Sziasztok!
Motort, autót, kutyát, macskát, és mindent ami kedves a szíveteknek ne hagyjatok ma éjjel a szabadban, mert kaptunk egy előrejelzést, miszerint valami irdatlan vihar közeleg JÉGGEL. Nálunk az összes TT-t bevitték az udvarból a csarnokba.
Van ott 70-es tábla is, az oktató meg úgyis mögötted lesz.
Ja, amúgy meg választasz egy fordulatot, ami ennél a tempónál már zavar picit és inkább felváltanál. De mivel nem váltasz fel, tudni fogod (hallod), hogy 50 körül mész. Nem muszáj 5-be vagy 6-ba tenni, nem túrázol, hanem rutinozol: ha nagymotor, akkor egy gs 500 kategóriájú oktatómotor 3-ban jó lehet erre.
Aztán nem izgulni vizsgán, sem pofára esni a friss jogsival!
csak azon aggódom, hogy hogy a fenébe fogok én ma meg holnap max 50 el menni a városban
elmult időben állandóan arra figyeltem, hogy ne menjek tul gyorsan, de sosem jött össze
2kerékhajtásó WR450-esen is ilyen van. Ugyan ezen az elven működik az 1000RR gátlója is, csak ott a csavargatók helyett 1 elektromos szelep van ami a sebesség függvényében dolgozik.
Gyurkesz: egyébként a Dobogókőn készült onboard by Gáborinó 243MB, de ebből majd törlök (kb 200 MB lesz), mert nem mindegyik sikerült. 9 db pár perces videó lett de ebből 7 jó
Motort, autót, kutyát, macskát, és mindent ami kedves a szíveteknek ne hagyjatok ma éjjel a szabadban, mert kaptunk egy előrejelzést, miszerint valami irdatlan vihar közeleg JÉGGEL. Nálunk az összes TT-t bevitték az udvarból a csarnokba.