Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, lassan jön a tavasz, el kell kezdenem a szervizeléseket. :)
99-es R6-om van, valaki cseréltetett már vezérműláncot+feszítőt ? Milyen árban van kb? DID jó lesz, vagy csak gyárit ?
Kéne még fékbetéteket cserélni, ha valakinek van elfekvőben, ne tartogassa...
Szia!
Nekem van egy eladó gyári Termignoni dobom, ugyanolyan, mint az előző képen BalaR6 motorján. Használt, szép állapotú, bilinccsel, összekötőcsővel együtt, egyedül a hangtompító furulya hiányzik (már akinek ), de E betűs, road legal. Ja és a Termignoni matricát levettem róla. Nekem most egy Yoshimura rendszerem van, ezért feleslegessé vált. Bővebb infó: link
Ha érdekel dobj egy mailt vagy hívj fel.
hali! köszi! neked is boldog újévet! sajnos most semmim nincs pedig elvileg most lehet olcsón motort venni, bár nem tapasztalom. a régi zx 10 az tényleg nehéz motor! a 12-eshez meg gratulálok nagyon szép! sajnos pangás van, de bármikor bejöhet valami, úgyhogy mihánt lessz valami motor jelezni fogom neked! addig is üdv!
Köszönöm a tippet, nem is tudtam, hogy van gyári javaslat!
A rendszámtartot nem én csináltam így vettem, de csinálok a héten képet és felteszem. Elég egyszerű szerkezet, és nagyon könnyen hajthatom be, még kanyar közben is hátra nyúlva simán fel, vagy le hajtom egy pillanat alatt. A kis indexet is tudom forgatni, ha behajtom teljesen, a kis lámpákat el tudom forgatni, hogy jól látszodjon.
Türelmet és széles utat!
Hali, az enyémen a gyári Yamaha által ajánlott ovál, karbon Termignoni van, persze a furuját kivettem belőle, de így isteni a hangja, nem túl hangos , de azért lehet hallani a duruzsolást :) Csak ajánlani tudom... Am a rendszámtáblatartód engem is érdekelne.
Helló!
Bocs,nem kipuff témában,de megköszönném,ha a rendszámtartódról csinálnál nekem pár fotót,és leírnád,hogy csináltad.Vagy gyári megoldás?Köszi,üdv:B
Szia!
Az enyémen Martin van és szépen szól :) Teljesítményről nem tudok nyilatkozni, mert eddig még nem raktam vissza a gyárit. Majd rakok fel róla videót ha beindítom, bár biztos nem lesz ua mint élőben.
Boldog uj évet. Tudod mit akartam kérdezni, neked mindig van valami jó kis géped van nekem egy 89-es zx10 fullra megcsinálva, kéne valami kissebb gixer vagy yamaha ami nem ilyen böszme R6-ra gondoltam vagy 400-as 600 as gixer zx esetleg cebre, fél milla környékén. ha van valamid a számomat tudod esztétika annyira nem de a megbizhatóság fontos. üdv.
üdv. eladó r6 99-02 közti blokkalkatrészek, valamint más egyéb alkatrészek is. kip. rendszer kis eszt. hibával 28 eft. szép hanggal, hátsó futómű a képen látott (féktárcsa és gumi nélkül) egyben 45 eft., műszerfal kábellel 20 eft, valamint javított tank (fényezni kell) 10 eft. tel: 0620/992-4528
Sziasztok! Szeretnék 2005-ös r6-ra dobot, de abszolult kezdő vagyok, nyáron csatlakoztam a motoros társadalomhoz. Szóval tanácsot szeretnék kérni, mit érdemes venni, mi az ami legjobban összhangban lehet a teljesítmény és hangzás tekintetében.
Nem gyári van rajta, egy "no name" pici dob, de majd megsüketülök, és ha a kezemet mögötte tartom, folyik le a kezemen a bezin....Teljesen nyitott, szerintem az nem jó.
Elöre is köszönöm válaszotokat!
Aya-nak is ilyen van,és Ő is szép!Őt mééé nem dícséritek?
MAya,nekem tetszel!
Majdnem, mint a gazdája
ZsuBaby nagyon szép kis mocid van!
Gratula hozzá!
Került rá egy numberboard. :)
én majd 52ezerrel adtam el az enyém
mi lett a fejidomoddal ?
Hali!

Nekem egy 99-es R6-om van, 41000 km-el és lekopogom semmi baja nincs. :) Szóval szerintem nem általános az általad említett hiba.
Üdv Yamahások. Gábor vagyok, volna egy barátomnak egy makulátlan gyakorlatilag uj 2008-as fekete R6 részletekben törleszti már 2 és fél éve, a motor alig ment 11ezer került bele utcai használatban , Anyagi okok miatt megválna tőle. 300 Kiló beugró és hitelátválalással fizetni tovább (kb 60 pár hónap van még)szerződésmodositással fix 27E /hó . Elérhetőségek az adatlapomon. A csajszimnak akartam, de sajna a 12es mellé nem tudom bevállalni,
Köszi a válaszokat, még próbálkozunk majd. Attól tartok, hogy fúrni kell majd, mert a kulcs hamarabb beletörne, minthogy kinyílna. :/ Így is már a kulcs anyaga csavarodott a sok tekergetéstől. Nem értem én ezt a technikát. Esetleg levett tankkal előbb lennék valamivel?
Ha meg új zár kell bele, azt van ötlet, h mennyiből úszhatom meg? Nem tudom, hogy az én kulcsomhoz hozzá tudják-e faragni, mert elég hülyén nézne ki, hogy más nyitja a tankot, mint ami a mocit indítja...
Hali!
Én itt vagyok tőlük kb.15 km-re.Voltam is már náluk.Ha adhatok egy jó tanácsot akkor nem mész hozzájuk.Nem drága ezért egy szart is kapsz a pénzedért.Én kocsira akartam dupla 80-as véggel full új dobot.Azt a választ kaptam,hogy csak Y véggel tudja megcsinálni a dupla véget.Na ez nem kipufogós.Aztán rájöttem,hogy miért így csinálja.Mert vesz egy univerzális dobot 5-8 ezer huf.Annak lecsapja a végét,rá az Y meg a végek,faszán kiheréli,hogy üvőltsön azt cső.Mindezt anno 3-4 éve poton 35-ért.Aztán elmentem egy profi szakihoz aki kicserélte az összes csövemet rozsdamentesre+ zsír új dob gyönyörű végekkel.És megkérdezte,hogy milyen hangja legyen.Na Ő kipufogós.Mindezt 32,000-ért.Ha kell kűldök képet.Mindent maga csinál.Az Egrus dobok arról híresek,hogy üvőltenek mint a marha.De nem minőségi dobok.Ezért tudja ólcsón adni.Én inkább vennék a helyedben egy használtat ha nincs pénzed újra.Nekem termignoni van fent.Használtan már 70-ért lehet kapni.Ovál karbon és fincsi kis hangja van.De te tudod.Ez csak jó tanács.
Üdv!
Hali! Én 24000-et raktam bele és így 33000-nél fosta le magát! Nem mondanám hogy szét volt forgatva mert a 24e-ből 22e-t kétszemélyel vagyis a barátnőmmel nyomtuk bele nem beszélve arról hogy a haver gixer 6-osa szintén kb ennyit ment mert együtt motoroztunk de annak semmi gondja nem volt 42e-nél adta el! Ettől függetlenül nagyon jó kis motor csak nagyon vigyázni kell rá!
Reméljük a tiéddel nem lesznek ilyen gondok! Üdv Szoszti!

Ez volt az én vasam! Nagyon sajnáltam eladni!
Hali, hát őőőőő igen, csak hogy a benzintolvajoknak sem legyen olyan könnyű dolguk, a sapka alatt van még egy 6. imbusz csavar! Én is csak azt tudom ajánlani, hogy a zárat kell addig ba...ni, amíg nem enged.
Ez így van, szóval a zárral kell valamit kezdeni
csak akkor tudod levenni ha kinyitod a tanksapkát....
bent is van 1 db imbusz csavar.... védelem.....
Aha, erre gondoltam én is, az imbuszokat ki is csavartam, de olyan simán nem adta magát, maga a tanksapka körül gumi tömítés van, ha jól figyeltem. Feszegetni, meg belerondítani pedig nem akartam. Gondolom elég hasonló a megoldás évjáratonként, de ha valamit számít, 2005ös modell. Szóval imbuszok kicsavarása után hogyan tovább?