A 07-es erősebb. A 06-os - meg az RN12-k - elasztikusabban barátságossabban adják le az erőt. Ehhez képest a 07-08 (RN19) teljesítményében 2 lépcső is érezhető, mintha picsánrúgták volna. Ezért is érződik erősebbnek. Majd az 1000-es szervíz után nézd meg!
Nagyon szépen köszi, körbe fogom járni a témát, mert idegesít a dolog! A régi gépem (most ebben a pillanatban), ehhez képest egy izomkolosszus volt és majdnem sajnálom is, hogy lecseréltem, akkora a különbség (ismétlem, csak ebben a pillanatban)
Igaza van BakondiG-nek.
A Dragon supercorsa slick-eket szokták vágni, azok a gumik rengeteget kibírnak. Csakhogy az élelmes gumisok, hogy faszán el tudják adni a gumit, olyan vastagságú mintát vágnak bele, mint egy új gumin, sokszor a gumi alsó rétegeibe és a szövebe is belevágva. Ugyanez igaz a kopásjelző lyukakra is. Óvatosan. Én ha használt gumit vennék, akkor azt nem gumistól venném és csak eleve mintás gumit, amit nem kell vágni. Mert annak a mintájában a gyári kopásjelzőt nem lehet manipulálni. Ilyen a Diablo Supercorsa, vagy a Dunlop D209-211.
Vágott slick-el meg az a baj, hogy nem tudod ki vágta milyenre! Ráadásnak mivel azt írod, hogy olcsó, akkor ez azt jelenti, hogy valaki már levette a motorjáról valamiért. Neked miért jó, ha másnak szar?
Lapít mindenki.
Siófok Június 27.
1 chriss+csaj(még kérdéses)12-13-14-26-27-28
2 Jagermanoka
3 g_area51
4 Zema 13-20-27
5 Zema cimbi (09R1)verhovina? 13-20-27
6 drbig
7MilleRR+Zsuzsa(R6)(még nem biztos)
8Dannyboy ?(még Dani sem 100)
9 R1 2003-as (Balázs csákvár)
10tomcat1
11 chriss haver 600rr
12 peti01
13 Gabika
14 Íti /Gabika cimbi R1 05/
15pbandee
16 bogyagabor
17 brit88
18 ?lapesz?
Csak kijavítottam magamat, mert két s-el írtam!
Majd megírom, milyen "lett"! Oké?
Kurdi Gabi nem szarozik.
-s.
A
I
F
I
R
A
M
Úgy lesz profi!
R1,R6-nál a folytószelep szenzor is szokott baxakodni, az a felelős a leállásokra.. tipushiba!
Amúgy még a TPS szenzor szokott "zajos" lenni, ez okozhatja az ingadozást akár... de az injektor is...
Mintha ezekből lett volna visszahívás is benzinpumpára... de lehet keverem az FZ1-gyel...
A másik,hogy előttem lessz megvágva.
(majd belevágatom,hogy:mari fia)
És olcsó alatt nem azt értem,hogy nagyon-nagyon olcsó,....de azért jó áron van,ezért ócsó
De úgy néz ki nem motorozni, csak nézelődni. Nem lesz kész az olajcsere addig, amikor indulna az én menetem.
A Dragon supercorsa slick-eket szokták vágni, azok a gumik rengeteget kibírnak. Csakhogy az élelmes gumisok, hogy faszán el tudják adni a gumit, olyan vastagságú mintát vágnak bele, mint egy új gumin, sokszor a gumi alsó rétegeibe és a szövebe is belevágva. Ugyanez igaz a kopásjelző lyukakra is. Óvatosan. Én ha használt gumit vennék, akkor azt nem gumistól venném és csak eleve mintás gumit, amit nem kell vágni. Mert annak a mintájában a gyári kopásjelzőt nem lehet manipulálni. Ilyen a Diablo Supercorsa, vagy a Dunlop D209-211.