Sanyi ! Én már megtanultam,hogy nem szabad motorfelújítást vállalni ! Ha mégis vállaltam akkor csak úgy,hogy a tulaj megvárja míg szétszedem.Amit eddig vállaltam,mind össze volt gányolva,aminek a nyomait nem lehet teljesen eltüntetni ! Ha én utánam netán más bontja meg akkor az van,hogy én gányoltam össze.Szerintem a Te esetedben sem mondtak igazat,tehát átba..tak ! A képen az utóbbi vállalásom képei ahol a főtengelyek szarrá voltak verve !
Hogy alapon milyen jó egy RD? Miután végeztem a Yamaha killer barátom ypvs generáljával, vett még egy LC-t magának, amit elhozott, generálozzam meg mert valami zörög benne...mondta, hogy karburálta meg minde, hogy jobban Menjen. Motoroztak vele meg minden. Egy reggel bemelegítésnél viszont kopogó hang jött belőle de működik....nálam már nem indult be...viszont toláskor többször megakadt a hátsó kerék....szétszedtem....és ez a motor így is működött csak kopogott. Hogy kié a motor azt nem mondom el, nem is lényeges. Csak úgy megosztom veletek mert én ilyet még nem láttam
Szia. A vezérlő elektronikád a gatya. Nekem is csinálta az előző 31k, kicseréltem aztán ok lett. A szervó motor ha rossz akkor megáll. Gondolom marha gyorsan pozícionál alapjáraton. Olyan mintha nyikorogna.
Hello! 350 ypvs-nél pontosan mire szolgál az "index jel törlő" kis fekete doboz? ki lehet építeni a rendszerből? a másik,hogy olyan produkál a motorom néha,hogy beindítom és alapjáraton hallom,hogy ki-be nyílik a power szelep. valakinek már volt ilyen problémája? minek a hibájára utal ez?