Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja csak képet nem tud küldeni a cuccról, így vegyem vaktában. Nekem ennyi tapasztalatom van vele.
Simán! Ez is a tulajoknak köszönheti, hogy megy még.
De tőled is kérdem akkor! Egy CBF1000-et ugyanúgy használnak a tulajok, mint egy CBR1000-et? Szerintem túl van lihegve ez a téma, újban is kapsz jót és szart is. Mondom úgy, hogy imádom a régi gépeket, de ne éljünk azért álomvilágban. Ladát is 100 ezrenként generálozni kellett! Hogy ennyi bajos sportmotor van az a ridegtartásnak köszönhető és a használatnak. Sajnos a kolléga most kifogott egy ilyet. Azt aláírom, hogy az új gyári alkatrészek mocsok drágák a motorokhoz, legyen az bármilyen gyártmány.
Persze jó az új...amíg új. A régi vasakban volt anyag, erős váz, vastagabb blokkfal, stb. Lehet, hogy agyon voltak nyüstölve, zabálták az olajat, de mentek.......kb mint kollégámék régi ladája, ami utolsó leheletével kilőtte inkább a nívópálcát, de nem állt be
Hát velem még mindig korrektül beszélt, egyáltalán nem volt lekezelő soha, mindig azt kaptam amit kértem, általában utánajártam az áraknak és ő volt a legolcsóbb. Persze nem ingyen adja, ebből él, van ára a dolgoknak, de máshol drágábban akarták adni....


1987-es. A mai napig megy. A Tiéd is fog 31-évesen? 989ccm,136hp hengerenként 5 szelep, és sportmotor.
Hozzá nem is vinném! Ha azt hiszed, hogy azokkal nincs baj tévedsz, mellesleg ne hasonlítsd össze azoknak a felhasználási módját egy sportmotoréhoz. Ha már Yamahás topikban vagyunk egy példa, az első szériás R6-ok a legszarabbak, azokkal van probléma az utána következőkkel nincs, ennyit arról, hogy az új szar. De mondhatnám a Triumphot vagy a Ducatit is, amikből azért az öregebbek nem épp jobbak, sőt. Egyébként szoktak nála lenni öregek is, azt is fikázza, szóval teljesen mindegy.
Pedig minden új szar.... Lesz. Amíg 1 84es 95os motor meg 30, 40 évesen is motor lesz. Nem is kell motorod taschihoz vinned
Ricsi nem lesz olcsó, ha a lekezelő stílusát nem számítod akkor se...
Ez sem igaz! Nem lehet azt mondani, hogy minden új sz@r! Az S-osztálynak pedig olvass utána! Maguk a Mercedes fanok szerint is egy f@s. Rulettkerék Bálna megvan?! Na még az a sorozat is jobb volt attól, ami neki van. Egyébként ebből a korszakból a legsilányabbak a Mercik lásd, A és C osztály. Szóval értem én, hogy ekézni kell az újat, csak ne állna egy prémium probléma halmaz az udvaron. Mint szerelő persze lehet jó, bár én nem hiszem, hogy hozzá vinném a gépet.
Tudom, épp azért kérdem! Mert szerintem ez így nagyon sarkos!
Épp a mai gyereken van a hangsúly ,az új addig jó amíg nem 7-8 éves ,vagy 15-18 feletti,miért is a legszarabb az s osztálya?
Kitartást a javításhoz.. $$
Nekem is szol benne a kosar, en egyenlore meg hagyom igy mert kezdetleges, de istenhez fohaszkodom h ne igy jarjak..
Egyebkent a ricsi tenyleg jo, meg nezz szet a willhabenon osztrak oldal van ott is alkatresz, hatha.
Sok sikert :)
A motorokra gondol, nem a szerelőre - ha jól értem.
Milyen öreg csótányok? Nem tudom milyen szerelő a Tasi, de jókat derülök amikor az újat fikázza, közben S-osztályból pont a legszarabb szériája van és az sem mai gyerek.
Most néztem! Sok sikert hozzá!
Még nem kerestem Ricsit, most még kicsit nézelődök a piacon, honnan mit lehet szerezni. Természetesen nem kérdés a blokkcsere. Majd meglátjuk hogy mit tudok kanyarítani...
Hát ahogy néztem kapott a főtengely is rendesen. :(
Valami jó állapotú használt blokk kellene bele.
Nem, hiszem, hogy érdemes ezt vagy anyagilag megéri rendberakni.

Kollégám Ford S-max-al járt ugyan így. 4. henger megette a hajtókarcsapágyat a főtengelynél...össze vissza baxott mindent.
Ő a használt blokk mellett döntött 250 volt azt hiszem.

Ricsinél kérdezted a bontóban? általában nála minden van...és az árai is elég jók a piacon.

Ahogy a videókat néztem róla, szerencsétlennek elég durva előélete lehetett.
Kartelgáz, gyenge nyomás, szétütött kuplung.... baszhatták neki rendesen korábban.
A sok egykeró ide vezet srácok.....a kuplung rángatás, nem megfelelő olajzás :( nem erre tervezték ezeket....tönkremegy a blokk, futómű, kuplung....szinte minden

Én is már eléggé kiköltekeztem, a hátsó rugóstag ami nem lett szétszedve kb. azon kívül szinte minden....
Használt motor....úgy látom ez ezzel jár manapság.
Az öreg csótányok jobban bírják azokban volt még anyag.....ezek meg kívánják a felújítást erősen...

Sok sikert a javításhoz. Talán jobb is hogy most ment szét, mint menet közben.....abból nagyobb baj is lehetett volna. Mondhatni bár morbidnak hat.....ez volt a szerencse...
Sajnálom!
Erről nem Tasi bácsi tehet.
Remélem találsz viszonylag olcsón egy másik, jó blokkot....
uj blokk?
huu most neztem meg...
blokkja?kuplung nem?
Sajnos igen. Epp remalmodok. Majd azert remelem egyszer felebredek belole...
Huhh bakker Tasi bácsinál a te R1-es blokkja szált szét? :o
1800 huf körül van darabja a ProBolt acélcsavarnak, ugyan ez titánból olyan 2300 huf üdv Rudi