Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyértelmű Tomato

Sokat közlekedem arra......
de csak a "német" autópályán fúj
Danny!

Gondolom nálatok van túraplexi. Tudnál egy-két képet küldeni, hogy az enyémen hogy mutatna és mennyibe kerülne rá? Tervbe vettem, hogy kellene venni, mert igen erősen fúj a szél bizonyos sebbességnél....

Köszi előre is .
je most nezem .valoszinü en sem tudok menni mert bostonban leszek .de ha megis es jönnel akkor györ becs,itt összefutunk azt irany felsöör
Szép lenne, ha végre visszatérnének a 2002-es modell gyönyörű szögletességéhez.....

De ez nekem úgy tűnik mintha összemixelték volna a 2002-es a 2004-es R1-et és a 2006-os R6-ot...

Így szerintem ez csak poénos kép marad......
Én pest környéki vagyok az időpontal lesz inkább bajom azt hiszem
jövö???
R1 Niederkunft für alle Fans.Soll ein ungezwungenes Treffen aller Freunde dieses Modells sein. Eintreffen bis spätestens Mittags, da ich am Nachmittag eine Kurvenreiche Strecke , sprich Orientierungsfahrt mit mehreren Checkpoints für euch zusammengestellt habe. Nachher gibts a Siegerehrung mit Preisen, für die Besten von euch. Am Abend Bezingespräche im Gastgarten. Günstige Übernachtungsmöglichkeit direckt vor Ort. Eigener Parkplatz für unsereGeräte Treffpunkt: KIRCHENWIRT- 8295 St. Johann i.d.Haide (bei Hartberg) Anfahrt: Autobahnabfahrt Hartberg- rechts ca. 1Km nach St. Johann i.d. Haide- 1. Gasthof nach Ortseinfahrt auf der rechten Seite. Fragen und Info: Alfred 0699/114 37 468 mail: cannonball-race@bkf.at
wipi

majus 20 a talalka ,hartberg nel de ez ott van oberwart,felsöör mellet.merröl erkeznel.vagy honnan???
Értem.
Akkor most így nemtudom mert a régiben teljesen más a blokk.
Köszönöm. Majd utána nézek ezeknek, hogy hogyan lehet velük megoldani.
Zsolti, ez a régi Milléhez való DHM (angol) bukógomba.
Nem tudom pontosan hol kell vágni, de gondolom az idom közepe táján, mivel blokkcsavarhoz van rögzítve a gomba.
Perpill nincs, kb. 2 hét múlva fog megjönni amit rendeltünk.
Nem láttam mert nem mindig tudom nézni a forumot.
Köszönöm.
És ez milyen?
Melyik motoré?
Hol kell megvágni?
Tuti jó?
Van is ilyened?
Oké hívjál és megoldjuk valahogyan tuti.
Wipi, megvan a dobod is, délután hívlak!
Kicsit rumlis a kézbesítés mert ma már építkezünk az Arénában, de max. a Zsuzsi kiviszi neked hazafelé!
hogy milyen érzés az r1-el nyargalászni?Remélem a hétvégén már ráülhetek tavaly még nagyon tetszett
Zsoolti, igen, már kb. 1 hete beírtam neked hogy 45 ezerből lenne a kezedben a bukógomba párja...
Viszont 2 napja derült ki, hogy az egyik bukógombánk jó az új Milléhez is, csak vágni kell hozzá az idomot.
Az ilyen gondolatmeneteket nyugodtan fejezd be míg eredemény születik, ne hagyd hogy bármilyen környezeti hatás befolyásoljon!
Hi!
Dannyboy érkezett válasz, vagy valami iromány a gombákkal kapcsolatban?
Fúú ezt megúsztam! Már kezdtem gondolkodni mit rendeljek, hogy kiengeszteljelek...
Az utolsó mondatoddal sikerült tisztára mosnod magad, úgyhogy ezt most megúsztad!
Köszönöm Szépen Az Információt!
Szia!

Hát, közlekedési dolgokkal...... bírságolás, feljelentés, rendezvénybiztosítás (felvonulások, futó, kerékpáros versenyek, ilyesmi), baleseti helyszínelés, forgalom irányítás, Bp.-en (legtöbbször) diplomáciai vezetők felvezetése útlezárásokkal.....

Télen: baleseti helyszínelés...., de én közrendes vagyok így az utcán dolgozok télen. Most kezdem majd a motoros idényt és ha megtetszik (ez függ a pk.-któl és a munkatársaktól is) akkor valószínűleg itt is maradok és akkor télre marad a baleseti helyszínelés.
Hello!

Pohi.

Nekem az lenne a kérdésem, hogy egy motoros rendőr élete miből áll? Nyáron mit csináltok? Télen?
Megyek be én is a rendőrségre, és utána járok ennek a motoros rendőr témányk, mert elgondolkodtatóba ejtett. Az egyik ismerősömet, most nyugdíjazták az autópálya rendőrségtől (ha jól emlékszem) És ő mondta, hogy motoros rendőrnek "csak" egy ilyen két éves tanfolyamot kell elvégezni. Hátha ő tudna nekem helyet is intézni a társulatban. Csak kiváncsi vagyok rá milyen a munkakör, mert nem igazán van nagy rálátosom, hogy mivel is foglalkoznak a motoros rendőrök.
Jó, akkor úgy értettem, hogy kurvára szemet szúr az a 3.5 mp, mivel ha jól emléxem a Motorrad 2002 körül ezres tesztjében pl a CBR954-nek és a ZX9R-nek is rosszabb érték jött ki. Persze a jelen teszt hitelességét megkérdőjelezi, hogy elfelejtették megemlíteni a Triumph nagyon rövid végáttételét. Kíváncsi lennék a 260-as végsebesség mért érték-e vagy gyári. Mivel a Motorrad 675 tesztjében mindössze 250-es végsebességet állított a kiszámított fokozatonkénti végsebesség diagram. Mmint leszabályzáskor, de lehet rosszul emléxem. Viszont így már érthető lenne a 3.5mp.
Természetesen az R1-et - főleg a tiedet - semmi sem múlhatja felül!