Ez tökéletes egy tzr nek. Én 183cm magas vagyok 84kg alattam is 140 et mennek. Egy 50kg os 165 cm és pilóta alatt mehet akár 145 150 et is ha van hozzá hely...
Egy ismerősöm kb 2meter és 110kg alatta csak 120 át megy ami alattam 140 et
Sziasztok!Hosszas toprenges utan a forum segitseget kernem. Szoval lenne ez a Tzr amit lattok a kepek kozott. Sokat nem hasznalom, evente, ha megyek 3e km-t korulbelul. Ugy gondolom, hogy altalanosan jo allapotban van. Bejaratas utan azonban nem vagyok egyaltalan megelegedve a teljesitmenyevel. Ehhez szeretnem a forumosok tapasztalatait sgitsegul hivni. 130km/h-ig konnyeden megy, azonban utana nagyon halovany kb.145km/h a vege. Pressavom 0.9mm. Kerdesem: Ez a normalis valodi teljesitmenye egy modern 125-osnek es en varok sokat vagy valami nem OK. Kerem a 180km/h feletti ertekeket mellozzuk, nem vagyok mar 16. Koszonettel mindenkinek aki megosztja tapasztalatat!
Sziasztok! Olyan problémám lenne,hogy nemrég volt blokkfelújíásom, hajtókar, csapágyak váltósor szimeringek stb. Kifogástalan volt a motor, egyet tekert az önindító és indult hidegen melegen. Egy ideje úgy kb két hete elkezdte azt csinálni, hogy hidegen már alig alig akart rendesen indulni, de melegen még mindig. Tegnapelőtt valami bibliai özönvízben kellett mennem és ott eléggé el is ázott minden, de ment a motor csak le-leállt. majd hazajöttem kiszáradt minden, be is indult, de csak egyszer utána az istennek se. A jelenség a következő: szikra van nem túl nagy de eddig is ekkora volt és ment, üzemanyag van (karbit szétszedtem mindent átnéztem összes vezetéket gyújtást az nem kapott vizet) de amint bekerül a gyertya mintha gyújtásnak se híre se hamva nem lenne. Nem tudok már vele mit kezdeni. Ötletek? Válaszokat előre is köszi
Köszi, a gyári idomok nekem is megvannak, bár kissé zilált állapotban. Most kezdem majd összerakni,ha mégis kell valami,írok! Esetleg valamilyen nyitott végdob 125-ösre? Más tipusé is jó lehet,valahogy fölfabrikálom rá. Ideiglenes megoldás lenne, amíg elkészül hozzá a tervezett rendszer.
Köszi!
Sziasztok! Sportkipufogó végdobot keresnék a gyári Lafranconi kipufogómhoz, esetleg komplett rendszert, illetve versenyidomszett is érdekelne. A tipus: 4HE , ha jól tudom megegyezik a 4DL-lel.
Igazatok van, köszönöm a megerősítéseket!
Nem is mertem így használni.
Már visszavittem, rendes volt a srác és visszaadta a pénz.
A szerződést meg eltéptük.
Ő meg eladja alkatrészként.
Ilyenen spórolni de tényleg... Csak 1x állítson meg rendőr ami megfog mert már rámentek erre is és nem hülyék már ott buksz százezreket. Arról meg nem is beszélve,hogy akármilyen kis baleset és úgy beszopod,hogy 1 normális papíros rendbe rakott motor ára rámegy meg a jogsi megcsinálási ár is.... Kár ilyet kockáztatni..
Sziasztok,bontásra itélem motoromat,1989-es,nagyon jó motorral,minden müködik rajta,kivéve a powerelektronikát.A láncszett 50km-t futott,kerekek újracsapágyazva.power nélkül is megy 125-öt.Hírdetésben megtaláljátok,ott írhattok.
Mi a különbség a 125 4dl és 125 4fl motorok között?