Jól húzasd ki az egyes sebességi fokozatokat, váltó problémát keresve. Ha kidobja, átugrik, stb az váltócsere. Általában a magasabb fordulatszámtartományban teszi ezt.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy tudom beállítani úgy a kijelzőt, hogy az ne a fordulatszámot mutassa hanem a az össz kilómétert? 2 dolgot hoz csak be a fordulatszámot és a stoppert vagy körlődtem mérőt! a select gomb csak ezeket váltja! Nyomkodtam mindent de nem sikerült! Valaki valami ötlet? 2007-es a motor!
Köszönöm! Nézek veszteségmérés lehetőséget a motor környékén. Mit javasolnál még állapotfeltárási célból? Inkább fizetnék most vizsgálatért, mint egy teljes blokkfelújítás költsége a vételáron felül...
Sziasztok! Tudnátok segíteni! Egy fotó kellene 2004-től 2007 ig gyártott R1 hátsó ülés nyító zár szerkezetéről hogy hogyan van felfogatva gyárilag a faridomhoz? Mert nem egészen világos számomra! MEgköszönném ha ide a fórumba töltenétek fel róla képet! Köszi! Üdv: LAci
Nos, a kinti r1 fórumon lévő egyik válasz szerint nem jó: link.
Ami szerintük jó viszont, az a 02-03-as évjáraté.
Én erősen feltételezem, hogy mivel a 07-es felcserélhető (mert annak idején megtettem) a 04-06 évjáratéval (a keményebb rugó, és a plusz csillapítás miatt volt upgrade számomra).
Mea culpa, ha nem 04-06 vagy későbbi gátlóról van szó / vagy, ha az infó téves.
Mindenesetre az újabb csillapítók tartálya vízszintes, nem pedig függőleges, tehát nemigen fog átférni a lyukon.
108mm-es a lengővillámon a lengéscsillapìtò gáztartàlyának elegendő legnagyobb átmérő. Szerinted a tartállyal együtt mekkora átmérőjű résen tud a gàtlò mozogni? Biztos viccesen hangzik, de a 2001-es R1 lengővillàja felfelé van merevìtve. Ezért akármilyen lengéscsillapìtò nem kompatibilis bele...
Én sosem melegítettem külön, mert "mélygarázsból" álltam ki: beindít, kiáll, garázs becsuk, kapu nyit, kitol, becsuk, eddigre lett 10 fok körüli időben 40-60 fok (zárt termosztát), utána indulásnál kb. 72-nél nyitott, majd szinte rögtön zárt is a termosztát, hacsak nem valami tökölős próbakör 40-el, akkor el nem tudom képzelni a 95-98 fokos vizet 10 fokban... Annyi (95-98) nyáron, lassan menés után, kapunyitásnál is járva hagyott motornál lett, 10 fok körül, leállítva 90 alatt maradt.
A felső tartományban nekem nehezemre esett közlekedni vele, azaz nem tartom életszerűnek jellemzően 9000 felett használni, talán leáttételezve megoldható, de akkor sem gondolnám a megfelelő (előírt vagy sűrűbb - én 4000-enként cseréltem) olajcsere mellett, hogy károsodhat a motor.
A motor állapotát veszteségméréssel lehet(ne) jól megállapítani (egyebek között). Ekkora blokknak előnye, hogy szerintem kéken füstölve, véres torokkal is szép hattyúdalt tudhat bármelyik, max az veszi észre, akinek nem gond kitekerni egy ezrest.
Még nincs megvéve, még időben keresgélek, egy hűtőfolyadékcsere indulás előtt és rendben lesz. Ami a meleget illeti, jár hozzá a gyári ülésfűtés . Köszi, meglesz, ezzel a döggel nem is nagyon lehet finomkodni, kíváncsi vagyok mit lép.
Neked bevált az Ereggy? Közút vagy pálya inkább?
A leírtak alapján már megvetted a gépet ezért szerintem ne keresgélj rajta hibákat vagy annak vélt jelenségeket azt a vétel előtt kellet volna . pályázásnál 5pályanap vagy 500km után cserélj olajat utcán meg 5000km nél szűrővel és tuti nem lessz baja.Ezek a motorok nem attól mennek tönkre hogy forgatod hanem ha szarul szervizeled vagy rossz minőségű olajjal hajtod. Az meg hogy magas a hőfok hát az R1 az sajnos egy meleg motor ha jól emlékszem 90-95fok az üzemi hője.Szervizeld rendesen add meg neki ami jár azt húzzad neki
beindítottuk, egy helyben járt kb. 5 percig, elérte a 100°C-ot, nyitott a hűtés, vissza kb. 1,5 perc alatt 90 °C-ra. Mentem vele egy próbakört, 95-98 környékén maradt. A külső hőmérséklet úgy 10 fok lehetett, a gép nem volt előmelegítve.
A 600-as CBR F-em szépen tartja a 80°C-ot, városi és tempós körülmények közt is, tudom, hogy a kettő nem összehasonlítható, de R1-el tapasztalatom nincs.
A motornak szép hangja volt, attól eltekintve, hogy bemelegedés után enyhén hallatszott a kuplung. Semmi füst, folyás nincs. Fékek fognak, tárcsa rendben, kormánycsapágy, telószimering szintén. A gumi és a lánc (erősen megnyúlva) a lánckerekekkel cserés.
Arra lennék kíváncsi, annak ellenére, hogy a hangján nem hallatszott (tényleg gyönyörű hang), de bevallottan szinte csak a felső tartományokban használt gép lehet-e motorikusan észrevétlenül széthajtva?
Üdv,
Kérdés: mi az üzem?
Pl. Bp-en, araszolva? 100-110 (°C kijelzett, egyszer, mikor megvettem 2007-ben; nekem nem volt több), nyáron, 30-40 fokban országúton 80 és afölötti tempónál (km/h): 72-80 °C. Én 2 évente cseréltem a hűtőfolyadékot a szerelési útmutató szerint.
A (sport)motorok alapvetően nem szeretnek melegben lassan menni, ha a vízhőfokból indulunk ki, de ettől még a folyadékhűtésnek el kell tudnia látni a feladatát - legfeljebb szinte állandóan megy a venti.
Olcsón, jó állapotút, sok tartalékpénzzel gumira és egyebekre nagyon érdemes. A válaszból érzékelheted a kérdésed túlzott egyszerűségét a lehetséges szempontok tekintetében: attól függ...
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. 2004-es évjáratról lenne pár kérdésem.
Hány fokos a víz üzemi hőmérsékleten? Normális, hogy csak 100°C-on nyit a hűtés?
Mennyire érdemes rendszeres pályázásra használt gépet venni?
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy tudom beállítani úgy a kijelzőt, hogy az ne a fordulatszámot mutassa hanem a az össz kilómétert? Már nyomkodtam mindent de nem sikerült! Köszi előre is!
Azért bíztam a hétvégi Pest környéki előfordulásodban, mert hétvégén hamarabb felkeverdenék, egy mozi vagy bármi apropójából a nagyvárosba, ugyanis, nekem 2001-es eregyes lengővillájába kellene, hogy elférjen, ami miatt jó lett volna belepróbálni...
Én nekem is ez volt a kérdőjel, hogy a tartály elfér-e...
link.
Ami szerintük jó viszont, az a 02-03-as évjáraté.
Én erősen feltételezem, hogy mivel a 07-es felcserélhető (mert annak idején megtettem) a 04-06 évjáratéval (a keményebb rugó, és a plusz csillapítás miatt volt upgrade számomra).
Mea culpa, ha nem 04-06 vagy későbbi gátlóról van szó / vagy, ha az infó téves.
Mindenesetre az újabb csillapítók tartálya vízszintes, nem pedig függőleges, tehát nemigen fog átférni a lyukon.
A felső tartományban nekem nehezemre esett közlekedni vele, azaz nem tartom életszerűnek jellemzően 9000 felett használni, talán leáttételezve megoldható, de akkor sem gondolnám a megfelelő (előírt vagy sűrűbb - én 4000-enként cseréltem) olajcsere mellett, hogy károsodhat a motor.
A motor állapotát veszteségméréssel lehet(ne) jól megállapítani (egyebek között). Ekkora blokknak előnye, hogy szerintem kéken füstölve, véres torokkal is szép hattyúdalt tudhat bármelyik, max az veszi észre, akinek nem gond kitekerni egy ezrest.
Neked bevált az Ereggy? Közút vagy pálya inkább?
beindítottuk, egy helyben járt kb. 5 percig, elérte a 100°C-ot, nyitott a hűtés, vissza kb. 1,5 perc alatt 90 °C-ra. Mentem vele egy próbakört, 95-98 környékén maradt. A külső hőmérséklet úgy 10 fok lehetett, a gép nem volt előmelegítve.
A 600-as CBR F-em szépen tartja a 80°C-ot, városi és tempós körülmények közt is, tudom, hogy a kettő nem összehasonlítható, de R1-el tapasztalatom nincs.
A motornak szép hangja volt, attól eltekintve, hogy bemelegedés után enyhén hallatszott a kuplung. Semmi füst, folyás nincs. Fékek fognak, tárcsa rendben, kormánycsapágy, telószimering szintén. A gumi és a lánc (erősen megnyúlva) a lánckerekekkel cserés.
Arra lennék kíváncsi, annak ellenére, hogy a hangján nem hallatszott (tényleg gyönyörű hang), de bevallottan szinte csak a felső tartományokban használt gép lehet-e motorikusan észrevétlenül széthajtva?
Kérdés: mi az üzem?
Pl. Bp-en, araszolva? 100-110 (°C kijelzett, egyszer, mikor megvettem 2007-ben; nekem nem volt több), nyáron, 30-40 fokban országúton 80 és afölötti tempónál (km/h): 72-80 °C. Én 2 évente cseréltem a hűtőfolyadékot a szerelési útmutató szerint.
A (sport)motorok alapvetően nem szeretnek melegben lassan menni, ha a vízhőfokból indulunk ki, de ettől még a folyadékhűtésnek el kell tudnia látni a feladatát - legfeljebb szinte állandóan megy a venti.
Olcsón, jó állapotút, sok tartalékpénzzel gumira és egyebekre nagyon érdemes. A válaszból érzékelheted a kérdésed túlzott egyszerűségét a lehetséges szempontok tekintetében: attól függ...
A segítségeteket szeretném kérni. 2004-es évjáratról lenne pár kérdésem.
Hány fokos a víz üzemi hőmérsékleten? Normális, hogy csak 100°C-on nyit a hűtés?
Mennyire érdemes rendszeres pályázásra használt gépet venni?
Budapesten Yamaha márkaszervizben van valamelyikőtöknek ismeretsége?
Alsó-felső szemtávolság kb 330mm, átmérő kb 75mm.
kösziiiii
http://www.kepesmotor.hu/elekt...