Végül is nem sok, de azért mutatkozik néhány apróság. Más a műszerfala, a hátsó lámpája, a plexi mélyebben nyúlik a két első lámpa közé, ... és azt hiszem van még néhány apró műszaki változtatás, finomítás. (hosszabb első fokozat, egy picit más szögben álnak a kormánycsutkák, bár ez utóbbiakban nem vagyok biztos.)
A vége műanyag, gondolom cserélhető ha már kopott le beőlle nagyobb darab kanyarban elesésnél. A műanyag és a blokk között meg van egy fémes anyag ami a távtartásért és a terhelés elviseléséért felelős......legalább is szerintem.....
Ja most vettem egy Metzeler Rensport gumit előre egy 10 volt és még van rajta minta bőven pályáztak vele pár kört, de nekem szerintem előre jó lesz egy darabig.
Szép motorod van, bár az enyém 1 el elöbbi széria, nem tudom, de gondolom a gombát ott is a vázon lévő háromszög nyulványra kell ami a blokkot fogja egyébként milyen enyagból van és mi célt szolgál?
Az enyémnek 17 l a tankja, olyan 13 litert szoktam rátankolni ha kigyúllad a "tankolni kéne lámpa", tehát 4 lityi lehet a tartalék, 35 km-ert mentem már tartalékon, de szerintem 50 km-t elmegy minimum...
1. Hol lehet bukó gombát venni R1 re, azt hová kell felcsavarozni, kelle hozzá valami speciális csavar, hogy néz az ki és mi célt szolgál?
2. A vázon jobb oldalt van egy nyulvány ami menetes furat van azt mondják oda is lehet kötni a kormány gátlót ez igaz?
Illetve ha a kormány felett van, akkor téleg aggat? Mi a vélemény a Daytona gátlóról?
Hogy a 98-99, és 00-01, között mi a különbség?
Végül is nem sok, de azért mutatkozik néhány apróság. Más a műszerfala, a hátsó lámpája, a plexi mélyebben nyúlik a két első lámpa közé, ... és azt hiszem van még néhány apró műszaki változtatás, finomítás. (hosszabb első fokozat, egy picit más szögben álnak a kormánycsutkák, bár ez utóbbiakban nem vagyok biztos.)