Danny, majd megmutatom azt a videót, amit a barátnőm csinált a ringen. Csak majd nehogy elsírd magad, amikor a gixxer porig alázza a két tuningolt R1-et.
De várj csak Ricco... ez a fékprobléma valahonnan ismerős nekem... talán csak nem egy gixxeres ismerősömnek volt mostanában szar a féke?!?!? Nem ismered?!?!
A gixxer1000-nél volt kupplungprobléma, de a blokk meglehetősen "golyóálló". Ha rendesen cserélsz benne olajat, nincsen vele gond.
Apropó: az igaz, hogy az R1-be félszintetikus vagy ásványi olaj kell, mert a fullszintetikus túl finom neki és eszi?
Több helyről hallottam már ezt.
A ringen egyszer mondta egy csávó, hogy a Suzuki neki nem jön be, mert agresszív járású, nyers motor. A Yamaha az a gép! Az technika! Az műszer! Felment a pályára és 2 körrel később fékprobléma miatt beburította a zongorát a bokorba...
Nem értem, ha egyszer max Suzukiknál fordul elő ilyesmi, akkor miért itt a Yamaha R1 topicban kell megszakérteni, hogy 3 ezrenként miért leheli ki a lelkét az ereggy ???
Viccet félre: Credit, haverom R1-ese és 1000 km-en 7-8 dl olajat fogyasztott, ami a szervíz szerint még a gyári specifikációba belefér. Nézted, volt benne olaj rendesen és folyamatosan?
Mondom az EGÉSZ MOTORKERÉKPÁR!!!
A szavatosságról és a jótállásról szóló törvényben benne van, hogy ha a garanciális akármid kétszer vagy háromszor egymás után ugyanúgy meghibásodik (persze csak ha hivatalos szakszervízben hozták rendbe mindannyiszor), akkor harmadjára vagy negyedjére visszakérheted a szóban forgó cucc árát, vagy kérheted a cseréjét egy újra!
csak, hogy legyen vita még. értelmetlenül!
A fékprobléma meg már nem probléma. Nem fékezek. Kamikáze és meneküljön mindenki.
Amíg Atom két perc alatt megy egy széria hatszázassal, addig...
Ott valami nagy gebasz van Öregem, ez nem normális dolog!
Apropó: az igaz, hogy az R1-be félszintetikus vagy ásványi olaj kell, mert a fullszintetikus túl finom neki és eszi?
Több helyről hallottam már ezt.
(Vegyél gixxer ezrest! jobban is fog menni és nem is fog szétesni)
Persze ha valami nem megy, tényleg nem kell rá normális fék...
Viccet félre: Credit, haverom R1-ese és 1000 km-en 7-8 dl olajat fogyasztott, ami a szervíz szerint még a gyári specifikációba belefér. Nézted, volt benne olaj rendesen és folyamatosan?
R1-nél még nem hallottam ilyet, gixxereknél viszont nem egyet.
A szavatosságról és a jótállásról szóló törvényben benne van, hogy ha a garanciális akármid kétszer vagy háromszor egymás után ugyanúgy meghibásodik (persze csak ha hivatalos szakszervízben hozták rendbe mindannyiszor), akkor harmadjára vagy negyedjére visszakérheted a szóban forgó cucc árát, vagy kérheted a cseréjét egy újra!