Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vágom leesett

Lehet majd rendelni Dangeres cuccokat a találkozón?
Nem tudom.
Lapít mindenki.
marad a 27-e ezek szerint?
Emlékeztető:

Siófok Június 27.

1 chriss+csaj(még kérdéses)12-13-14-26-27-28
2 Jagermanoka
3 g_area51
4 Zema 13-20-27
5 Zema cimbi (09R1)verhovina? 13-20-27
6 drbig
7MilleRR+Zsuzsa(R6)(még nem biztos)
8Dannyboy ?(még Dani sem 100)
9 R1 2003-as (Balázs csákvár)
10tomcat1
11 chriss haver 600rr
12 peti01
13 Gabika
14 Íti /Gabika cimbi R1 05/
15pbandee
16 bogyagabor
17 brit88
18 ?lapesz?
Jah, ez nem neked írtam!
Csak kijavítottam magamat, mert két s-el írtam!
Bocs a "barátságtalanságért", csak sík ideg vagyok, ...ugye megérted?
Majd megírom, milyen "lett"! Oké?
Már alig várom! Amúgy, szerintem a futómű határozottan jobb és egy kicsit még sportosabb!
Ez az idő jócskán 2:00 alatt van,1:56,1:57
http://www.sportmotor.hu/motor...

Kurdi Gabi nem szarozik.
barátságosabban.
-s.
A 07-es erősebb. A 06-os - meg az RN12-k - elasztikusabban barátságossabban adják le az erőt. Ehhez képest a 07-08 (RN19) teljesítményében 2 lépcső is érezhető, mintha picsánrúgták volna. Ezért is érződik erősebbnek. Majd az 1000-es szervíz után nézd meg!
Nagyon szépen köszi, körbe fogom járni a témát, mert idegesít a dolog! A régi gépem (most ebben a pillanatban), ehhez képest egy izomkolosszus volt és majdnem sajnálom is, hogy lecseréltem, akkora a különbség (ismétlem, csak ebben a pillanatban)
És ráadásul ez visszafelé olvasva (AIF IRAM) egy szaúdi terrorszervezet dzsihádra buzdító csatakiáltása is!
Én max délután tudok menni. Sajnos dolgozom.
De akkor olyat vágass, hogy mikor kijössz a pocsolyából, akkor lehessen olvasni a Mari fiát!

A
I
F

I
R
A
M

Úgy lesz profi!
Chris, Zema

R1,R6-nál a folytószelep szenzor is szokott baxakodni, az a felelős a leállásokra.. tipushiba!

Amúgy még a TPS szenzor szokott "zajos" lenni, ez okozhatja az ingadozást akár... de az injektor is...

Mintha ezekből lett volna visszahívás is benzinpumpára... de lehet keverem az FZ1-gyel...
mikor indul?
De tudni fogom,mivel együtt(is)szoktunk menni.

A másik,hogy előttem lessz megvágva.
(majd belevágatom,hogy:mari fia)

És olcsó alatt nem azt értem,hogy nagyon-nagyon olcsó,....de azért jó áron van,ezért ócsó
holnap megyek!
De úgy néz ki nem motorozni, csak nézelődni. Nem lesz kész az olajcsere addig, amikor indulna az én menetem.
Igaza van BakondiG-nek.
A Dragon supercorsa slick-eket szokták vágni, azok a gumik rengeteget kibírnak. Csakhogy az élelmes gumisok, hogy faszán el tudják adni a gumit, olyan vastagságú mintát vágnak bele, mint egy új gumin, sokszor a gumi alsó rétegeibe és a szövebe is belevágva. Ugyanez igaz a kopásjelző lyukakra is. Óvatosan. Én ha használt gumit vennék, akkor azt nem gumistól venném és csak eleve mintás gumit, amit nem kell vágni. Mert annak a mintájában a gyári kopásjelzőt nem lehet manipulálni. Ilyen a Diablo Supercorsa, vagy a Dunlop D209-211.
Gondoltam. Ha valamikor mész a ringen, akkor szólj mert kimegyek kérdezni, meg fotózni!
Vágott slick-el meg az a baj, hogy nem tudod ki vágta milyenre! Ráadásnak mivel azt írod, hogy olcsó, akkor ez azt jelenti, hogy valaki már levette a motorjáról valamiért. Neked miért jó, ha másnak szar?