Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kék r1-re gondolsz?
Kopasz a pali,és asszonya rá van gumipókozva a hátsó ülésre.
Szia! Ha megkérlek elküldenéd nekem a fotókat amit készítettél 13-án rólam Hringen..az email címemre(adatlapomon)! Sry a zavarásért

Üdv. Előre is thx..
Laci

Tudod a nevét annak a manusznak aki egy 05-össel jár fel a Mátrába?
Színre van neki fújva a hasidom+Akra slip-on van neki fent.

Ő tud Y kollektort csak nem kértem el a számát.

Füzesabony környéki,ha jól emlékszem
Szükségem lenne a tel.számára
Kiegészités volt kigyóhoz.
Beszólsz vaze?
A 180-asba meg az MZ fiiiiling.
Rá sem ismerek a seggére.

Itt még úgy közlekedtem vele Apu szerint mint a lopakodó,.....most meg
így gondoltam én is
60-as nem jó, mert belemászik a kígyó!
Jó.
Akkor maradjunk a 190/55-nél.

Az előnyeit tudtam Én is a 80-asnak,csak azt nem vágtam,hogy mik a hátrányai.
Akkor kerül rá a 190-es PSC.
Holnap könnyebb napod lesz,csak torna,meg ének óra lesz.
De csak a tiéd
Na szal': rámész a select gombbal a köridőmérőre, aztán nyomva tartod pár másodpercig. Ha jól emlékszek, villan majd egyet, ezután tudod indítani/megállítani a köridőt az indítógombbal.
Nekem eddig még csak így sikerált'...
Szerinted melyiket könnyebb oldalra dönteni? U-V
Maradj a 190/55-ösnél vagy tegyél fel 190/60-ast. De szerintem ha a ringen a 190/55-össel lábtartón fordultam megcsúszás nélkül a supercorsa-val akkor neked is megfelelő lesz egy darabig utcára....
légyszíves töltsd fel a húsvéti aprilia est képeit ! vagy ha fizetős akkor mond meg .... de fontosak lennének a képek
kösz
Jobban fordul, viszont kigyorsításnál vigyázni kell, mert olyat ki tud rúgni, hogy még a csúszókuplung se fogna meg(ha volna)... Na jó, a kettőnek semmi köze egymáshoz. Ezenkívül nagy tempónál egyenesben hajlamos berázni a segge, tapadási felület kisebb és sokkal szarabbul néz ki az R1-en.

190/55-öst vegyél és meglátod mennyivel jobb vele betenni kanyarba, mint a gyári szutyok 190/50-el. Bár a te dolgod...

Ha érdekel, van itthon gumim, R-tagoknak odaadom olcsóbban!
Na jó!Én ezt tapasztaltam!Volt fönt 180-as és én azt vettem észre hogy a kanyarba simábban be tudom tenni Most pl 190/55-ös van fönt kb 1hete én ezzel többet birkozok Amúgy 190/50 az ideális nekem, csak most pont ilyen gumim volt itthon
hMMM...?
az szívás. 10-ét még nem tudom, nagyon messze van, ha megyünk jelzem
Ez az.
Ezért vacilálok a 180-ason,....mert sokkal fordulékonyabb lessz,még a 190/55-ösnél is.

De mindegy,...majd megálmodom estére,...ha lessz rá időm

Ennyire azért nem vészes a helyzet
Chriss!
Meg fogsz lepődni, mennyivel könnyebben és mélyebben fordul!
Viszont ne feledd! Az R1 b@szott erős, és könnyebben elforgatja a 180-ast!
Üdv.
Könnyebben se,minél puposabb,annál könnyebb dönteni.
Ez a gumi viszont lapos.
Mondtam Neked mi kell,főleg ha Mátra,vagy pálya.