Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen jó is lett az eredmény, jobban is ment, mint a nagyobb arrow dobokkal.
Sziasztok! Mivel komplett rendszer van a motoromon, igy ugye az exup-ot ki kellett iktatnom, vettem is egy bypass egységet, amit az exupmotor vezetékével kell összedugni, hogy a check engine ne világitson a müszerfalon! Ez mindeddig rendben, de mivel a lambda szonda is ki van véve, igy a check engine világit, viszont erre nem találtam sehol megoldást! Valakinek valami ötlet? Üdv
Szeva! Nekem full bodis rendszer van a motoron, a dobok viszont a gyáriak, igy kinyitva, plusz kb. 4- 5 cm rel leröviditve! Nem én csináltam, igy vettem! Tökéletes a hangja, és jól is néz ki vele a motor! Vettem a rendszerhez 2 vadiúj two brothers dobot is, fel is tettem őket, de 1 óra mulva ismét a dobozban voltak, mert iszonyat hangos volt vele a motor, (nem vagyok finnyás, de már zavaró volt) ugyhogy maradtam a kinyitott gyári doboknál!
feszabájzó
Ja az fasza nekem is tetszett a gixer hangja annó csak hatalmas órmótlan volt a dob!
Na Nekem gyári kipufogó van ami ki van belelve (én így vettem a gépet). Nekem nagyon bejön a hangja. Jó hangos :D De egyben kellemes is :)
A helyzet!
akku feltöltve! tizedes nélküll a müszer 13 voltot mér!
Beraktam az akkut fesszabályzó csatlakozó lehúz kontaktspray !
indítás! pöccre!
alapjárat 13 volt 2 mp később 14 volt!
lámpa fel 13 volt 2 mp vel később 14 volt
forduulat 5000 ig 15 volt ! is eléri aztán vissza 14 re
megint alapjárat lámpával 14 volt
akkor most ez jó?
vagy mi van?
kontakt hiba lehetett?
Nekem ilyen van R1 race buffle kitt innen rendeltem benne van a leirás hogyan csináld nem ördöngösség csak a gyári szegecselést profi furószárral tudod leszedni mert acélszegecsek vannak benne + a dobot nem szétvágtam minrt a videón hanem a ponthegesztésnél megfurtam ami ugye titánium szintén jó minőségű fúrószár kell
GABI ma 40-éves lett.
Igen, sajnos... Nem tudom az előző tulaj, hogy tudta így összekeverni a dolgokat... Próbálom gatyába rázni beszerezni hozzá a pár hiányzó dolgot. Meg ha már leszedtem a kipufogókat szerintem kiszedem belőlük a hangtompítót. Valaki csinált már ilyet, vagy találkozott a végeredménnyel?

http://youtu.be/064mPnDRUAc
Ahogy nézem itt a legtöbb csavar/bolha nem gyári....
Meg hiányzik is itt-ott.
Sima takaró műanyag, nem hiszem hogy sok szerepe lenne, talán alulról a víz nem tud bemenni, nekem egy hiányzott.
Britton kollégának talán az egyik megvan, ha esetleg pótolni szeretnéd.
Köszi! Ez valami takaró vagy védő cucc? Van valami nagy szerepe ami miatt nekem ezt érdemes lenne beszereznem hozzá?
Ez kell neked :)
2004-05-ös motornál faridom alatt ami a kipufogó felett van idom, na ezen van 3-3 lyuk amit nem tudok miért van mi csatlakozna bele, vagy mit rögzít, ebből kettőben van csavar de csak értelmetlen módon belehajtva. Segítsetek kérlek, hogy mit rögzít vagy mi kell ide, mert ötletem sincs...
Srácok! Nem raktam, még fel sehova, de hátha valakinek pont jól jönne. 2000-2001-es YZF R1 hasidom (jobb-bal) kis háromszöggel előre, és bal oldal idom, jelentéktelen 8500ft-ért eladó (egybe).
oldalidom 4XV alja 5JJ (tehát az oldala jó 98-99-esre is)
Minimális műanyagos munkát igényel. (meg is tudom csináltatni, igény /$/ esetén)
Kecskeméten átvehető.
Pont nem. Inkább a váltó bajos a sok egykerék bajnok miatt.
RN12-es 2005-ös motorhoz keresek egy ilyen jobb oldali idomot a fejidom és a lámpa között, ötlete van valakinek merre tudnám beszerezni nem horror áron? Köszi!
A műszer sajna nem mér tizedest ! Töltöttem az akkut 1 órát már el is indult a műszer 13 voltot mért!
Nem tudom!
fesszabájzó,ha szerencséd van.......ha nemgenerátor tekercs de azért mérj rá multival,világitáson is,általában ha már baszakszik,világitáson nincs töltésed,vagy legalább is kevés
Mérj... abból kiderül.
Egzup szelep.lánc feszitő,fesszab,generátor tekercs,és akárki akármit mond 98-99 eszik az olajat,fordulaton drasztikusan és mégse füstölnek.......ezek a gyengélyi,erőssége hogy van egy közel 150lovas,nyomatékos mindegy hanyadikba vagy jó kékkel futómüvel aránylag könnyü motorod
Sziasztok!

Kinéztem egy 1998-as R1-et. Mennyire megbízható konstrukció? Mik a típus betegségei, vagy félni kell tőle?
Értem ! De marha sokat mentem vele és csak egyre lassabban és lassaban tekerte de utánna ment de most totál rotty ! ha nem lenne töltésem akkor pár km után lemerült volna meg hát mindíg tompitottal megyek!
Valószínűleg nincs töltésed. Járó motornál mérj rá az akksisarukra egy voltmérővel. ~13,6 fölött kell lennie felkapcsolt tompítottal.

Akksi nélkül járatni rossz ötlet, valószínűleg nem megy, de ha megy sem egészséges. Ne próbáld meg.