ez igy igaz, nem jobb a prox attól hogy 30ezres dugot teszel bele nem feltétlen jobb. ha 200km egyenesek lennének akkor talán de kakucsra meg kecskemétre minek a wösner.
Ha igazán ütős gépet akarsz, akkor én Wiseco dugó szettet mondom de csak akkor ha nem versenyzésre akarod használni mert drága mulatság lenne.
Am a Wiseco-ról annyit hogy egy amerikai cég és tuning alkatrészeket árulnak.Amúgy én is Wiseco dugót tettem a rd-be és sokkal könnyebb volt mint a régi.
én a 350-esbe is a tkrj ypvs dugót használom két levegőszürő nélküli szezon után is csak azért cseréltem ki mert egy kicsit karcos volt a szivóoldal,meg nehogy törjön de a kinézete alapján nyugodtan mehetett volna tovább.biztosan lesz aki mást mond de a prox nem jobb annyival amennyivel drágább.több kisebb nagyobb blokkot csináltam tkrj cuccokból nekem bevált.hozzáteszem ezekre a kis pályákra kivetitve a tapasztalatokat
Szia. Tudsz újat szerelve 90 körül komplettet? Engem érdekel . Csak azért, hogy bele kössek :) Szabóbácsiba:) elmondom, hogy szinte mindenki tkrj dugóval megy a mezőnyben. Amióta versenyzek csak ilyen japán dugókkal megyek, soha nem akasztottam meg.olyat is tudok aki magyar öntésű dugókkal ment az Euró ringi versenyen. Rakhatól bele proxot is de tudtommal ugyan azon a gyársoron ugyan azon anyagból
gyártsák osakában mint a tkrj t
Helo A főtengely 2 hajtókarral csapágyakkal szimmeringekkel könnyen beleszalad 60-ba, TKRJ hajtókarral. A TKRJ dugattyú utcára jó versenyre az ypvs-be nem tenném bele. A hajtókar alsócsap nem cserélhető egybe van a sonkával. Ha az kopott akkor kuka. Előfordul hogy 2-3 főtengelyből lehet egyet csinálni. Ha még tudok v-mit segíteni akkor szabokuksi@vipmail.hu
Üdvözlet!
31K és 31WW motorfelújitásába kezdenék bele, és ehhez kellene egy kis szakmai segitség. Elsősorban a főtengellyel kapcsolatosan érdeklődnék olyantól aki már csinált ilyet, gondolok itt a hajtókarra elsősorban. Mondjuk ha nincs "elkopva" akkor a csapok és tűgörgők cseréje elegendő? Vagy jobban megéri egy komplett no name szerelve 90 körül? Illetve dugattyúban, mi az amivel nem lesz gond, ezek az olcsó TKR vagy tkrj dugattyúk jó minőségűek?
Január környékén megmaradt alkatrészeim eladom, jelenleg 3motor van.
Keresem megvételre az UAA-136 rendszámmal rendelkező RD350 LC ex-motorom. Ha valaki találkozott vele, és tud esetleg róla valamit, akkor kérem jelezze.
Előre köszönöm a segítséget.
Ahoz,hogy olyan legyen a P20-am mint például a Frecska Janié,ahoz annyit kellene költenem az enyémre mint amennyiért a Yamahát vettem.Ha meg abbahagyom akkor nézegethetem a műhelybe.A Yamahára meg visszarakom a cuccokat ,felrakom a rendszámot és mehetek vele.
Szia Sanyi ! Úgy volt,de a Gyuri nem készült el vele.Azért lett volna jó,mert akkor már tudtam volna,hogy érdemes-e Yamahában gondolkodni és egy csomó pénzt áldozni.Na majd meglátjuk !
Üdv Lacibá. Mielőtt mégis szétszedné a yamahát, hogy esetleg versenyezne vele ha csont széria marad a blokkja semmivel sem lesz előrébb mint a p20 al volt... a futóműről nem is beszélve. Nem szeretném az észt osztani, de én csont szériával méntem amit pld. Kecsón az egyenesben simán lenyomott a Dani p20-a.kecsón volt lehetősségem kipróbálni a félisten :):) Molnárnőgyógyászlászló p20 tipusú motorját ami simán 20 kilóval volt könnyebb mint a Yamaha és sokkal nyugodtabb motorja úgy húzott hogy csak pislogtam. viszont ha meg van csinálva a Yamaha akko nagyon penge tud lenni.Ez ringen azt hittem hogy Dimmától bérelt motorral jön...
Am a Wiseco-ról annyit hogy egy amerikai cég és tuning alkatrészeket árulnak.Amúgy én is Wiseco dugót tettem a rd-be és sokkal könnyebb volt mint a régi.
gyártsák osakában mint a tkrj t
31K és 31WW motorfelújitásába kezdenék bele, és ehhez kellene egy kis szakmai segitség. Elsősorban a főtengellyel kapcsolatosan érdeklődnék olyantól aki már csinált ilyet, gondolok itt a hajtókarra elsősorban. Mondjuk ha nincs "elkopva" akkor a csapok és tűgörgők cseréje elegendő? Vagy jobban megéri egy komplett no name szerelve 90 körül? Illetve dugattyúban, mi az amivel nem lesz gond, ezek az olcsó TKR vagy tkrj dugattyúk jó minőségűek?
Január környékén megmaradt alkatrészeim eladom, jelenleg 3motor van.
Ha esetleg van valakinek...
Keresem megvételre az UAA-136 rendszámmal rendelkező RD350 LC ex-motorom. Ha valaki találkozott vele, és tud esetleg róla valamit, akkor kérem jelezze.
Előre köszönöm a segítséget.
Üdv.
Zé
Ha valakinek akad véletlenül a garázs sarkában egy porosodó yamaha rd 500 akkor irjon!
Köszi.