Gondolom nálatok van túraplexi. Tudnál egy-két képet küldeni, hogy az enyémen hogy mutatna és mennyibe kerülne rá? Tervbe vettem, hogy kellene venni, mert igen erősen fúj a szél bizonyos sebbességnél....
R1 Niederkunft für alle Fans.Soll ein ungezwungenes Treffen aller Freunde dieses Modells sein. Eintreffen bis spätestens Mittags, da ich am Nachmittag eine Kurvenreiche Strecke , sprich Orientierungsfahrt mit mehreren Checkpoints für euch zusammengestellt habe. Nachher gibts a Siegerehrung mit Preisen, für die Besten von euch. Am Abend Bezingespräche im Gastgarten. Günstige Übernachtungsmöglichkeit direckt vor Ort. Eigener Parkplatz für unsereGeräte Treffpunkt: KIRCHENWIRT- 8295 St. Johann i.d.Haide (bei Hartberg) Anfahrt: Autobahnabfahrt Hartberg- rechts ca. 1Km nach St. Johann i.d. Haide- 1. Gasthof nach Ortseinfahrt auf der rechten Seite. Fragen und Info: Alfred 0699/114 37 468 mail: cannonball-race@bkf.at
Zsolti, ez a régi Milléhez való DHM (angol) bukógomba.
Nem tudom pontosan hol kell vágni, de gondolom az idom közepe táján, mivel blokkcsavarhoz van rögzítve a gomba.
Perpill nincs, kb. 2 hét múlva fog megjönni amit rendeltünk.
Zsoolti, igen, már kb. 1 hete beírtam neked hogy 45 ezerből lenne a kezedben a bukógomba párja...
Viszont 2 napja derült ki, hogy az egyik bukógombánk jó az új Milléhez is, csak vágni kell hozzá az idomot.
Télen: baleseti helyszínelés...., de én közrendes vagyok így az utcán dolgozok télen. Most kezdem majd a motoros idényt és ha megtetszik (ez függ a pk.-któl és a munkatársaktól is) akkor valószínűleg itt is maradok és akkor télre marad a baleseti helyszínelés.
Nekem az lenne a kérdésem, hogy egy motoros rendőr élete miből áll? Nyáron mit csináltok? Télen?
Megyek be én is a rendőrségre, és utána járok ennek a motoros rendőr témányk, mert elgondolkodtatóba ejtett. Az egyik ismerősömet, most nyugdíjazták az autópálya rendőrségtől (ha jól emlékszem) És ő mondta, hogy motoros rendőrnek "csak" egy ilyen két éves tanfolyamot kell elvégezni. Hátha ő tudna nekem helyet is intézni a társulatban. Csak kiváncsi vagyok rá milyen a munkakör, mert nem igazán van nagy rálátosom, hogy mivel is foglalkoznak a motoros rendőrök.
Jó, akkor úgy értettem, hogy kurvára szemet szúr az a 3.5 mp, mivel ha jól emléxem a Motorrad 2002 körül ezres tesztjében pl a CBR954-nek és a ZX9R-nek is rosszabb érték jött ki. Persze a jelen teszt hitelességét megkérdőjelezi, hogy elfelejtették megemlíteni a Triumph nagyon rövid végáttételét. Kíváncsi lennék a 260-as végsebesség mért érték-e vagy gyári. Mivel a Motorrad 675 tesztjében mindössze 250-es végsebességet állított a kiszámított fokozatonkénti végsebesség diagram. Mmint leszabályzáskor, de lehet rosszul emléxem. Viszont így már érthető lenne a 3.5mp.
Természetesen az R1-et - főleg a tiedet - semmi sem múlhatja felül!
Sokat közlekedem arra......