Szia. Köszönöm a pontos leírást :) Ha elbírom adni a mostani Majesty-met akkor biztos hogy minél előbb begyűjtök egy Tdr-t. 200 körül már kapok aránylag jót. A benzincsap meg a legkevesebb az előző Etz-men sem volt és mégis eljutottam vele mindenhova csak figyelni kell a tankot néha :)
Jól tetted, hogy nem vettél Banditot,nem egy (viszonylag) tartós/olcsó motor ellenben a TDR-el:) Ebben az árkategóriában, mint amit írtál már egész szépeket ki lehet fogni.Kiváló túramotor, még gyenge terepre is alkalmas.Szerintem jó az alkatrészellátása , ha máshol nem,
interneten 100% hogy találsz hozzá alkatrészt.Az enyém még a régebbi csővázas kiadás, amit 93-ig gyártottak utána jött a deltabox vázas, amiben gyakorlatilag ugyan az a blokk van(1989-től kb. 2002-igy ugyanaz, sőt még az új DTX/RE-ben is ez a blokk van azért elárul valamit)!
A fogyasztás nálam 4,5-5,5 liter benzin 100 kilométeren és 1000 kilométerenként 1 liter olaj (persze ehhez jó beállítások szükségesek) ,olajból erősen ajánlott fullszintetikusat venni!
Teljesítményét powerszelep nyitása alatt (nálam 6000-es fordulat) egy 125-ös ETZ-re tudnám hasonlítani de, power nyitásnál előjön belőle az állat:) nagyon brutálisan gyorsul (szerintem), de ezt nem csak én gondolom így, én is ezért vettem ezt a motort, nem is csalódtam benne.
Összegzésként csak ajánlani tudom a TDR-t , nagyon strapabíró jól kezelhető, hű társ! De azért egy negatívumot is a végére:gyárilag nincs üzemanyagszint visszajelzője ( a műszerfalon a lámpa helye ott van, de nem megy hozzá semmiféle vezeték, ezen én is meglepődtem), csak a benzin csapon van egy tartalék állás, ami kb. 4 liter. Sok szerencsét a motor vásárláshoz!
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy akartam venni egy Bandit 250-t tavasszal de mindenki lebeszélt róla és így lemondtam róla. Helyette egy Tdr 125-öt néztem ki. Túrázni szeretek de sajna Ak-jogsim van és olyan 250 ezrem lenne motorra. 4 ütembe csak a banditot találtam mást nem 2T be meg ezt ami szóba jöhet. Kérdezem én hogy mennyit esznek ezek, alkatrészellátás hogy van hozzájuk, mennyire bírják a strapát idézőjelben? Most egy Yamaha Majesty 250 em van amit el akarok adni és az helyett szeretnék egy tdr-t úgy láttam videókon hogy nem mennek azért olyan rosszul. És olcsóbban is kijönnék mint a Bandittal.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, adott egy 1999-es Yamaha Tdr 125-ös deltabox-os motor, és egy kapcsolási rajzra lenne szükségem hozzá, hogy a gyújtó tekercset hogyan kössem vissza, mert ugye 3 szál fekete kábel megy rá, és vagy 1 éve lett szétszedve amit készítettünk róla képet az meg sajnos már nem jó....
Régi motoromról maradt rám egy első sárvédő és két gumiharmonika a teleszkópokra!
Együtt eladóak 5000 Ft-ért!
A sárvédőt fényezni kell és az egyik felfogató fül hiányzik! Amúgy semmi repedés, más fajta törés semmi!
Ha valakit érdekel szóljon bátran.... Az ár alkuképes valamilyen szinten...
Szia! Komplett szimering szettel még nem találkoztam, de én ezt ajánlanám: http://www.szimering.com/index... én már rendeltem tőlük, korrektek és gyorsak,itt van még ez is: http://motoroswebaruhaz.hu/!
Egy tipp: a blokk egyezik a TZR-rel és a DT-vel-is, érdemes azokat is megnézni, jó keresgélést és sok szerencsét:)
Sziasztok !
Abban az ügyben szeretném segítségeteket kérni hogy 92-es TDR-be hol tudnék teljes szimering szettet venni és hogy szét szedés nélkűl honnan tudhatnám meg hogy milyen típusú főtengely csapágy kell bele . Előre is köszönöm válaszotokat
én rx-be cseréltem, az nem volt vészes, mondjuk az ráadásul fordított teló.
Én úgy csináltam ahogy szétszedtem egy szárat, egy csavarhúzóra folyamatosan sorba felhúztam az alkatrészeket, és akkor nem kevertem össze semmit.
Aztán jöhet a másik szár.
Olajat meg alkatrész boltba vettem direkt teleszkóp olajat és ennyi.
De abból is van választék hogy milyen terepre használod.
kb: 4-5000 volt nekem 2doboz olaj. szóval kicsit húzós de hát ha az kell bele akkor ez van :D
Jó szerelést :)
Helló!
Tdrbe szeretnék elsőteló szimeringet cserélni. Azt szerteném kérdezni,hogy milyen olaj és mennyi kell bele, és egyszerű művelet e ez az egész vagy forduljak szakemberhez?
Egy olyan kérdésem lenne még hogy ami a gyújtástól jön ki 5 szál vezeték, abból a Fekete-piros kábel hová van bekötve nektek?
Mert ugye azok a kábelek egy 4-es csatlakozóval vannak összedugva, e az enyémen nincs ilyen csatlakozó, és így nem tudom hogy hova megy az az egy szál, sajnos én nem találtam hasonló színű kábelt szabadom amihez köthetném, ezért lenne szügségem egy kis HELP-re :D
Köszi előre is
Helló
Köszi a választ és a képet.
Én is ide próbáltam de valamiért nem akar felmenni a dekli.
Épp az előbb akartam folytatni a szerelést de rohadt hideg van....majd később xD
Én arra lennék kíváncsi hogy a berúgókar rugóját hova kell beakasztani? :D
csak mer darabokban vettem a motort és valamiért nem megy a helyére az oldal dekli, gondolom a rugó tartja ki :/
Jól tetted, hogy nem vettél Banditot,nem egy (viszonylag) tartós/olcsó motor ellenben a TDR-el:) Ebben az árkategóriában, mint amit írtál már egész szépeket ki lehet fogni.Kiváló túramotor, még gyenge terepre is alkalmas.Szerintem jó az alkatrészellátása , ha máshol nem,
interneten 100% hogy találsz hozzá alkatrészt.Az enyém még a régebbi csővázas kiadás, amit 93-ig gyártottak utána jött a deltabox vázas, amiben gyakorlatilag ugyan az a blokk van(1989-től kb. 2002-igy ugyanaz, sőt még az új DTX/RE-ben is ez a blokk van azért elárul valamit)!
A fogyasztás nálam 4,5-5,5 liter benzin 100 kilométeren és 1000 kilométerenként 1 liter olaj (persze ehhez jó beállítások szükségesek) ,olajból erősen ajánlott fullszintetikusat venni!
Teljesítményét powerszelep nyitása alatt (nálam 6000-es fordulat) egy 125-ös ETZ-re tudnám hasonlítani de, power nyitásnál előjön belőle az állat:) nagyon brutálisan gyorsul (szerintem), de ezt nem csak én gondolom így, én is ezért vettem ezt a motort, nem is csalódtam benne.
Összegzésként csak ajánlani tudom a TDR-t , nagyon strapabíró jól kezelhető, hű társ! De azért egy negatívumot is a végére:gyárilag nincs üzemanyagszint visszajelzője ( a műszerfalon a lámpa helye ott van, de nem megy hozzá semmiféle vezeték, ezen én is meglepődtem), csak a benzin csapon van egy tartalék állás, ami kb. 4 liter. Sok szerencsét a motor vásárláshoz!
Üdvözlettel : Marcell
Segítségre lenne szükségem, adott egy 1999-es Yamaha Tdr 125-ös deltabox-os motor, és egy kapcsolási rajzra lenne szükségem hozzá, hogy a gyújtó tekercset hogyan kössem vissza, mert ugye 3 szál fekete kábel megy rá, és vagy 1 éve lett szétszedve amit készítettünk róla képet az meg sajnos már nem jó....
Köszönöm
Régi motoromról maradt rám egy első sárvédő és két gumiharmonika a teleszkópokra!
Együtt eladóak 5000 Ft-ért!
A sárvédőt fényezni kell és az egyik felfogató fül hiányzik! Amúgy semmi repedés, más fajta törés semmi!
Ha valakit érdekel szóljon bátran.... Az ár alkuképes valamilyen szinten...
csapágyból csakis Koyo a jó :D
Egy tipp: a blokk egyezik a TZR-rel és a DT-vel-is, érdemes azokat is megnézni, jó keresgélést és sok szerencsét:)
Abban az ügyben szeretném segítségeteket kérni hogy 92-es TDR-be hol tudnék teljes szimering szettet venni és hogy szét szedés nélkűl honnan tudhatnám meg hogy milyen típusú főtengely csapágy kell bele . Előre is köszönöm válaszotokat
Én úgy csináltam ahogy szétszedtem egy szárat, egy csavarhúzóra folyamatosan sorba felhúztam az alkatrészeket, és akkor nem kevertem össze semmit.
Aztán jöhet a másik szár.
Olajat meg alkatrész boltba vettem direkt teleszkóp olajat és ennyi.
De abból is van választék hogy milyen terepre használod.
kb: 4-5000 volt nekem 2doboz olaj. szóval kicsit húzós de hát ha az kell bele akkor ez van :D
Jó szerelést :)
Tdrbe szeretnék elsőteló szimeringet cserélni. Azt szerteném kérdezni,hogy milyen olaj és mennyi kell bele, és egyszerű művelet e ez az egész vagy forduljak szakemberhez?
+ 30-as karbi
Vélemény ?
Mert ugye azok a kábelek egy 4-es csatlakozóval vannak összedugva, e az enyémen nincs ilyen csatlakozó, és így nem tudom hogy hova megy az az egy szál, sajnos én nem találtam hasonló színű kábelt szabadom amihez köthetném, ezért lenne szügségem egy kis HELP-re :D
Köszi előre is
Köszi a választ és a képet.
Én is ide próbáltam de valamiért nem akar felmenni a dekli.
Épp az előbb akartam folytatni a szerelést de rohadt hideg van....majd később xD
csak mer darabokban vettem a motort és valamiért nem megy a helyére az oldal dekli, gondolom a rugó tartja ki :/