Beletöltöttem a Mannol 10w40 full szintetikus ester olaját.
Eddigi tapasztalat, hogy ez is illatos mint a motul, bár másabb illat, de nem a megszokott olaj szag.
Az állaga sem mondhazó másabbnak mint a motul.
A motor csendes, a váltó pontos, kuplung nem csúszik.
Eddig okés. Majd meglátom mennyire kajálja vagy lesz e más probléma vele. Természetesen beszámolok majd a tapasztalatokról.
Elég sok belement így hogy le lett véve a dekli és sokat állt is mire megjött a tömszelence japánból, lecsurgott a vére rendesen :)
Elég nagy szopi a vízpumba kiszerelés ez tapasztalat.
Kozmax meg is mondta az elején. Ezúton is köszönet neki a telefonos hibafeltárásért!
Rakat cső és o gyűrűk tömkelegének cseréje....jó móka :D
Na ezért máskor lehet inkább fizetnék egy 30.000-et munkadíjban :p
Több havi kitartó munka, motorszerelői tapasztalatok megszerzését követően és 400.000 Ft beleinvesztálása után végre kész lett az ördög :)
Reméljük tartós lesz a barátság ;)
Elméletileg azért nyomja fel az olajpumpa az olajat, hogy kenjen mindent amit kennie kell.
Rakd maximumra az olajat, lehet jó lesz.
Milyen olajat használsz?
Köszönöm a válaszokat látom nem egyedi eset. Még annyit hozzáfűznék hogy a hangja is megváltozik egy halk búgás kiséri. Ilyenkor hogy felküldi az olajat, a főtengely csapágyak nem sérülhetnek.?
Igyvan ebbrn szint jelzo van.nekem is csinalta ezt meg anno r6 mikor folyamatosan verve volt hosszabb ideig max fordulat korul.toltsd egy kicsit tul nekem azzal megszunt
Áll a motor maxon az olaj.
Elindítod haladsz vele kigyullad a lámpa megállsz és nem látsz olajat, ez így van, mert a szivattyú felnyomja.....kell idő neki mire visszacsurog.
Elméletileg ezekben szint jelző van nem olajnyomás mérő.
Nekem a 2002-esnél a deklin alul 2 csavar fogja, fekete gumis kör alak.
Esetleg engedd le az olajat, szedd ki a szintjelzőt, takarítsd meg és rakd vissza, az olajat is és hátha megoldódik. Lehet piszkos és megragad....
Majd mások is hozzászólnak...nekem ennyi jutott eszembe hirtelen.
Sziasztok. Elsején vettem egy 2001-es karbis r1 -est. Aznap mentem vele kb 300 km et hiba nélkül, reggel munkába menet kb 800 méter után felvillant az olaj lámpa, megáltam a kémlelő ablakban alig látni olajat(mikor vettem maxon volt). Ujrainditottam már nem világitott, mentem vele 30km-et megint teli volt. Hazafele jövet ugyan ez volt vele. Mitöl lehet ez ? Volt valakinek hasonló? A szint most is maxon van. Köszönöm
Ezt ugye magadra értetted! Nem hozzám jár a rendőrség! Komolyan nem láttam még egy ilyen aljas embert mint te. El akartad adni az sv1000 csákánnyal kibelezett összetört gyári dobot sportdobnak. Ettől szánalmasabbat a cigányok se csinálnak.
Bátor kijelentés. De!!!!! Ma már egy 10-11 éves motorról beszélünk magyar női nem dohányzó tulajdonossal és persze garázsban tartott sőt hálóban tartott motorról beszélünk folyamatosan szervizelt, yamaha sosemlátott. Hu szervizben
Ja tenyleg te blokkot cserelsz.nekem szet lett boritva egesz,minden meglett nezve,valto,csapagy csere.bejaratos volt az egesz utana.mennyi van az "uj"blokkba
Azért még ott van sajnos az is hogy nem tudom hogy milyen a blokk ami belekerült, mi derül ki róla? Hogyan gondozták? Sajnos ebből is bármi lehet még... Még az is lehet hogy nyár végére lecsillapodok, most még borúsan látom a dolgokat.
Eddigi tapasztalat, hogy ez is illatos mint a motul, bár másabb illat, de nem a megszokott olaj szag.
Az állaga sem mondhazó másabbnak mint a motul.
A motor csendes, a váltó pontos, kuplung nem csúszik.
Eddig okés. Majd meglátom mennyire kajálja vagy lesz e más probléma vele. Természetesen beszámolok majd a tapasztalatokról.
Elég sok belement így hogy le lett véve a dekli és sokat állt is mire megjött a tömszelence japánból, lecsurgott a vére rendesen :)
Elég nagy szopi a vízpumba kiszerelés ez tapasztalat.
Kozmax meg is mondta az elején. Ezúton is köszönet neki a telefonos hibafeltárásért!
Rakat cső és o gyűrűk tömkelegének cseréje....jó móka :D
Na ezért máskor lehet inkább fizetnék egy 30.000-et munkadíjban :p