De csak a tiéd
Na szal': rámész a select gombbal a köridőmérőre, aztán nyomva tartod pár másodpercig. Ha jól emlékszek, villan majd egyet, ezután tudod indítani/megállítani a köridőt az indítógombbal.
Nekem eddig még csak így sikerált'...
Maradj a 190/55-ösnél vagy tegyél fel 190/60-ast. De szerintem ha a ringen a 190/55-össel lábtartón fordultam megcsúszás nélkül a supercorsa-val akkor neked is megfelelő lesz egy darabig utcára....
Jobban fordul, viszont kigyorsításnál vigyázni kell, mert olyat ki tud rúgni, hogy még a csúszókuplung se fogna meg(ha volna)... Na jó, a kettőnek semmi köze egymáshoz. Ezenkívül nagy tempónál egyenesben hajlamos berázni a segge, tapadási felület kisebb és sokkal szarabbul néz ki az R1-en.
190/55-öst vegyél és meglátod mennyivel jobb vele betenni kanyarba, mint a gyári szutyok 190/50-el. Bár a te dolgod...
Ha érdekel, van itthon gumim, R-tagoknak odaadom olcsóbban!
Na jó!Én ezt tapasztaltam!Volt fönt 180-as és én azt vettem észre hogy a kanyarba simábban be tudom tenni Most pl 190/55-ös van fönt kb 1hete én ezzel többet birkozok Amúgy 190/50 az ideális nekem, csak most pont ilyen gumim volt itthon
Kopasz a pali,és asszonya rá van gumipókozva a hátsó ülésre.