vannak régi idomok azokat feldobom és egy streetfighteres kisgépet csinálok. Pedig nagyon kényelmes ennél a csutka még szeretem is csak a nyakam ennél olyan szögbe áll hogy a bukó a kabátba hátul elakad és egy 2-300km túránál már leszakad a fejem ahogy tartom.
ha nem a memránok száradtak ki az állásban akkor tekerj ki egy negyedet vagy felet a keverék csavarokon és rendbe jön. (az első esetben csak használni kell egy kicsit)
Ezt akkor csinálja ha az alapjárati fúvóka részben eldugult,szegény a benzin-levegő keverék,ilyenkor nem,vagy lassan esik le a fordulat.Nekem fel van tekerve az alapjárat,ha bemelegszik akkor nekem is megtorpan kicsit 2000-nél,aztán esik vissza alapjáratra.
Jó reggelt. Esetleg valakinek ötlete, javaslata?
"...gondom, hogy amikor menet közben, sebességben (váltásnál, lassításnál) teljesen visszaengedem a gázt, akkor 4000,3500 fordulattól lefele nagyon-nagyon lassan esik. Álló helyben ezt nem csinálja. Mi lehet ennek az oka? A bowdenek nem szorulnak, pillangószelep visszaáll. Arra gondolok, hogy a karburátorban lévő valamelyik tömítés(ek) átenged (sajnos nem volt módom cserélni őket) és a menet közbeni nagyobb szívóerő miatt benzin jut a hengerekbe. Ha igen, akkor melyik lehet? Vagy teljesen rossz az elképzelésem?"
Én sem tudom már sokszor hogy merre meneküljek ha látom hogy valaki ilyesmi szándékkal közelít. Vannak még dolgok amiket nagy nehezen lekevertem magamról de sajnos mindent nem lehet. (mert ha qrvára ráérnék akkor.......de akkor sem mert végre csinálhatnám a saját dolgaimat)
Szívesen segítek másoknak is de az adott keretből csak korlátozottan tudok időt szakítani. (és így is sokszor csak a saját dolgaim kárára)
"...gondom, hogy amikor menet közben, sebességben (váltásnál, lassításnál) teljesen visszaengedem a gázt, akkor 4000,3500 fordulattól lefele nagyon-nagyon lassan esik. Álló helyben ezt nem csinálja. Mi lehet ennek az oka? A bowdenek nem szorulnak, pillangószelep visszaáll. Arra gondolok, hogy a karburátorban lévő valamelyik tömítés(ek) átenged (sajnos nem volt módom cserélni őket) és a menet közbeni nagyobb szívóerő miatt benzin jut a hengerekbe. Ha igen, akkor melyik lehet? Vagy teljesen rossz az elképzelésem?"
Szívesen segítek másoknak is de az adott keretből csak korlátozottan tudok időt szakítani. (és így is sokszor csak a saját dolgaim kárára)