Sziasztok keresek 4DL Hengerfejtömítést! Akinek van ne tartsa magában! ugynitt soksok tzr 4dl alkatrész eladó! papiros váz blokkfelekkel, felniszett gumival, első komlett felfüggesztés és még rengeteg kis szirszar, faridom, csomagtartó, első sárvédő, hátső fék tárcsák, nyereg, munkahengerek, első brembo nyereg stb :)
nekem volt mind a 2 tzr-l szerencsem sôt a tzr 125 4fl meg most is megvan az fl nek valoban neces az idom beszerzese ėn se talaltam idomot ugy epitetem rá de tõkėletes lett . ės egyedi ! Amugy mind a 2 tipus maximalisan megbizhato csak meg kel kapni a szervizeleseket es minôsègi alkatreszeket kel beletenni. adatlapomon talalsz kepet az anyemrol is
nekem volt mind a 2 tzr-l szerencsem sôt a tzr 125 4fl meg most is megvan az fl nek valoban neces az idom beszerzese ėn se talaltam idomot ugy epitetem rá de tõkėletes lett . ės egyedi ! Amugy mind a 2 tipus maximalisan megbizhato csak meg kel kapni a szervizeleseket es minôsègi alkatreszeket kel beletenni. adatlapomon talalsz kepet az anyemrol is
Heló :) nagyon szépen köszi az ajánlatot, meg is néztem a galériát amit irtál és nagyon szép lett a kis TüZéR :)
Nagyon csábitónak hangzik az hogy fel ujitott TZR és forgalomba is tudnam nalunk helyezni , csak az a bibi hogy szerintem nem érné meg nekem :/
Nálunk csak 4db TZR van eladó de azok is régóta, nem nagyon keresik a fiatalok sem, mindenki 600ast akar... én meg ugy vagyok vele hogy mentem már 600as 1hengeresekkel 500as kawasaki er-el de nem szeretnek MÉG hasonlokkal motorzni mert szerintem még nincs meg a kello tapasztalat vele,egyenesen barki tudja huzni aztan jon a kanyar és vége is van, inkabb kezdek egy jó kis 125-el és ha azt kitudom motorzni akkor majd váltok :)
Na de asszem nagyon eltértem a témáról ... na szóval azért is nem érné meg nekem, mert iszonyatosan nevetséges árat kéne mondanod nekem hogy megérje amit pedig nem kérek egy frissen felujitott motorért :)
nálunk a legolcsóbb 750 euróért van egy 1993 DL majd egy 850 euróért az mar FL ,aztan az van 950euroért amit nemrégiben feltöltöttem képeket az a kék FL és van még egy fl de az papiron 21kw igy szamomra nem aktuális, bár igaz hogy tavaszra lerakom A2-re de akkor is :) lehet csak később lesz meg mondjuk nyarra és ha jön a tavasz es a jó idő menni szeretnék :)
na de már megint eltérek a témától :D ezer bocs :D
forgalomba helyezni nálunk egy motort,még egy jó plusz 400-450 euró , ami azert nem kevés,és mondok egy példát ha mondjuk te eladod nekem a tiéd 1000 euroért ami durván számolva 300 000 forint akkor nekem az a végén 1400 és 1500 eurónál állna meg, igy meg ha nalunk veszem meg és ha még véletlen egy rosz darabot is fogok ki a vételen azt a pénzt rászánom a felujitásra és én raktam össze tudom mi van benne .... de nagyon köszönöm az ajánlatod :) biztos harap a kicsike és jól is megy :) ha véletlen tavaszig elkelne nálunk az összes TZR akkor okvetlen szólni fogok, ja és kiváncsian várom aztan a galériát tavaszra :P
Szia
Nalam lesz egy eladó 4fl
Ez Garantaltan fel van
Tkrj dugó és hajtókar
Koyo csapágy
Prox szimering
Nem ment ment meg egy métert sem
A műhelyben jàrt pár percet
Új benne az aksi is
Festés kell neki ès kèsz
Tavaszra lesz meg
Szamlaval meg . Regi cuccokkal tudom bizonyítani a felújítás tényét.
Eladó lesz a gép
Idèn csinaltam mar egy masik tzrt
Arrol van fent galèria is
Minden papirja megvan
Forgalomba helyezheted ott nalotok is
Heló :) nagyon szép a géped és egyben is van ahogy látom :)
nekem mind a 2 tipus tetszik :) szerintem olasz vagy japán mindegy csak rendbe legyen rakva :)
Szeretek rendbe rakni motorokat , szóval ha veszek motort tavaszra akkor első dolgom lesz átnézni alaposan, mert ahogy az emberek árulják a motorokat hogy frissen felujitva az már rég nem igaz , sajnos
4DL-em van, sok alkatrésszel. Elfogultan írok mivel szerelmem a gép de amit rg500 mondott az nálam előfordult, ráadásul eltörte a főtengelyem. A szerelő már pár ezer motoron túl volt mikor ezt meglátta de azt mondta ilyet még nem látott. Ehhez a kis problémához az kellett, hogy az előző tulaj balfaszsága végett olaj nélkül futott a motor, ami először megette a csapágyat, majd megmarta a főtengely, majd egy kellemes nyári nap el is törte azt. Stalkii barátom műhelyében hevert a motor úgy hogy igazolhatja :) Egyébként nagyon hálás, megbízható gép, ha odafigyelsz rá, és átnézed alkalmanként szerintem a világból kimegy. Alkatrészt meg itt nálunk (a fórumon) :D szinte azonnal kapni. :) remélem segítettem :) Ja és a 4DL-nek akkora a csomagtere mint egy passatnak, mikor boltba megyek mindig hülyének néznek mert egy kiló kenyeret egy 2L eskólát meg 2 csirkemellek lazán belerakok :D
Motorblokk ugyen az
De pl az olaszban a fötengely megforog a csapàgyban es bemarodnak a főtengely csapok... japan tzr blokkban ilyet nemlattam mèg
Olaszon 32 mm es delorto karbi van
Japánon 28mm es mikuni van
Stb stb de a 4fl jobb az az igazi japán tzr
A 4 fl t vedd meg
Az 8kg al könyebb és ehte japán gép
Idomok ami nehezeb beszerezni de majoshazan csinalnak
Nincs tipushibája sztem
4dl olasz .......
Ugyhogy csakis 4fl
Heló :) Kezdő fórumozóként irok :)
Felvidékről vagyok, nálunk kevés a TZR 125-ös de akad azért :) nemsoká készülök venni eggyet :) kiváncsi vagyok a véleményetekre , esetleg vásárláskor mikre kell odafigyelni :) mik a tipushibák , alkatrész ellátás milyen, nálunk felvidéken szerintem semmilyen, de nem gond ha magyarből kell vennem alkatrészt, csak legyen :)
2 tipust találtam az eggyik DL a másik FL , az a kérdésem mik a külömbségek a külsőn kivül :)
azthiszem dobok fel egy képet is az én kiszemeltemre :)
Sziasztok 2rh rj-hez maradék egyben egy ezresért!
Kuplung dekli, olaj tartály, meg hátsó dob, tengellyel!
Ha nem kell senkinek kidobom! Mert már utálom kerülgetni!
Igen tom,hogy mennyibe van a karmantyu mert vettem már egy javitó készletet!De nem itthon,mert ennyiért teljes felújitó készlet van csak egy haver vette meg nekem englandiában.Ja és mindkét nyereghez kb 25böl jött ki.de van egy nyergem fölösben meg egy félig jó futómü és szeretnk belölle valamit faragni.De nem akkarok sokat költeni.
Esetleg van egy gyujtáskapcsolód?De ha valaki másnak akad egy szépet keresek mert szarom van nekem is :)
A kulcs görbe a foglalat kopott a feliratok nem is voltak már rajta a vezeték valahol nem oké,nem bogarásztam,hogy meik csak szar és kész.Ill elégett a fele.Na ha valakinek van eladó gyujtáskapcsolója ami nem olyan mint az enyém akkor képpel jellentkezhet itt!
A féktárcsa meg van-e?Illetve milyen állapotban van?
Ja és a hozzá tartozó féknyereg is érdekelne, de csak ha nincsennek berohadva a porvédök-karmantyuk.
Tzr 125 4fl japàn alkatrèszek eladók sokminden van mèg
Pl komplett blokk 20000ft ert henger ès gyujtàs nèlkül
Elsö hatsó felnik
22000 ft
Index hibàtlan újszerű 3000ft per pàr
Gumi szivó csonk hibàtlan 5000ft
Membrànok 2000 ft
Vàkum dobozok 1500ft
Önindítos lendkerèk szabadon futóval 6000ft
Henger 5000 ft hüvelyezni kell
Az egyikbe èrdemes lenne venni bele egy india vagy mas olcso dugót mert a nicasil egy csikban karcolódott
Mèg pàr km et elmegy ha muszàj
Fejidom
Oldalidom meg eke idom van(az enyhen sèrült)
Keresek 4DL tankján levő benzincsapot !
jakabracing@gmail.com
Köszi
Van egy Yamaha TZR 125 2RJ gépem(1989) kellene hozzá plexi esetleg valakinek van eladó?
Nagyon csábitónak hangzik az hogy fel ujitott TZR és forgalomba is tudnam nalunk helyezni , csak az a bibi hogy szerintem nem érné meg nekem :/
Nálunk csak 4db TZR van eladó de azok is régóta, nem nagyon keresik a fiatalok sem, mindenki 600ast akar... én meg ugy vagyok vele hogy mentem már 600as 1hengeresekkel 500as kawasaki er-el de nem szeretnek MÉG hasonlokkal motorzni mert szerintem még nincs meg a kello tapasztalat vele,egyenesen barki tudja huzni aztan jon a kanyar és vége is van, inkabb kezdek egy jó kis 125-el és ha azt kitudom motorzni akkor majd váltok :)
Na de asszem nagyon eltértem a témáról ... na szóval azért is nem érné meg nekem, mert iszonyatosan nevetséges árat kéne mondanod nekem hogy megérje amit pedig nem kérek egy frissen felujitott motorért :)
nálunk a legolcsóbb 750 euróért van egy 1993 DL majd egy 850 euróért az mar FL ,aztan az van 950euroért amit nemrégiben feltöltöttem képeket az a kék FL és van még egy fl de az papiron 21kw igy szamomra nem aktuális, bár igaz hogy tavaszra lerakom A2-re de akkor is :) lehet csak később lesz meg mondjuk nyarra és ha jön a tavasz es a jó idő menni szeretnék :)
na de már megint eltérek a témától :D ezer bocs :D
forgalomba helyezni nálunk egy motort,még egy jó plusz 400-450 euró , ami azert nem kevés,és mondok egy példát ha mondjuk te eladod nekem a tiéd 1000 euroért ami durván számolva 300 000 forint akkor nekem az a végén 1400 és 1500 eurónál állna meg, igy meg ha nalunk veszem meg és ha még véletlen egy rosz darabot is fogok ki a vételen azt a pénzt rászánom a felujitásra és én raktam össze tudom mi van benne .... de nagyon köszönöm az ajánlatod :) biztos harap a kicsike és jól is megy :) ha véletlen tavaszig elkelne nálunk az összes TZR akkor okvetlen szólni fogok, ja és kiváncsian várom aztan a galériát tavaszra :P
Nalam lesz egy eladó 4fl
Ez Garantaltan fel van
Tkrj dugó és hajtókar
Koyo csapágy
Prox szimering
Nem ment ment meg egy métert sem
A műhelyben jàrt pár percet
Új benne az aksi is
Festés kell neki ès kèsz
Tavaszra lesz meg
Szamlaval meg . Regi cuccokkal tudom bizonyítani a felújítás tényét.
Eladó lesz a gép
Idèn csinaltam mar egy masik tzrt
Arrol van fent galèria is
Minden papirja megvan
Forgalomba helyezheted ott nalotok is
nekem mind a 2 tipus tetszik :) szerintem olasz vagy japán mindegy csak rendbe legyen rakva :)
Szeretek rendbe rakni motorokat , szóval ha veszek motort tavaszra akkor első dolgom lesz átnézni alaposan, mert ahogy az emberek árulják a motorokat hogy frissen felujitva az már rég nem igaz , sajnos
+ pár művész fotó még a jóidőből :)
De pl az olaszban a fötengely megforog a csapàgyban es bemarodnak a főtengely csapok... japan tzr blokkban ilyet nemlattam mèg
Olaszon 32 mm es delorto karbi van
Japánon 28mm es mikuni van
Stb stb de a 4fl jobb az az igazi japán tzr
Az 8kg al könyebb és ehte japán gép
Idomok ami nehezeb beszerezni de majoshazan csinalnak
Nincs tipushibája sztem
4dl olasz .......
Ugyhogy csakis 4fl
Felvidékről vagyok, nálunk kevés a TZR 125-ös de akad azért :) nemsoká készülök venni eggyet :) kiváncsi vagyok a véleményetekre , esetleg vásárláskor mikre kell odafigyelni :) mik a tipushibák , alkatrész ellátás milyen, nálunk felvidéken szerintem semmilyen, de nem gond ha magyarből kell vennem alkatrészt, csak legyen :)
2 tipust találtam az eggyik DL a másik FL , az a kérdésem mik a külömbségek a külsőn kivül :)
azthiszem dobok fel egy képet is az én kiszemeltemre :)
Kuplung dekli, olaj tartály, meg hátsó dob, tengellyel!
Ha nem kell senkinek kidobom! Mert már utálom kerülgetni!
Esetleg van egy gyujtáskapcsolód?De ha valaki másnak akad egy szépet keresek mert szarom van nekem is :)
A kulcs görbe a foglalat kopott a feliratok nem is voltak már rajta a vezeték valahol nem oké,nem bogarásztam,hogy meik csak szar és kész.Ill elégett a fele.Na ha valakinek van eladó gyujtáskapcsolója ami nem olyan mint az enyém akkor képpel jellentkezhet itt!
Tarcsam van fékem nincs mert feltettem a sajàtomra
Szinten berohadt 22000ft lenne bele a karmantyú..........
Ja és a hozzá tartozó féknyereg is érdekelne, de csak ha nincsennek berohadva a porvédök-karmantyuk.
Pl komplett blokk 20000ft ert henger ès gyujtàs nèlkül
Elsö hatsó felnik
22000 ft
Index hibàtlan újszerű 3000ft per pàr
Gumi szivó csonk hibàtlan 5000ft
Membrànok 2000 ft
Vàkum dobozok 1500ft
Önindítos lendkerèk szabadon futóval 6000ft
Henger 5000 ft hüvelyezni kell
Az egyikbe èrdemes lenne venni bele egy india vagy mas olcso dugót mert a nicasil egy csikban karcolódott
Mèg pàr km et elmegy ha muszàj
Fejidom
Oldalidom meg eke idom van(az enyhen sèrült)
email: st920920@gmail.com
96-os 4dl-re nem tud valaki pályaidomot?