Köszönöm a tanácsokat! Remélem nem sérültél meg a balesetedben!?
Leszedtem a hátsó lábtartókat.
Viszont a henger oldalán már valaki átütötte a 125ccm-et 49.9ccm-re (egész profin).
Az előző tulaj (állítólag) 5 évig használta így és sosem állították meg,
pedig belerakott 15000KM-t.
Az jó ha óvatos vagy, csak tudod sok a hülye az utakon... ;) de ne legyen semmi baj!
Van sajnos, ugy kb az előbb leírtak mindegyikéhez volt szerencsém még 2008ban, most meg ugye még nagyobb pénzbeszedés folyik.
Igazoltatni nem igazoltattak egyszer sem, viszont pár tanács: hátsó lábtartókat szedd le, km óra számlapjának átszámozása sem árt, bár mondjuk akár egy 600as fzr órát is tehetsz rá, mondván ez volt a bontóban ;) ha semmilyen papirja nincs csak az az 50es adásvételi, akkor sose lesz forgalomba helyezve, akár a henger oldaláról is eltüntetheted a 125 cc-t. Bár a legnagyobb gond a vázszámmal van, mert ha köcsög, és megkeresi, akkor le tudja kérdezni. Nekem a baleset után lekérdezték rögtön, utána még az NKH is küldött levelet hogy vigyem hozzájuk műszakira :D :D mondtam gyertek ki fotózzátok le, atomjaira van törve... iditóták...
Egyébként meg rendőrje válogatja, ha ért hozzá, akkor baj van, ha nem akkor jó.
ameddig nem csinálsz bajt, illetve téged nem ütnek el, addig kb semmi gond, viszont, ha valami gebasz van, akkor beindul a szopó roller, ha nincs a kategóriába érvényes jogsid azért is megbüntetnek, e mellett okirathamisításért is büntetnek, jah és ha te okoztál kárt, nagy valószinűséggel még a biztositó sem fizet, mert biztositási csalást is elkövettél. Ha téged ütnek el, akkor is kb ez a helyzet és ugyanugy te vagy a hibás. Egy tanácsom van, ha baj van, és nincs személyi sérülés inkább adj egy betétlapot még ha ő is a hibás és viszlát... rendőrt ne hivj...
Eladó egy Tzr 125 4dl első féktárcsa, jó állapotban. Tárcsa vastagsága 4mm. Van hozzá egy Radial Tokico nyereg is. Egyben 20eFt, vagy neked mennyit ér meg?
Na meg is van a hiba oka. Hokedli minőségű hajtókar, aminek a vibrációja kikezdte a csapágyat. Viszont van még 2 főtengelyem, az egyik használhatatlan mert legyilkolták róla a menetet kuplung oldalon, viszont hibátlan japán hajtókar van benne nulla lógással *.* holnap megy a táboriba teszik át, és csapágy csere szimeringek ha már így szétvan és mehet össze az egész :) kíváncsi leszek jobban fog e forogni, és mennyire fog vibrálni, mert már elég érezhető volt az egész motoron
4DL főtengelyem gyújtás oldali csapágya kb 0.5-1 mm-t lóg, a másik hibátlan. A motor hogy ha visszaveszem a gázt olyan 110 120 körül hangosakat csattant, így hát szétkaptam. Dugó henger rendben stb. A főtengely olyan 4000 km-re ezelőtt volt felújítva plusz csapágyak. Kérdések: A hajtókar oldalirányban mennyit lóghat? nem a hézag hanem hogy mennyit mbillenthetek rajta, illetve a főtengely oldalirányú mozgása mennyi lehet? több blokkom is van, és ebben ez a sok. Ez egy 18000 km es blokk, minden gyönyörűszép, de ezek most előjöttek. Ha nincs a csattogás nem szedem szét, de aggasztott ezért szétkaptam. Szóval csapágyak mindenképp cserések, de a főtengelyt ha lehet nem újíttatnám fel, mert "nem rég" volt megcsinálva. Válaszokat előre is köszi! Üdv!
nekem most sikerült patentra belőnöm a karbit a következőképpen: Szét az egész, a tolattyúvezetőt is ki kell erőszakolni (mondjuk 2 van az egyikből szinte kiesik magától a másikban úgy kell szenvedni vele) annak az alján van egy tömítés, nekem az szar volt kicseréltem. a vezetőben van két 0.4 es furat talán azokat kis bovdenszállal kipucolgattam, karbiházban minden egyes kis furatot fúvókát ugyanígy, hegesztőhuzallal meg bovdenszállal mert azok elég merevek, a levegő felöli oldalon alul van középen egy kis rézházas furat ami a főfúvóka felé megy az el volt tömődve, 0.8 as hegesztőhuzal gyönyörűszépen kihozta, majd úszóhház takarítás, aztán csavar be koppig és nekem olyan fél, egy fordulatot ki, majd össze az egész és onnan csak a súbertű magasságával játszottam. koppon volt legfelül, nem volt az igazi lejjebb raktam egyet kezdett alul is elős lenni de még mindig dadogott 600 környékén és afölött nem volt adagolható sem tartható a fordulat, majd lejjebb raktam mégegyet és nekem így patika. alul felül erős, veszi a lapot hamar felpörög, gyönyörűszépen adagolható minden tartományban, tartható az adott fordulat nem dadog nem rángat. az előző beállításokkal nyélgáznál indult mint a barom viszont power nyitásnál rángatott, felette meg vagy csutka gáz vagy semmi, mert ha csak félgázon tartottam akkor meg összevissza rángatott és csattogott szerencsétlen. Nekem most ez a tuti recept, remélem segítettem vele. Ja még annyi, hogy két fajta mégis ugyanolyan Dellorto VHSA32 es karbim van, csak az egyik a "régimódi" úszós vagyis két úszó összekötve és a közbenső fémlap zárja nyitja a tűszelepet, a másik pedig az úszóházban lévő "oszlopokon" két különálló úszó van, és egy független fémlapot tolnak fel. az elve gondolom azon alapulhat hogy ha dől a karbi jobb legyen aszint? mindegy ezt a részét annyira nem tudom ráadásul így most a "hagyományos" az hibátlan. Ja és még a fúvókák alatt nagyon sunyin meg tud bújni a fehér retek amit nehéz kikaparászni. És még ehhez a karbihoz annyit hogy azt a kis beépített szűrőt én kidobtam belőle a fenébe, mert egyszerkétszer kitakarítottam de volt hogy már leállt miatta a motor mert a legkisebb szösz eltömítette. Ez a dolga ugyan csak szar úgy takaritgatni ha le kell bontani a fél motort, szóval én simán csőbe toldhatóval kiváltotta. Plusz nekem a motoron a benzincsapot kiiktattam mert mikor már kevesebb a szósz van hogy lassabban csurog le a karbiba a cucc mint ahogy fogy. ez nekem a benzincsap helyzete miatt adódhat mármint véleményem szerint mert alacsonyabban van a karbinál és hiába hogy a folyadék az alacsonyabb pont felé tart, de a sok csövön mire átverekszi magát "belassul" szóval én direktbe kötöttem a csapomat a tartalékról. elzárogattam mikor megálltam de rájöttem hogy tök fölösleges. A fogyasztási adataim nagyjából kiszámoltam: szar karbibeállítással rángatással sok füsttel meg rengeteg kipufogóból folyó mocsokkal olya 7-8 liter /100 km, most patentul belőve, értelmes mennyiségű jóillatú 2T füsttel hibátlan nyomatékkal és adagolhatósággal 4.5 és 5.5 között alakul és ebben volt ma minden, város nyelezés egyenesbe szerpentin tötyögés. Remélem valahol a szövegben van a megoldás a problémákra.
Most szivtam én is karbi beállitàssal. A marlboros tzr en
Nekem tűszelepet kellett cserèlni mert nem zàrt be meg volt kopva. A tűszepelep réz üléke.. Még szerencse hogy ki lehett venni, haverom xr 600 ban emiatt cserélt karbit merrt elkopott de nem cserélhető , a masik gyakori hiba karbinaal az alapjárati fuvoka. Eltömödés gyakorlatilag a legkisebb cucot eldugul aztan kampo lehet szétszedni ,benzinszűrő mindenkepp kell....
Leszedtem a hátsó lábtartókat.
Viszont a henger oldalán már valaki átütötte a 125ccm-et 49.9ccm-re (egész profin).
Az előző tulaj (állítólag) 5 évig használta így és sosem állították meg,
pedig belerakott 15000KM-t.
Van sajnos, ugy kb az előbb leírtak mindegyikéhez volt szerencsém még 2008ban, most meg ugye még nagyobb pénzbeszedés folyik.
Igazoltatni nem igazoltattak egyszer sem, viszont pár tanács: hátsó lábtartókat szedd le, km óra számlapjának átszámozása sem árt, bár mondjuk akár egy 600as fzr órát is tehetsz rá, mondván ez volt a bontóban ;) ha semmilyen papirja nincs csak az az 50es adásvételi, akkor sose lesz forgalomba helyezve, akár a henger oldaláról is eltüntetheted a 125 cc-t. Bár a legnagyobb gond a vázszámmal van, mert ha köcsög, és megkeresi, akkor le tudja kérdezni. Nekem a baleset után lekérdezték rögtön, utána még az NKH is küldött levelet hogy vigyem hozzájuk műszakira :D :D mondtam gyertek ki fotózzátok le, atomjaira van törve... iditóták...
Egyébként meg rendőrje válogatja, ha ért hozzá, akkor baj van, ha nem akkor jó.
Neked van ebben tapasztalatod?
Motoroztál így? A "rend éber őrei" beveszik, hogy 50-es?
Tegnap vettem egy 125-ös TZR-t.
Szerintetek merjem Pesten 50-es ként használni?
(az adásvételit 50-esre írtuk)
Van valakinek tapasztalata ebben? Rendőrök piszkálnak majd?
Eladó egy Tzr 125 4dl első féktárcsa, jó állapotban. Tárcsa vastagsága 4mm. Van hozzá egy Radial Tokico nyereg is. Egyben 20eFt, vagy neked mennyit ér meg?
4DL főtengelyem gyújtás oldali csapágya kb 0.5-1 mm-t lóg, a másik hibátlan. A motor hogy ha visszaveszem a gázt olyan 110 120 körül hangosakat csattant, így hát szétkaptam. Dugó henger rendben stb. A főtengely olyan 4000 km-re ezelőtt volt felújítva plusz csapágyak. Kérdések: A hajtókar oldalirányban mennyit lóghat? nem a hézag hanem hogy mennyit mbillenthetek rajta, illetve a főtengely oldalirányú mozgása mennyi lehet? több blokkom is van, és ebben ez a sok. Ez egy 18000 km es blokk, minden gyönyörűszép, de ezek most előjöttek. Ha nincs a csattogás nem szedem szét, de aggasztott ezért szétkaptam. Szóval csapágyak mindenképp cserések, de a főtengelyt ha lehet nem újíttatnám fel, mert "nem rég" volt megcsinálva. Válaszokat előre is köszi! Üdv!
keresek tzr125-re hátsó lánckereket.. mind1 hány fogas
4dl hez van
Hivj fel
30 5129874
Üvegszállas
Nekem tűszelepet kellett cserèlni mert nem zàrt be meg volt kopva. A tűszepelep réz üléke.. Még szerencse hogy ki lehett venni, haverom xr 600 ban emiatt cserélt karbit merrt elkopott de nem cserélhető , a masik gyakori hiba karbinaal az alapjárati fuvoka. Eltömödés gyakorlatilag a legkisebb cucot eldugul aztan kampo lehet szétszedni ,benzinszűrő mindenkepp kell....