Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csúszókuplung kell hozzá, ez egyértelmű.

Utcán elöl 3,5-re, hátul 5,5-re fújom.
Pályán még 1-1 bar-t hozzáadok.
De ez nem csak akkor van, ha nincs csúszókuplungod?
Meg mennyire fújod? Elöl 4 hátul 6?
Tüdővel?
Mikor bemelegedett, akkor be tudod nyomni?
Félreértés ne essék,...igazad van.
Ezért is kap Pirelli Supercorsa-t,tököm sem fog ezen spórolni.

Főleg mivel vágot slick lessz,így nem is lessz drága.

Köszöntem az infót


Azt hallottam, hogy berénybe csak versenyzők mennek, mert nagyon veszélyes.

Tényleg kéne már menni!
máshonnan kell megközelíteni:
veszel egy jó gumit, amivel 2,500-3,000 km.-en keresztül örömmotorozol és úgy lehet vele kigyorsítani, mint egy versenyen, bár kicsit több lesz a gumi költséged.
vagy veszel egy utcai gumit (Pilot Power, Sportec M3, Corsa III, stb...) és azzal elmész 5,000-et (olcsóbb), de nem tudsz úgy menni vele ahogy akarsz és benned lesz egy félsz. Esetleg a gumi miatt összecsukod a 3 millás motorodat, na akkor majd elgondolkodsz, h faszom, inkább több pénzt basztam volna ki jobb gumira. Sztem nem kérdés. Megvettél egy 1000-es motort, ami eszi a gumit. Ha kérdés, h jó olajat, jó gumit tegyél rá, akkor add el a faszba, ez ezzel jár. Nem lehet úgy veretni utcai gumival, mint egy pályagumival. Nekem megéri a többletköltséget, mert őrült tempóval be tudok vele menni a kanyarba és a kanyar közepétől elkezdhetem húzni és majd koppra tudom nyitni a gázt, mert tapad. De ha el is mászik azt meg tudom kontrollálni, mert van visszajelzés. Utcai gumi az úgy működik, hogy elmelegszik és hopp hirtelen nincs tapadás. Te szépen visszaengeded majd a gázt, megtapad és jön a high-side. Nem éri meg. Legalábbis nekem nem.
Ez b@szta az agyamat,2500-3000km.

Szerinem akkor fog kapni előre-hátra Pirelli Diablo Supercorsa SC2-t.

Ja,és ez vágott slick lessz.
Akkor ez lehet a vízes olajtól is.
Majd ha lecserélik az olajat, akkor nézd meg. Motul 300V Factory Line dupla észteres 10W40-et ajánlok bele, esetleg Motul 7100-at, szintén 10W40-et. A 300V nem olcsó anyag, de nincs olyan fordulat, vagy igénybevétel, ahol meg tudnád égetni azt az olajat. 20,000 körül van a 4L. Castrol R4 SBK-t meg kerüld messze, mert minden szép és jó lesz az első 1,000 km-en, aztán majd kezd nehezebb lenni a váltó, hangosabb lesz a blokk, keréken kidobja a sebességet, vagy nem tudsz váltani, álló helyzetben nem tudod majd berakni üresbe, stb... Motul a nyerő. Ilyen dolgokon nem szabad spórolni. Én kb. 3-4-5 ezrenként dobálom ki az olajat, de a 300V-t sokkal többet kibír. Ha nem pályázol, akkor a technoszintetikus (fél) olaj is elég (5100), az is észterbázisú, de van benne ásványi rész is.
Jah,
viszont azt számold bele, hogy egy SC2-es hátsó folyamatos veretésnél 2,500-3,000 km-t bír. De azalatt csak direkt lehet megcsúsztatni és akkor is úgy, hogy mm-re érzed a csúszását.
Hi,

"utszán" semmilyet, utcán szoktam mindenfélét!

Mindenhol pályagumit használok, utcán is és pályán is. Az én stílusomhoz jobban fekszik. Az, hogy nem melegszik be, meg visszahül az egy oltári baromság. Ezt azok a balfaszok mondják akik a sportmotorjukat 6,000-nél elváltogatják, meg full bőrruhában Lepence alján nézegetik a többi motoros gumiját. 25 fokban, az aszfalt majdnem a duplája, ha azon vereted neki, akkor egy puha keverékű pályagumi 80 fok fölé melegszik. Én utcára is és pályára is Dunlop D209 és/vagy D211-et, vagy Pirelli Diablo Supercorsa-t használok. Jelenleg elöl SC1-es Pirelli van fent (Soft), hátul pedig SC2-es (Medium). D209-ből a 7433-as keverék jó a vegyes használatra. Nincs olyan utcai gumi ami megközelíti ezeket tapadásban, főleg ha /55-öst, vagy /60-ast raksz fel. Full Slick-kel is mentem utcán (nem vágottal, hanem simával) az is ugyanolyan jó volt. Esőben, vizen, dzsuvás úton nem motorozok. Az Dragon Supercorsa volt (SBK-on azzal mennek) és olyan kanyarsebességet értem el vele pl. a 2/A-n Vác északnál, vagy Szendehely előt, amit a pályán lehet.
Bát tisztában vagyok vele,hogy kinek ez-kinek az,...de mégis
Zema!

Milyen gumit használsz utszán?

Pirelli,Dunlop stb-stb.

Ha kifelyezetten pályáznék akkor full"ragacsos"papucsot tennék rá,de így?.....
Köszi a kimerítő választ!
Május elején vettem egy Yamaha márkakereskedésben a mocit 0 km-el, most kb. 800 van benne (még járatos), úgyhogy a héten meg szeretném csináltatni az 1000 km-es szervízt. Szerinted tüzetesen át kellene nézetnem?
Szia!

Ha Chriss ajánlott akkor ok!

Nem normális amit csinál, legalábbis az én 07-esem nem csinálja.
Az alapjárat ingadozó lehet az R1-eknél hidegen, de semmi egyéb.
De lehet h el van tekerve az alapjárat, állíts rajta vissza! Vagy pályamotor volt (ott van emelt alapjárat) és visszaépítették utcainak, neked meg elkadták újként, cserélt műszerfallal...
Hidegen pedig az automata szivató miatt magasabb az alapjárat, de azt később visszaállítja. A köszörülés lehet gyertya (iridiumos NGK-t vegyél), vagy akksi hiba (töltsd fel - Optimate VI). Az h "kevésbé veszi a lapot" alacsony fordulaton az meg végképp nem lehet, mivel pont h a 07-es nyomatékosabb és azért tértek vissza a 16 szelepes technikára, mert a 20 szelepes alul erőtlen volt. Egy power commander segíthet, az injektortérkép átírásával a benzin/levegő keveréket jól be lehet állítani. Lehet h elsokall, sok benyát, levegőt kap, ezért torpan. Nem írtad mennyi km. van benne, nézd meg a légszűrőt. Lehet h nagyon koszos, és kevés levegő jut be az égéstérbe az airbox-ból. Amúgy pedig 2 évig garis. Ha az indítómotor, vagy a generátor hibás akkor gariban kicserélik.
Míg el nem felejtem, Chriss79 "ajánlott" Téged!:-)
Szia!
Május elején vettem egy 2007-es R1-et (0 km-est). Előtte egy 2006-os volt. Kicsit nehezen indul, "köszörültetni" kell, az alapjárat kicsit magasnak tűnik és 1-esben, amikor kiengedem a kuplungot és hirtelen gázt adok, sokkal nehezebben veszi a lapot, mint a 2006-os. Ez természetes, vagy ennyivel másabb a 2007-es, 16 szelepes technika? Ha tudsz segíteni, azt nagyon megköszönöm!
Nagyon szépen köszi, kicsit megnyugtattál!
Ilyen kérdéssel keresd Zemát!
Neki volt 06-os most pedig 07.
De viszont ha májusban vetted 0km-rel,akkor Nálad lett először forgalomba helyezve,ergo:garanciális
Sziasztok!
Május elején vettem egy 2007-es R1-et (0 km-est). Előtte egy 2006-os volt. Kicsit nehezen indul, "köszörültetni" kell, az alapjárat kicsit magasnak tűnik és 1-esben, amikor kiengedem a kuplungot és hirtelen gázt adok, sokkal nehezebben veszi a lapot, mint a 2006-os. Ez természetes, vagy ennyivel másabb a 2007-es, 16 szelepes technika? Ha valaki tudna segíteni ebben szívesen venném, mert eléggé aggaszt a dolog! Előre is köszi!
kedden jössz hringre?
voltam ma kinnt homokot harapni
bakondi úr is kinézhetne a jazzberényi crosspályára
de csak 100kmh fölött
Ja igen,....majd el felejtettem,Nekem jött ma egy madár kb.100-110-es tempónál.

Úgy repkedett mint aki be van rúgva és pont lefejeltem.

Úgyhogy UTÁLOM A MADARAKAT!

Szemből,közvetlen plexi felett,ha eltalája a plexit,...vége
Amikor 3-ból 2-be való visszaváltásnál radíroz a hátulja,..ott már vannak egy kis bajok
Ez a Zema ez a Tema! !
akkor majdnem ugyanott vagyunk, én 54-gyel..