Egy jótanács,350 esbe esztergáltassatok a telószárba perselyt amivel ugy 15mm-t tudtok a rugóelőfeszítésen tolni befelé!progress rugószett nem elég és egy vagyon pénz!olaj száranként 1.5 dl a hátsó rugóstagot kompletten rakjatok xj600-ét (nem diversion)az gyárilag feszesebb és minimálisat emel a seggén.és kaptok egy magabiztos feszes jól motorozható,inogásmentesebb futóművet!csá mindenkinek.
Az előző tulaj cserélt benne dugattyút, de én arra gondolok, hogy tényleg csak dugót cserélt, és nem lett fúrva, bár ahol nem karcos ott a honolás nyoma látszik. A jobbos 0,5-ös, a balos 0,25-ös javítóméret. A jobbos hengerben 0,35mm a gyűrű végei közötti hézag.
Ami számomra érdekes, hogy a kipufogószelep iszonyat közel van a dugóhoz, szerintem nincs 2 mm a henger fala azon a részen.
Én próbáltam már megfordítani, előfeszítést adnineki, de nem használt.
Amelyik lap elfáradt, az kihajlik idővel újra.
Szerrezz bele karbon lapot, jobb is mint a fém.
A lendkeréknél kézzel forgatva a főtengelyt az egyik hengernél rendesen érezni ellenállást, átdöccen a holtponton, a másiknál szinte semmi. Menni megy, csak részterhelésen remeg. A héten valószínűleg jön le a henger, de addig is valami tanács esetleg?
Kompressziót mérni gondolom esélytelen.
(Vagy próbáljam úgy, hogy először betekerem mindkét gyertyát? )
Régebben kérdeztem ,hogy ki csinálná meg a Suzuki Gt 125-öm főtengelyét le is írta az illető a telefonszámát csak elkevertem valahová. Lenne olyan szives leírná ismét nagyon megköszönném.
Csak kiváncsiságból, mennyibe kerülne?