A Honda sztem nem csak szép,de jó is. Ezzel nem azt akarom mondani,hogy a yamaha rossz lenne,de sztem a VFR 800 hosszabb időn keresztül lehet társad. Láttam belőle már 200000km futottat,hibátlan motorral. Itt van Pécsett egy srácnak,hosszú túrák vannak már mögötte,és nem zörög,nem csörög,nem eszi az olajat.
Szolgálati közlemény:
Bármennyire is jó ajánlatnak tűnik és hasonlít a gyári trafókhoz, Sanya gépén a kettőből az egyik sajnos kb. 1000 km-t bírt, miután a szekunder oldala szakadt lett. (a Tisza Tó túrát még kibírta, aztán annyi) http://www.ebay.com/itm/YAMAHA...
(mivel műszaki dolgokban a bizalom nem erős oldalam és ezeknek az üzemideje mondjuk úgy hogy nem győzött meg, valamint a mindjárt 30 éves gyári trafóknak is reped már szét a burkolata, ezért vettem inkább a gyári bontott Densokat a Fazerről)
Akkor nem marad más választás minthogy megmondod a nejednek hogy mind a kettő 800-850 köbcenti, tehát teljesül a feltétele, viszont az nem volt kikötve hogy csak az egyiket veheted meg.
http://youtu.be/CIBIqaeiE2M
Proci hűtőre tettűk ventivel és elég hamar átforrósodott annyira hogy már nem tudtuk fogni. Végül a túlmelegedés okozta halálát. Elpukkant egy két led benne utána az vitte a többit is.
http://www.ebay.com/sch/m.html...
Bármennyire is jó ajánlatnak tűnik és hasonlít a gyári trafókhoz, Sanya gépén a kettőből az egyik sajnos kb. 1000 km-t bírt, miután a szekunder oldala szakadt lett. (a Tisza Tó túrát még kibírta, aztán annyi)
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA...
(mivel műszaki dolgokban a bizalom nem erős oldalam és ezeknek az üzemideje mondjuk úgy hogy nem győzött meg, valamint a mindjárt 30 éves gyári trafóknak is reped már szét a burkolata, ezért vettem inkább a gyári bontott Densokat a Fazerről)
http://www.ebay.com/itm/2004-Y...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800-10671294
Proci hűtőre tettűk ventivel és elég hamar átforrósodott annyira hogy már nem tudtuk fogni. Végül a túlmelegedés okozta halálát. Elpukkant egy két led benne utána az vitte a többit is.