Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

holnapra mindent pontosan megmondok M10 utáni menetmetszőm M12 más lehetőség nincs.
Ha beleszólhatok: a perselynek nem kell kívül menetesnek lennie sztem, elég, ha besajtolva vagy akár beragasztva van sima furatba.
Az a kidobott díszlet Land Rover kéne... mikor mehetek érte?
Biztos, hogy a külső menet 1,5ös menetemelkedésű? Mert az nem normál metrikus, hanem finom menet. A másik probléma, hogy az M12-es menetnek a magmérete 10mm alatt van.
Valakinek ilyenek? 50 literesek, 4,5e/db ismerősnek. Van 7 db.
Kár érte, baromi jól nézett ki.
Köszönöm szépen.
Ide jutottunk
holnap megcsinálom és küldöm.
hát előfordul az ilyen és ilyenkor van alacsony fordulaton gyujtáskimaradás 3000 től meg megy mind az összes henger. nálam is volt ilyen.
Elbasztam újra írom
külső M12x1,5 belső M10x 1,25 .15mm a menetes rész a csavaron
külső M12x1,5 belső M12x1,25. Áldjon az FZRek védőszentje
hossza a csavarnak a menetes része az 15mm.
Pénteken itt is lesz a két Fazer trafó. (8100 Ft ingyen postával Litvániából)
A régiből meg a 4-es kábelt húztam ki könnyen, nem volt rászúrva a tűre mert nincs lyuk a kábel közepén.
Az Úr áldjon meg,hogy ilyen jó szived van
Malacperselyt?
Valahogy így gondoltam
Megírod a méreteket és csinálok neked perselyt.
A "B" lehetőség meg egy esztergályos aki gyárt egy perselyt normál metrikus külső és 10x1,25-ös belső menettel.
Ezért írtam hogy a csapágyboltban kell pontosítani hogy milyen és mekkora legyen a yuk.
Sztem a menetjavítóhoz való menetfúrók nem illenek a metrikus sorba, speciálisak
Legalábbis a 6-oshoz van nekem, az nem 8-as metrikus, a 7-esnél meg nagyobb