Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ricco, akkor majd én is mutatok neked videót, ahogy éppen 4 gixxxxert kerülök ki egyszerre...
nem is! minden csak a motoron múlik!

csak, hogy legyen vita még. értelmetlenül!
Még a 150-es táblánál se???
Jó, akkor majd kedden mutatom a videjót.
A fékprobléma meg már nem probléma. Nem fékezek. Kamikáze és meneküljön mindenki.
Ez farokság, a pilótán múlik majdnem minden.
Amíg Atom két perc alatt megy egy széria hatszázassal, addig...
Perszepersze...
Danny, majd megmutatom azt a videót, amit a barátnőm csinált a ringen. Csak majd nehogy elsírd magad, amikor a gixxer porig alázza a két tuningolt R1-et.
Ha besül, persze, hogy nem fogyaszt olajat...
Ott valami nagy gebasz van Öregem, ez nem normális dolog!
Nem, az igaz hogy ásványi.
Szerintem hülyeség azon vitatkozni, hogy melyik a jobb gép, lényeg hogy ne járjon így senki fogalmam sincs mikor ülhetek rá legközelebb.
De várj csak Ricco... ez a fékprobléma valahonnan ismerős nekem... talán csak nem egy gixxeres ismerősömnek volt mostanában szar a féke?!?!? Nem ismered?!?!
A gixxer1000-nél volt kupplungprobléma, de a blokk meglehetősen "golyóálló". Ha rendesen cserélsz benne olajat, nincsen vele gond.
Apropó: az igaz, hogy az R1-be félszintetikus vagy ásványi olaj kell, mert a fullszintetikus túl finom neki és eszi?
Több helyről hallottam már ezt.
Akkor ot valami tényleg nagyon nem stimmelt...

(Vegyél gixxer ezrest! jobban is fog menni és nem is fog szétesni)
A gsxr-eken fék sem volt az elmúlt időkig, úgy persze nincs is ami meghibásodjon!
Persze ha valami nem megy, tényleg nem kell rá normális fék...
A ringen egyszer mondta egy csávó, hogy a Suzuki neki nem jön be, mert agresszív járású, nyers motor. A Yamaha az a gép! Az technika! Az műszer! Felment a pályára és 2 körrel később fékprobléma miatt beburította a zongorát a bokorba...
Az enyém egy centiliter olajat sem fogyasztott a 3200 km alatt
Nem értem, ha egyszer max Suzukiknál fordul elő ilyesmi, akkor miért itt a Yamaha R1 topicban kell megszakérteni, hogy 3 ezrenként miért leheli ki a lelkét az ereggy ???

Viccet félre: Credit, haverom R1-ese és 1000 km-en 7-8 dl olajat fogyasztott, ami a szervíz szerint még a gyári specifikációba belefér. Nézted, volt benne olaj rendesen és folyamatosan?
Én pont az ellenkezőjét hallottam, ez van......
Ez legalább motorkerékpár, ellentétben a szutyukikkal...
R1-nél még nem hallottam ilyet, gixxereknél viszont nem egyet.
Ez tényleg eléggé megdöbbentően hangzik, de ismét csak abban a hitemben erősít meg, hogy motorkerékpárt nem szabad hangszergyártótól venni...
Nézz utána pontosan (pl. PTK-s ügyvéd), mert nem tudom hogy kétszeri, vagy háromszori ugyanolyan meghibásodás esetén érvényes-e!!!
Kösz dannyboy, ez egy jó infó volt, élni fogok vele!!!
Mondom az EGÉSZ MOTORKERÉKPÁR!!!
A szavatosságról és a jótállásról szóló törvényben benne van, hogy ha a garanciális akármid kétszer vagy háromszor egymás után ugyanúgy meghibásodik (persze csak ha hivatalos szakszervízben hozták rendbe mindannyiszor), akkor harmadjára vagy negyedjére visszakérheted a szóban forgó cucc árát, vagy kérheted a cseréjét egy újra!
Félreértettem, az enyém nem karcmentes
Sajnos nem karcmentes