Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zema:

Megtaláltam az MMM magazin rég elfeledett példaképét!
http://www.youtube.com/watch?v...

Xen
on Balázs
Nem hinném, hoyg amiatt van, hiszen 20 vagy 40%-os TPS-ig nem szól bele...
Mondjuk nem hínném, hogy rárántod 100%-ra egyből..)
Na most akkor mégis sörözünk a balcsin?
Mert akkor bekésitek egy hálózsákot is :)
Megtörtént az 1000 km-es szervízem... A szervízben azt mondták, hogy a motor, 1000-1500 km után mutatja meg a valódi énjét. ?
A "lapot" még mindig nem úgy veszi a 2007-es R1, mint a 2006-os (gázreakció egy kicsit "lassú").:-( Lehet, hogy ez az új gázmegoldás miatt ilyen?
Kíváncsi lennék Zema véleményére!
Előre is köszi!
Június 27.
Elmúlt a menszesz

Ha bigi nem jön 27-én akkor baszok rá mindenre,nem megyek Én se.

Ha már felkapta Rám a vizet akkor úgy tartom,hogy megisszuk a pertut,...és szarunk az egészre. Pedig Ő írt először csak sz@r pillanatot kapott el(mindegy)
Én is megosztom amit tudok ezügyben: nálam jelenleg repsol 2t olaj van benne, kézzel húzgálva egész jónak tűnt. Motoron addig volt jó, amíg orros volt a gép: villa ~10 mm-t kilógott fent, hátul alátétek. Értelmetlen, szubjektív okból ill. próba célzattal (az első villa terhelését csökkentendő, ill. szabad magasságot, növelendő) visszacsináltam 0 mm ill. alátétmentesre. Eredmény: gyorsításnál sokkal idegbetegebb futómű, nem félelmetes, de azért 240+ kijelzettnél, koppos gyorsítással határozottan izgalmassá vált az, ami addig sima ügy volt, azaz a korm.leng.cs. olaja már ehhez nem elég sűrű, a másikhoz jó volt. Túl sűrű olajjal meg úgymarad a kormány is, erő kell a legapróbb mozdításhoz is.
A csillapító nélkül még nem próbáltam, de brutálisan jó lehet irányváltáskor (másutt meg...?).
Megosztom a tapasztalatot, akár jó, akár rossz irányba változik. Túl sok kockázat nincsen benne, legfeljebb csere egy állíthatóra...
Egyébként vágom, hogy mi az oka a kormánycsapkodásnak és mit kell tenni ellene, csak elszoktam tőle egy kissé. R6 csapkodott minden teli gáznál 1. 2.-ben, csak az max. 120 km/h-t jelentett. R1-nél kicsit nagyobb sebességnél már nem olyan vicces ;-)
Behúzott kuplungnál?
Hulye! Nekem sincs csúszókuplung! Az baj?
Ja-ja. Az Zema! Ezt még én fényképeztem. Ez volt az első MMM találkozó.
husiiiiiiii...

Mellettem a kép jobb szélén belógva a kamera elől elfordulva asszem Zema áll (még az Atkins kúra előttről persze), egy ős MMM klubtalálkozón, ahol mindenki eldöntötte, hogy ha egyszer R1-ünk lesz minden tárjányi krisztinát lefikázunk, akinek nincsen csúszókuplungja. Illetve csak én.
Ja, és bocs Zema, ha nem jól emléxem. Már a memóriám sem a régi.
Hoppá, szóval ez lemaradt (jó tudom, hogy nem épp előnyös, de te akartad) :
Pöcsrider jelentkezem!
Jesszus úristen! Egy embernek látszó tárgy Noé bárkájáról, aki a humorérzék nélküli sarokba vészelte át az özönvizet. Egy MITAS krosszgumival!
Chriss vazze, mostmár szerintem csukjad hamar magadra a budiajtót azt rántsad ki a répádat, mert felgyűlt benned az üldözési mánia...
Ja, és hogy ne mondd, hogy nem mutatok semmit magamból:
Hello,
Érdemes:
-összehasonlítani másikkal, persze ha kell, befogott kipuff mellett
-(és/vagy) hozzáértő szerelővel megnézetni (mondjuk ilyet én nem tudok ajánlani)
De kicserélni a még nem is tudjuk kell-e cserélni valamit, azt egyelőre nem érdemes.
Nem tudom. Itt nem olyan baj ha csuszik. Mas mint a matraban! De lehet hogy van, de akkor elöl.
csörög?
állítsd át a kuplung csengőhangját!
Sziasztok!

R1-es gépembe valami csörög a kuplungnál Esetleg a kuplungkosár lehet? Érdemes kicserélni?
Válasz előre is köszi!
neked van a kátéemben?
Egy testben két lélek, avagy a csúszókuplung és barátai.
Akkor majd különültetünk titeket!
Mi a cikk témája?
Egy testben két lélek...?