hát igen...
a zsenialitás itt is megnyilvánult.
Tegnap meló után beugrottam a ktm-hez. Azaz csak beugrottam volna, mert már zárva volt. Most reggel is mentem arra, most meg még zárva volt. Ez vmi alibi bolt?
Én pedig ajánlom a Twist of the wrist című könyveket. Magyarul sajnos nem jelent meg, nekem is pdf-ben van meg. Google-ban megtalálod. Híres versenyzők elemeznek szituációkat és alapoktól megtanítják, hogyan legyél gyors, vagy lehetsz gyorsabb. Olyan dolgoktól, mint hogyan ülja a motoron, hogyan kormányozz ellen, stb...
Örülök, hogy szerencsésen megúsztad az esetet. Mindenki hibázik ez igaz.
A következőkön ne sértődj meg, jószándékból írom.
Szerintem nem közúton kellene megtanulnod kanyarodni!
Van egy könyv, aminek a címe: Motorzás meterfokon. Érdemes elolvasni! Komolyan nagyon jó vezetéstechnikai dolgok vannak itt leírva.
A képeidet elnézve bőven van mit koptatni a gumid széléből, a közepe meg láthatóan kopott. Ebből gondolom, hogy nem vagy egy nagy "kanyarvadász".
Tényleg be kellene fizetned pár pályanapra a Hungaroringre és ott BIZTONSÁGOS körülmények között kereshetnéd a motorod és a saját tudásod határait. Már egy pályanapon is nagyon sokat lehet fejlődni!
Persze meg lehet tanulni motorozni közúton is, de lesz egy szembejövő autó-motor, egy útszéli szalagkorlát, egy villanyoszlop, kiszaladó gyerek, kutya, stb.
Személyesen nem ismerlek, de rendszeresen olvasom a fórumot, így a te írásaidat is.
Remélem nem sértettelek meg nem ez volt a szándékom.
Hétvégén halt meg közúti balesetben egy nagyon jó motoros barátom. Nagyon jól és nagyon régóta motorozott. Talán ő volt az egyik legjobb motoros, akit ismerek. Egy jobbos kanyarban besokalt, átsodródott a szembejövő sávba és jött egy Lada.
Ezt csak azért írtam le, hogy gondolkozz el rajta érdemes e 3.nyélgázon belemenni a következő mátrai kanyarba.
az az állítás hogy az R1 kategóriájának legkényelmesebb motorja, az mennyire helyt álló? van nála hosszabb távon annyira nem gerincgyilkos speed..? csak mert szándékoznék azért vele Olaszország-Mo. távot is lenyomni(ha már leigazoltak oda..)
Üdv Chriss nekem az a véleményem erröl hogy örülök hogy nem lett semmi bajod és annak is hogy megtanultad hogy legközelebb óvatosabb legyél én nem pofázok a veszélyeztetésröl mer erröl arrol mindenki eljárja a maga bolondját és azok mondhatják magukat szerencsésnek akik éppen egészségesen jönnek ki egy ilyenböl és utánna csendben átértékelik az egészet hogy máskor okosabbak legyenek
Már nem tudom visszacsinálni és csak a szerencsének köszönhetem.
De azért arra figyeltem,hogy ne satuzzam a gépet és inkább átengedtem az árokba és így(szerencsére)egy karcolás nélkül megúsztam és a motor is.
Semilyen vagánykodás nem volt.
Zseby-vel meg majd bandázok én, mikor te mész a ringen körbe-körbe.
a zsenialitás itt is megnyilvánult.
Tegnap meló után beugrottam a ktm-hez. Azaz csak beugrottam volna, mert már zárva volt. Most reggel is mentem arra, most meg még zárva volt. Ez vmi alibi bolt?
Ne legyél irigy, majd neked is fogunk!
Nem röhögni.....
Élőben biztos durva!
Örülök, hogy szerencsésen megúsztad az esetet. Mindenki hibázik ez igaz.
A következőkön ne sértődj meg, jószándékból írom.
Szerintem nem közúton kellene megtanulnod kanyarodni!
Van egy könyv, aminek a címe: Motorzás meterfokon. Érdemes elolvasni! Komolyan nagyon jó vezetéstechnikai dolgok vannak itt leírva.
A képeidet elnézve bőven van mit koptatni a gumid széléből, a közepe meg láthatóan kopott. Ebből gondolom, hogy nem vagy egy nagy "kanyarvadász".
Tényleg be kellene fizetned pár pályanapra a Hungaroringre és ott BIZTONSÁGOS körülmények között kereshetnéd a motorod és a saját tudásod határait. Már egy pályanapon is nagyon sokat lehet fejlődni!
Persze meg lehet tanulni motorozni közúton is, de lesz egy szembejövő autó-motor, egy útszéli szalagkorlát, egy villanyoszlop, kiszaladó gyerek, kutya, stb.
Személyesen nem ismerlek, de rendszeresen olvasom a fórumot, így a te írásaidat is.
Remélem nem sértettelek meg nem ez volt a szándékom.
Hétvégén halt meg közúti balesetben egy nagyon jó motoros barátom. Nagyon jól és nagyon régóta motorozott. Talán ő volt az egyik legjobb motoros, akit ismerek. Egy jobbos kanyarban besokalt, átsodródott a szembejövő sávba és jött egy Lada.
Ezt csak azért írtam le, hogy gondolkozz el rajta érdemes e 3.nyélgázon belemenni a következő mátrai kanyarba.
vélemény?
Ilyenre gondoltam pályaidom ügyben!
A fekete-fehér-szürke "Urban camo" mintával.
Nos?
Már nem tudom visszacsinálni és csak a szerencsének köszönhetem.
De azért arra figyeltem,hogy ne satuzzam a gépet és inkább átengedtem az árokba és így(szerencsére)egy karcolás nélkül megúsztam és a motor is.
Semilyen vagánykodás nem volt.