Az a baj hogy a Gabi fordítva fogyott, vagyis felfelé, azért kellett 2014-re egy jobb 250-est csinálnom. Az valóban volt 37 keréken és ő meg 100kg.
De a 2012-2013ig használt blokkon tényleg 23lerőt mértünk a második év végén. Vagyis két szezont ment végig, mint Ő Dió emlékszik jól Brezován meghalt a gyújtás oldali csapágy 30éves volt szegény, de úgy is végig ment 3 gyertyával. 2015 re fejlődött a gyerek 105kg ra, a Bittertől vett ruhát! A 350-es levegós projektet sajnos nem volt módom befejezni mivel eltört a keze kecskeméten és még mindig nem jó. Pedig szép lett volna az ypvs-ek ellen. Nekem is a levegős az igazi a többi csak kaland.
biztos, hogy változtatott rajta, mert azonnal detonálni kezdett kakucson amit előtte soha sem csinált, akkor kapott 0.04-al nagy fúvókát és végre átléptem a minden pannóniás álmaiban visszatérő 10.000-es fordulatszámát, előtte 9800 volt a max. Nekem nem is a teljesítmény növelés volt a fő célpont hanem, hogy ne érjen le állandóan az a kurva cső... a lánc oldalon így vagy 4 cm-el beljebb tudtam menni, aztán meg is lett az eredménye, azonnal kórházban tértem magamhoz hétfőn reggel...:D a másik utólag észrevett előnye, hogy gyakorlatilag bármekkora esést karcmentesen vészel át a cső...
Facebook-on már Dimma mesélt a 24 ló-ról :D ott is kérdeztem, hogy akkor hogy lehet, hogy az E-ringen úgy került ki engem az egyenesben a 10 lóval gyengébb motorral mint a pocsolyát...
De a 2012-2013ig használt blokkon tényleg 23lerőt mértünk a második év végén. Vagyis két szezont ment végig, mint Ő Dió emlékszik jól Brezován meghalt a gyújtás oldali csapágy 30éves volt szegény, de úgy is végig ment 3 gyertyával. 2015 re fejlődött a gyerek 105kg ra, a Bittertől vett ruhát! A 350-es levegós projektet sajnos nem volt módom befejezni mivel eltört a keze kecskeméten és még mindig nem jó. Pedig szép lett volna az ypvs-ek ellen. Nekem is a levegős az igazi a többi csak kaland.