Nagyon szépen köszönöm a választ ,ezekre a problémákra akkor felkészülök mivel egy barátomé akitől elég olcsón megkapom így max. félreteszek a késöbbi javításokra.
Viszont hidegen nem indult első rugásra,ez karburálási probléma lehet?volt egy kis bezin szag is meg hidegen mikor elöttem ment a haverom egy kört aztán gázt adott jött egy pöffenet fekete füst,nem kékes hanem fekete az benya vagy olajtól is jöhet?
nekem mindig is 20w50 volt benne, pedig megy télen is
ha sokat használod télen(napi szinten, akkor jobb a 10w olaj)
de most azért mert 2 hetente be van indítva kár vele kínlódni a 2 féle olajjal
A 20w50 telre nagyon suru es szerelo mondta hogy igazabol azt nem rakna bele motul 5100ason kondolkodom vagy meg a 10w40 es actevo is jatszik de 20w50et nem akarok bele takni szoval tovabbi tanacsokat varok goleg viszkozitassal kapcsolatba
Ne füstöljön, ne legyen büdös. Szép hangja legyen. Váltója ne sírjon! A 3. szokott. Szívócsonkok jók legyenek. Az új 74 ezer! rá ha javíthatatlan! A régié nem jó rá, mert már 30-as karburátor van rajta! Nekem ilyen volt, ma meghajthattam, tavaszi felkészítésre hozták át. Nagyon jó motor!
Sziasztok a típus TTR 600 (99-es)Holnap megyek próbálni mit nézzek ami csak a típusra jellemző probléma lehet?
A tulaj(egyébként haverom) szerint ha eldőlök vele a mezőn és szarul próbálom berúgni akkor nem indul el utána meg rugdalhatom míg világ a világ ez normális vagy valami beállítási probléma lehet?
Szia nekem volt egy TT 350-em anno(2005-7 körül). Fasza megbízható gép volt, 87-es, de úgy járt mint a svájci óra! Ha kifogsz egy jól karbantartott példányt és te is figyelsz rá (olaj, szűrő stb.) örök élet +2év.
Erőben kb. mint a DR 350, csak kicsit pörgősebb. Futóműve is megfelel a kor színvonalának, a vázat pedig az akkori yz-től kapta.
Ok!Köszi a választ!Azért nem olyan nagy a választék a kis köbcentis 4-t endurók között,kevés van ami önindítós és nem üzemórás.Ja és ami nincs agyon szerelve.
3 szerelot már biztos megjartam :D lassan tényleg szervizbe viszem be csak az nem lesz olcsó mulatság...es azt akartam elkerülni :D örülök neki hogy nem mindenki szenved vele..
Nem tudok szerelőt mert soha nem kellett szerencsére, gondos gazdia volt. Nekem is most kell szerelő, át akarom nézetni mert eddig csak olaj csere 3e-km, 6e-km olajszűrő, gyertya kb. 10e-km után cseréltem. Szerintem ha találsz egy jó szerelőt aki jól belövi akkor évekig jó lesz. Mondjuk 1x leállt a gép és hiába adtam rá gyújtást semmit nem csinált, de kb. 10-20 perc pihi után hibátlanul ment tovább, de kb. 3 év alatt 1x csinálta.
Enyém elég durván zabál, 6 liter alá még nem mentem vele..
Viszont, lassan tényleg a hajam tépem vele, február óta van meg, akkor hosszú állás miatt, mindent megkapott amit kellett,tehát szerelőtől kaptam meg. Azóta ha 6x, nem vittem szerelőhöz egyszer sem..
Nem tudsz valami jó szerelőt? Inkább betolnám neki, csak végre legyen úgy össze rakva hogy egy évig ne keljen hozzányúlni..
50km-ereket megyek vele,aztán 2 napra lerakom,és minden baja van..
Nekem 2004es van, lassan taposom a 40eKm-t (igaz ebből csak 20eKm az én termésem). Az alkatrész meg Yamaha kereskedés bár mit meghoz nem annyira olcsón. Kopó alkatrészek viszonylag mindenhol van, de első lánckerék rendelős mert csak erre a gépre jó így senki nem tart polcon (max pink, de eddig 5-6 boltban voltam emiatt és csak rendelés ami pár nap alatt meg van) én olajat max 3eKm után cserélem. Fogyasztás 3-4,5L között van nekem 3L alá nem tudom lehet-e vinni a gyorsítós karbi miatt, de 2személyel nyugisabban használom így az beállt 3,7L bár nem túl kényelmes. Önindító a leggyengébb pontja így arra kell vigyázni. Terepen és túrákra (4-500Km) egyaránt használom. Egy baja van, hogy ennyiért lehet motort is venni :D meg kell barátkozni a közel 20 pacival és a 80-100as max utazóval ahol már nincs tartalék, bár olyan 120-130ig el lehet húzni, de mivel magas meg nem erre való így ez nem túl fontos információ. Bármi kérdés van szivesen válaszolok ha tudok.
Sajnos nem találtam meg...azért remélem sikerül majd fel lelned.
Próbáld a gerecse motort, ők viszonylag olcsók és eddig mindent tudtak a motoromhoz.
Ha megfizethetetlen akkor ebay
Viszont hidegen nem indult első rugásra,ez karburálási probléma lehet?volt egy kis bezin szag is meg hidegen mikor elöttem ment a haverom egy kört aztán gázt adott jött egy pöffenet fekete füst,nem kékes hanem fekete az benya vagy olajtól is jöhet?