Nem tudjátok mit hagytatok ki tegnap a tököli reptéren.
Ugyan is tegnap volt a KTM V2-es modelljeinek tesztnapja.
Mi Kissancival kint voltunk és nagyon jól éreztük magunkat.
Egy kis beszámoló (hátha valakit érdekel ):
Egy nagy placcon kialakítottak egy kisebb pályát, ami ... mit mondjak végül is nem volt olyan rossz. Volt benne egyenes, nyújtott kanyar, 90-es kanyar, 180-as visszafordító, szlalom, szóval volt benne minden.
Lehetett saját motorral is menni. Kissanci ki is próbálta 1 kör erejéig, de nem igazán a szupersport motorokra alakították ki a pályát, úgyhogy le is jött. Egyébként 10 perces menetek voltak.
Szó mi szó azért rendesen dobálták el a tesztmotorokat az emberek. Biztos sok pénzük van. Volt egy-két nagyobb esés is. Szerencsére volt készenlétben egy mentő.
Vissza a KTM-ekhez.
Ezeket mocikat lehetett tesztelni: 950 Adventure, 990 SuperDuke, 950 Supermoto, 640 Duke II, 640 Supermoto, 640 LC4-E.
Ezekből 4-et meg is hajtottam. (950 Adventure, 990 SuperDuke, 950 Supermoto, 640 Supermoto).
A legjobb a 990 SuperDuke és a 950 Adventure, ebben a sorrendben.
A SuperDuke valami frenetikus. Kigyorsításnál 1-ben és 2-ben emelgette simán gázra az elejét. Kurv@ jó volt. Kényelmes, fordulékony, és kib@szott jó a féke (emiatt estek jó páran). A szélvédelme egy kalap sz@r. De összességében nagyon jó gép.
Az Adventure is nagyon jó volt. Kényelmes, nyomatékos, ez már nehezebben fordul de nem rossz. Túrázásra nagyon jó.
A 950 Supermoto is nagy élvezetett nyújtott. Jó volt kipróbálni egy kicsit a Supermotos filinget.
A kisebbik Supermoto egy kalap sz@r. Ráadásul pont olyan gépet kaptam amit már megfektettek. Úgyhogy csak fél fékkar jutott nekem. Összességében össze-vissza rázza az embert. Kényelmetlen, alig van nyomaték stb. Ez nagyon nem tetszett.
Ja és mindegyiknek a váltója lehetne jobb is. Nem egyszer kapcsoltam ürest nagyobb sebességi fokozatnál is. Néha nehezen vették be a sebességet és recseget-ropogott. Erősen oda kellett lépni hogy bevegye.
Viszont egyik mocinál se volt gond a fékezéssel. Alapból fém fékcsővel jönnek ki és nagy teherbírásra vannak tervezve, úgyhogy fognak rendesen, mint állat.
Azért rendesen megkentük a szájukat
Szóval egy szó mint száz nagyon jó volt. Aki nem jött bánhatja.
Megnéztem a kiírást, de nincsen beírva még nyíltnap! Lehet, hogy ma vmikor már beírják, akkor tudunk tervezni! Mondtam Zozonak is, ő is jönne, illetve akit érdekel még Euroringes pályázás az jelezze! Amint van időpont feldobom!
Eddig Pajzs, Zozo és én!
Ha én lennék motortesztelő, akkor menetközbeni intravénás koffeint csepegtetnék az ereimbe, hogy ne aludja el, és csak köröznék....csak köröznék....csak köröznék....
Helyesen írva:
GO ! ! ! ! ! ! !
apropó: LSL bukógomba
Mondtad, h szóljak, hát akkor most szólok
Pontosan mi pénz is
majd legközelebb!!!!
Bocs h nem válaszoltam az sms-re, de a párommal voltam elfoglalva
Jó volt a 7végi mocizás
By Gáborinó
Hello Mindenki!
Nem tudjátok mit hagytatok ki tegnap a tököli reptéren.
Ugyan is tegnap volt a KTM V2-es modelljeinek tesztnapja.
Mi Kissancival kint voltunk és nagyon jól éreztük magunkat.
Egy kis beszámoló (hátha valakit érdekel ):
Egy nagy placcon kialakítottak egy kisebb pályát, ami ... mit mondjak végül is nem volt olyan rossz. Volt benne egyenes, nyújtott kanyar, 90-es kanyar, 180-as visszafordító, szlalom, szóval volt benne minden.
Lehetett saját motorral is menni. Kissanci ki is próbálta 1 kör erejéig, de nem igazán a szupersport motorokra alakították ki a pályát, úgyhogy le is jött. Egyébként 10 perces menetek voltak.
Szó mi szó azért rendesen dobálták el a tesztmotorokat az emberek. Biztos sok pénzük van. Volt egy-két nagyobb esés is. Szerencsére volt készenlétben egy mentő.
Vissza a KTM-ekhez.
Ezeket mocikat lehetett tesztelni: 950 Adventure, 990 SuperDuke, 950 Supermoto, 640 Duke II, 640 Supermoto, 640 LC4-E.
Ezekből 4-et meg is hajtottam. (950 Adventure, 990 SuperDuke, 950 Supermoto, 640 Supermoto).
A legjobb a 990 SuperDuke és a 950 Adventure, ebben a sorrendben.
A SuperDuke valami frenetikus. Kigyorsításnál 1-ben és 2-ben emelgette simán gázra az elejét. Kurv@ jó volt. Kényelmes, fordulékony, és kib@szott jó a féke (emiatt estek jó páran). A szélvédelme egy kalap sz@r. De összességében nagyon jó gép.
Az Adventure is nagyon jó volt. Kényelmes, nyomatékos, ez már nehezebben fordul de nem rossz. Túrázásra nagyon jó.
A 950 Supermoto is nagy élvezetett nyújtott. Jó volt kipróbálni egy kicsit a Supermotos filinget.
A kisebbik Supermoto egy kalap sz@r. Ráadásul pont olyan gépet kaptam amit már megfektettek. Úgyhogy csak fél fékkar jutott nekem. Összességében össze-vissza rázza az embert. Kényelmetlen, alig van nyomaték stb. Ez nagyon nem tetszett.
Ja és mindegyiknek a váltója lehetne jobb is. Nem egyszer kapcsoltam ürest nagyobb sebességi fokozatnál is. Néha nehezen vették be a sebességet és recseget-ropogott. Erősen oda kellett lépni hogy bevegye.
Viszont egyik mocinál se volt gond a fékezéssel. Alapból fém fékcsővel jönnek ki és nagy teherbírásra vannak tervezve, úgyhogy fognak rendesen, mint állat.
Azért rendesen megkentük a szájukat
Szóval egy szó mint száz nagyon jó volt. Aki nem jött bánhatja.
Sajna csak 3 után tudtam volna kimenni, így már nem sok értelmét láttam!
Eddig Pajzs, Zozo és én!
Látom mindenkinek nagyon jó hétvégélye volt!
Miből maradtam megint ki
Na mindegy a szombati gurulás nagyon jó volt tényleg jól nyomod Erhetmatyi elismerésem!
Gyurkesz akkor mikor megyünk euro-ringre?
Legyen jó napotok!
pajzs