Az itt kialakult vitához a következőt tudom hozzátenni:raktam fel kb másfél éve ide vidit ami még mindíg fent van.ott kaptam hideget meleget,mivel eléggé pengeéles utcai közlekedés.Nem sodródtam át soha szembesávba,nem okoztam senkinek kárt.DE!több barátomat is eltemettem azóta azon az útszakaszon,és úgy döntöttem:nem állok be a sorba.Jobb a pálya,biztonságosabb és ráadásul jobban is élvezem-frankó a társaság és nem feltétlen kell azon gondolkodnom ,hogy ma indulok-e el itthonról utoljára...
Elkezdtem írni, de aztán kitöröltem. Nem érdekel.
Te tudod a leginkább h-h telt a 2005-2006-2007, mivel, mennyi km-el, milyen motorozásokkal, mennyit tanulva, mit vállalva és mit nem. Érted mire gondolok.
Nem érted, vagy nem akarod megérteni, hogy mi az egész szituval meg a felfogásoddal a probléma (sztem inkább az utóbbi) , de nem vagyok én neked az édsnyád, hogy erőlködjek a kérdésben. Részemről befejeztem, legfeljebb nem megyek oda, amerre te.
Egyébként meg nem vagyok én gyorsabb csak a szám jár, igazad van, de én veled nem is akarnék versenyezni. Pláne közúton A zárt versenypálya már más tészta
Ti mindig mindent tökéletesen csináltok,....nem?
(akik köpdösődnek)
Volt ma egy hibám és ezt rögtön kikezdi mindenki(tisztelet a kivételnek)
Megúsztam,...legközelebb ennyivel is okosabb leszek.
Vagy inkább már nem is szólok egy szót sem.
Olvass el bármilyen könyvet, mindenhol az az első mondat, hogy gyakorolni sosem közúton, hanem lezárt pályán tessék.
De te tudod, ha ott akarsz tanulni, akkor írasd át a nicked suicidChris29-re, vagy exChris29-re, hamarosan rólad fog szólni egy szalagcím. De lehet, hogy csak a "Belföld" rovat apróbetűse leszel...
Inkább nem fejtem ki én is a véleményem, de valami ilyesmi tömören:
"Különben meg számomra az írásaidból az derül ki, hogy közöd nincs a MOTOROZÁSHOZ."
Krisz! Nem akarlak megbántani véletlenül sem, de...
...többet hisztizel, mint egy nő (Tisztelet a kivételnek).
...nem vagy hajlandó egy kicsit sem megerőltetni az agyad.
Lehát! De micsinájjunk, úgyis leírod...
Amúgy voltam kint szombaton Ringen, de nem láttam a nagy fehéR1et, így meg nem ment az azonosítás, hogy megtaláljalak Ráadásul a haver sem jött el, de mindegy elleskelődtem, fasza volt még nézőként is, így is sokat lehet tanulni. Ha voltál ma kint (én sajna dolgoztam) írd már meg a kupák eredményeit, főleg az r6 érdekelne. Gyurkesz behúzta?
..azért vettem RR-t, mert ez volt az álmom.. és igyekszem minél többet tanulni, hogy méltó legyek hozzá.. és nem, velem még nem fordult elő, hogy átsodródjak a szemközti sávba, mert igyekszem okosan felmérni a saját tudásomat és az adott helyzetet.. és NEM, soha nem veszélyeztettem másokat az utakon!
Ráadásul 5 éve megyek le/fel azon az 5 km-en, és ott nem nagyon szoktam átsodródni a másik sávba, úh ne általánosítgassunk. Főleg mivel az évi 15,000-ből 10,000 pályán van...
Ezt én sem bírom ki hsz nélkül. Már megbocsáss, de az ilyen marhák miatt nem megyek ki csak a motoros szezon elején meg a végén a mátrába, amikor még nincs sok motoros. Az, hogy meg ezeket leírod már csak hab a tortán. Nem tudom minek szántad, hogy leírod, de bölcsebb lettél volna ha már így alakult magadban átértékelni a dolgokat és csöndben lapítani.
Különben meg számomra az írásaidból az derül ki, hogy közöd nincs a MOTOROZÁSHOZ. Így nagybetűvel. Minden értelemben. Addig gondolkozz, míg megteheted. Persze ez csak a saját véleményem.
Tudod, ez elég gyenge "válasz".
Azért vesz pl. az ember sportgépet, mert a hagyományos telós, puha rugóstagos mindenes sport-túra v. túra-sport segített eldönteni, hogy inkább efelé hajlik. De, ha már efelé hajlik, akkor az a minimum, hogy azt az elméleti-gyakorlati vezetéstechnikai tudást magáévá tegye, amitől a rizskályhából is ki tud annyit motorozni, mit a volt /könnyű vezethetőségre készített/ túrasportból. Mindezt anélkül, hogy a szembejövő sávot igénybe venné.
Chris, esetleg gondolkozz el azon (elméletben), hogy nekimentél egy motorosnak és ő ottmaradt/nem maradt, csak a mocik totálkárosak. Mit mondasz a rokonainak, ha összehoz a sorsotok/neki? Legközelebb majd rátekersz egy kis gázt, hogy megszűnjön a pattogás, ill. az így stabilizált hátsó kerék segítsen a sávban maradni?
Egyesben mehetsz 170 körül.. Minek kettesbe visszarakni a Mátrában, nem húz a bringa?
(de tényleg, imádott motorod ennyire könnyen adnád az enyészetnek?)
Értem.
Értesíts ha mész a ringre, mert már tudok menni fotózni.
Chriss meg tanulja meg dönteni a motort és maradjon a sávjában.
Elkezdtem írni, de aztán kitöröltem. Nem érdekel.
Te tudod a leginkább h-h telt a 2005-2006-2007, mivel, mennyi km-el, milyen motorozásokkal, mennyit tanulva, mit vállalva és mit nem. Érted mire gondolok.
Mindenki menjen pályára! ennyi.
Ennyi, és akkor még idegenekre nem is gondoltál, akinek szintén kárt okozhatsz. És ez vonatkozik minden Mátrában száguldozóra...
Egyébként meg nem vagyok én gyorsabb csak a szám jár, igazad van, de én veled nem is akarnék versenyezni. Pláne közúton A zárt versenypálya már más tészta
(akik köpdösődnek)
Volt ma egy hibám és ezt rögtön kikezdi mindenki(tisztelet a kivételnek)
Megúsztam,...legközelebb ennyivel is okosabb leszek.
Vagy inkább már nem is szólok egy szót sem.
Téma részemről lezárva
De te tudod, ha ott akarsz tanulni, akkor írasd át a nicked suicidChris29-re, vagy exChris29-re, hamarosan rólad fog szólni egy szalagcím. De lehet, hogy csak a "Belföld" rovat apróbetűse leszel...
Amikor mocizni mész előtte írd meg hova!
( Én arra nem szeretnék menni... )
Ha közöm nem lenne a motorozáshoz,akkor törtem volna össze magam,....de Te biztos jobban mész Nálam,....HAJRÁ!
Persze ezt nem rosszból írtam
II. Pelyhe György
III. Ali Gábor
"Különben meg számomra az írásaidból az derül ki, hogy közöd nincs a MOTOROZÁSHOZ."
Krisz! Nem akarlak megbántani véletlenül sem, de...
...többet hisztizel, mint egy nő (Tisztelet a kivételnek).
...nem vagy hajlandó egy kicsit sem megerőltetni az agyad.
Amúgy voltam kint szombaton Ringen, de nem láttam a nagy fehéR1et, így meg nem ment az azonosítás, hogy megtaláljalak Ráadásul a haver sem jött el, de mindegy elleskelődtem, fasza volt még nézőként is, így is sokat lehet tanulni. Ha voltál ma kint (én sajna dolgoztam) írd már meg a kupák eredményeit, főleg az r6 érdekelne. Gyurkesz behúzta?
Különben meg számomra az írásaidból az derül ki, hogy közöd nincs a MOTOROZÁSHOZ. Így nagybetűvel. Minden értelemben. Addig gondolkozz, míg megteheted. Persze ez csak a saját véleményem.
Azért vesz pl. az ember sportgépet, mert a hagyományos telós, puha rugóstagos mindenes sport-túra v. túra-sport segített eldönteni, hogy inkább efelé hajlik. De, ha már efelé hajlik, akkor az a minimum, hogy azt az elméleti-gyakorlati vezetéstechnikai tudást magáévá tegye, amitől a rizskályhából is ki tud annyit motorozni, mit a volt /könnyű vezethetőségre készített/ túrasportból. Mindezt anélkül, hogy a szembejövő sávot igénybe venné.
Chris, esetleg gondolkozz el azon (elméletben), hogy nekimentél egy motorosnak és ő ottmaradt/nem maradt, csak a mocik totálkárosak. Mit mondasz a rokonainak, ha összehoz a sorsotok/neki? Legközelebb majd rátekersz egy kis gázt, hogy megszűnjön a pattogás, ill. az így stabilizált hátsó kerék segítsen a sávban maradni?
Egyesben mehetsz 170 körül.. Minek kettesbe visszarakni a Mátrában, nem húz a bringa?
(de tényleg, imádott motorod ennyire könnyen adnád az enyészetnek?)