1x sikerült, kurva jo volt, csak mikor Elkezdtem felújítani rokonom megbabralta keres nelkul es azota se tudom ugy
.. Es kurva szar. Mert lekell venni az ülést.tankot.legszurot, utana mindent vissza probakorre... Es ismételgetni amig nem lesz jo
Üdv! ne haragudj, rengeteg dolgom volt, ide meg nem enged most valamiért feltölteni, úgyhogy küldj egy e-mailt és küldöm a képeket! zdarlightk9@gmail.com (adatlapodon nem találtam)
Mit összeszenvedek én a karbibeállítással.. Brutál.. Valamilyen profi tudna segíteni? :D Pedig szerelő,lakatos vagyok , unom folyton le-fel rakni a tankot meg a légszűrőházat.. Most jelenleg a súbertű legmagasabbra van állítva és kb 2.75 tekerés van kinn de még mindig sokat kap mert nehezen forog ki de viszont 9 ezernél meg befullad meg feltud akadni a tűszelep.. :\
Saját találmány a gold original marlboro
En sem cigizek csak megtetszett
S red rakat 94 es meg elavult komcsis :) ez meg tuti
Csak a feher alapszin 24 000ft volt
Kicsit draga de megerte
Az elég nagy baki ha 2mmtfeljön!
Amugy az y az az éges tér alakját jelöl.. (tudtommal) sürítési viszonya 6.2:1 hez.( Nem a kompreszio) arol nem tudok gyàri adatot de kb 7 8 bàr de befojásolja hogy nyitotz vagy zárt power
Sziasztok! Nagyon nem ehhez a csapathoz tartozok, de engedjétek meg hogy kérdezzek
Egy ismerős gépét faragjuk, GPR 125 (2007 talán), de egy-az-egyben 125-ös poweres, önindítós Yamaha blokk van benne.
A következő a jelenség: a henger és a motor valahogy nem passzolnak egymáshoz. Ha ráteszem a hengert a motorra, a dugó 2mm-el túlfut a henger tetején, tehát "rövid" neki a henger. Tettünk 2mm-es hézagolást bele, de vadi új dugóval (perselyes+PROX, minőségi fúrás) is csak 5,5 bar kompressziót tud.
Ami nekem gyanús:
1.) A hengerfej-tömítésnek nincs tűzkarikája (ha ez normális, oké)
2.) A blokkon és a hengerfejen Y-1, míg a hengeren Y-2 jelzés van
3.) Esetleg a hajtókar is grízes lehet, ha nem megfelelő löketű
.. Es kurva szar. Mert lekell venni az ülést.tankot.legszurot, utana mindent vissza probakorre... Es ismételgetni amig nem lesz jo
Minden uj tkrj és koyo
Rendszàmos
Esetleg ha valakit érdekelhet a motorom, 230E körül megválnék tőle.
En sem cigizek csak megtetszett
S red rakat 94 es meg elavult komcsis :) ez meg tuti
Csak a feher alapszin 24 000ft volt
Kicsit draga de megerte
Ennél csak a suzka Lucky Strike lehet szebb!
Ja már nem dohányzom!
Köszi
Marlboro gold original
Amugy az y az az éges tér alakját jelöl.. (tudtommal) sürítési viszonya 6.2:1 hez.( Nem a kompreszio) arol nem tudok gyàri adatot de kb 7 8 bàr de befojásolja hogy nyitotz vagy zárt power
https://www.google.hu/search?q...
Egy ismerős gépét faragjuk, GPR 125 (2007 talán), de egy-az-egyben 125-ös poweres, önindítós Yamaha blokk van benne.
A következő a jelenség: a henger és a motor valahogy nem passzolnak egymáshoz. Ha ráteszem a hengert a motorra, a dugó 2mm-el túlfut a henger tetején, tehát "rövid" neki a henger. Tettünk 2mm-es hézagolást bele, de vadi új dugóval (perselyes+PROX, minőségi fúrás) is csak 5,5 bar kompressziót tud.
Ami nekem gyanús:
1.) A hengerfej-tömítésnek nincs tűzkarikája (ha ez normális, oké)
2.) A blokkon és a hengerfejen Y-1, míg a hengeren Y-2 jelzés van
3.) Esetleg a hajtókar is grízes lehet, ha nem megfelelő löketű
Plz help ha tudtok
Széles Utat,
dodimanta72@gmail.com ra írj ha érdekel.
Üdv
Keresek Tzr 125 250 indexeket
Elkelt kompltten az eleje lemaradtap rola sajnos