Neked is van benne és mégis csúszkál. meg kell nézni bármilyen normális onboardot és mindegyik motor segge megy ide-oda durva féktávon. nem erre kell a csúszókuplung.
Chriss, neked ez a csúszókuplung vmi gyerekkori perverzió?
Nem attól leszel jobb motoros. Mellesleg az anti hopping kifejezés sokkal inkább jó, mivel CSAK a bepattogást gátolja meg, azzal h nem bassza rá a teljes motorféket és nem zárja össze teljesen a kuplungtárcsákat. A hátsó kerék oldalirányba való kitörését nem, tehát féktávon így is megcsúsztatja a hátulját. Pl. a ring célegyenesében ugyanúgy 1 méteres 8-asokat rajzol a kerék ha rövid féktávot veszel és rugdosod vissza a sebességeket, viszont nem pattog be, tehát nem veszti el egy pillanatra a teljes tapadást. Utcán szar asztfalton, hideg/szar gumival ugyanúgy megcsúszhat a hátulja csúszókuplung nélkül is. Hagyd már, ne foglalkozz ezzel.
nyilván az r1 volt a leggyorsabb,beleszámítva h nincs elektronika!fullra felhuzva?tele yosimisivel mer az van vagy 2milla.és még az sem full.nincs értelme ennek hmelyik a jobb.1000 az ezer oszt jovan kibaszottul megy és kész4mindegy ki csinálja,ne akarjunk már annyira profik lenni h érezhető difi van a márkák közt.
Ugyan már. 2005 óta minden 1000-es mocinak kutya kötelessége leforgatni az órát. A vak véletlen, hogy kinek mekkora gumi van fent vagy az elektronika mikor szól közbe.
Levezetésképpen pedig egy kis gyorsulgatás.
Én mentem az enyémmel 292km/h-t,GPS-el mérve.
Tőlem egy 07-es GSX-R 1000 ment jobbat azon a szakaszon,bár azt megjegyezném halkan,hogy az egyémben még ott fityeg a katalizátor,a gixiben meg a PC.
Ja és a forgalomra is figyelni kellett.
Nem veszélyeztettünk senkit,sem magunkat sem az autósokat.
A vadi új karaoke hangszórója, a második képen láthatod a hozzá tartozó legújabb, nanotechnikás mikroportot is. Legalábbis remélem, hogy jól látom és nem egy brand new pálcikavibrátor, ami mondjuk meglehet, mert elég jó a kapcsolata az usa-val... meg az mmm-mel...
De még az is lehet, hogy ez nem más mint egy g-y-o-r-s-v-á-l-t-ó
Yamaha R1 04-06: Extreme-Tech2 kormánylengés-csillapító zsír új állapotban, motoron még nem volt, minden tartozékkával eladó (doboz, papírok, csavarok...), Termignoni kipufogó bilincsekkel keveset használt, hátsó fékbetét 500 km futott, szinte kopás nem mérhető rajta-jó még R6R és FZ6S-N be, relé ledes indexhez vagy integrált hátsó lámpához.
És itt van h mire jó: 15873
Nem attól leszel jobb motoros. Mellesleg az anti hopping kifejezés sokkal inkább jó, mivel CSAK a bepattogást gátolja meg, azzal h nem bassza rá a teljes motorféket és nem zárja össze teljesen a kuplungtárcsákat. A hátsó kerék oldalirányba való kitörését nem, tehát féktávon így is megcsúsztatja a hátulját. Pl. a ring célegyenesében ugyanúgy 1 méteres 8-asokat rajzol a kerék ha rövid féktávot veszel és rugdosod vissza a sebességeket, viszont nem pattog be, tehát nem veszti el egy pillanatra a teljes tapadást. Utcán szar asztfalton, hideg/szar gumival ugyanúgy megcsúszhat a hátulja csúszókuplung nélkül is. Hagyd már, ne foglalkozz ezzel.
Mi volt a sorrend?
mert nem egyenlők az esélyek,a Joci ZX-10-e,és a Gabi Gsx-r-e
fullra fel van húzva,a tiéd meg széria.
Nem rossz,....csúszókuplung
Levezetésképpen pedig egy kis gyorsulgatás.
Én mentem az enyémmel 292km/h-t,GPS-el mérve.
Tőlem egy 07-es GSX-R 1000 ment jobbat azon a szakaszon,bár azt megjegyezném halkan,hogy az egyémben még ott fityeg a katalizátor,a gixiben meg a PC.
Ja és a forgalomra is figyelni kellett.
Nem veszélyeztettünk senkit,sem magunkat sem az autósokat.
Bár egy normális képet nem sikerült csinálnom
chriss
www.worldsbk.com/en/calendar-e...
bande
e
akkor mar 2en leszünk:))
De még az is lehet, hogy ez nem más mint egy g-y-o-r-s-v-á-l-t-ó