Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Urak!

Hátsó lengővillát szopás kiszedni? Télen föl lesz bakolva a gép, a felniket úgyis kiveszem, mert tervbe van egy szinterezés, a lengővilla meg itt-ott igencsak rozsdás, elvinném azt is egy fazonigazításra, hacsak nem szülök meg, mire kiszedem ill. visszarakom
Nem azt jelenti, csak (amellett hogy nyilván a CBR egy jóval újabb fejlesztés) ha az FZR-en nem a poros történelemkönyvekben említett korú és állapotú gumik lennének (a közepükön egy stabil, tenyérnyi, biztonságos egyenes sávval és foltokban mintával) és ha még fel is lennének pumpálva akkor még akár egész könnyen lehetne vele kanyarodni, a fékek ugye csak az eltelt évek miatt felejtettek el fogni, a 3 henger meg pl. a Triumphokon is bevált, bár időközben kiderült hogy a karburátoroknak nem volt köze hozzá.
De már Mr.Csontkovács is megmondta rég: a minőség= Honda+injektor, mert az nem romlik el (bár már pár éve eladta a CBR-t és GSXR1000-rel rizikózik )
francokat az a karburátoros fzr szar csak 3 henger megy és a fékje is jobb a hondának....
osztom
Nincs nehéz dolga a Hondának, mivel az FZR-eden jelenleg az elsők kb. 20%-át tudják annak mint amire gyárilag képesek. (a 29 éves gumifékcsöveken gyakorlatilag alig lehet már átpréselni a fékfolyadékot, úgy meg vannak belül dagadva)
A fékkart két marokra fogva is gyakorlatilag csak pár mm-t mozdul a teljes felkeményedésig, miközben a féknyergek alig dolgoznak, de legalább a nyomást is alig engedi vissza hogy utána fogjon még egy kicsit.
Ez nem reklamációként mondom, persze megcsinálom ezt is csak ne abból induljunk már ki hogy EZZEL a fékhatással méred össze az új csodafegyvert. ( egyébként az FZR-nek gyárilag kimondottan qrvajó fékje van)
"a féke sokkal jobb"
Ezen hangosan felnevettem.
A múltkor azt mondtad, átszerelték vizsgára... de mind1 is, a müszin minden átmegy - ismeretség vagy pénz kérdése csak.
Na mindegy,nem találom. A lényeg a műszaki vizsga,és ott jó volt.
Világít,"E" betűs projektoros. Este meg úgysem megyek,úgyhogy rendben van ez így. Még szép is.
Egy próbát megér... 780 Ft volt, lassan egy 100-as égőt nem kapok ennyiért a tecsóban
Sanyi, csak jó szándékkal mondom, ennek a lámpának semmi köze az európai homologizációhoz
Aki ezt mondta, az vagy hülye hozzá, vagy hazudott (2-re tippelek)
Azért, mert a kínaiak bele sütik az "E" betűt... a gépjármű világító berendezésének bármilyen változtatása átalakításnak minősül, és engedély köteles
Olyan papírod, gondolom, nincs...
De nincs ezzel gond, csak tudjál róla. Az én xenonom se valid.
Utólagos xenont nagyon meg kell gondolni Nagyon vastagon fog a ceruza
Kisérteties hasonlóság
A kis-Polski is jól világított, bár az kettővel
Ja mi is azzal hajtottuk. Ezt csak tecsőn kerestem 100w os led fényerő példának. Kb ilyenem volt nekem is a led azért ezt raktam
- Pista, bácsi, igaz a mende-monda, miszerint mostanában önnek kórosan beszűkült a szókincse?
- faxt!
Na jó. Ez egy nagyon jó lámpa,ezzel lehet látni este. (Ha valakinek jó a szeme) Nekem már sajna nem a legjobb.
Szerencséd!
A Frézi jobban világít. A xenon lehet javítana rajta,de este nem szeretek menni.