Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahhoz nem elég annyi, hogy megforgatom a kereket? Akkor már a ávolabb kerül.
Nyúljak be egy csavarhúzóval, és feszítsem kifelé a betétet a tárcsától? Nem hiszem, hogy jót tesz
Akkor a féknyereg dugattyúit. (próbáltam egyszerűen fogalmazni)
Csak annyi hogy a betét ne támaszkodjon neki a tárcsának és a telószár alja oda igazodhasson ahová akar.
ha kell hivj
Elhúztatok? akkor én meg megyek vacsorázni, meg TVzni, holnap megyek Ausztriába pár napra.
Azé majd benézek.
Én meg mentem aludni.
Jóccakát.
A fékbetétet nyomd vissza... Ez a gyakorlatban mit jelent? Ez nem kerek.
Mentem dógozni.
Arra vigyázz hogy ne fröccsenjen festékre sehol mert lemarja. Ha valahova rámegy azonnal mosd le vízzel, az semlegesíti.
Neked olyan nincs. (sárvédő rögzítés)
De ha a csövet belelógatod a fékfolyadékba akkor nem tud levegőt visszaszívni. (de egyébként jól látod)
alulról a második sárga az mi?
Ahaa.
Alul zárni kell mikor kiengedem a kart, mert egyébként visszafelé szív, és nem a tartályból?
A bejelölt pontokat és a fékbetéteket kicsit nyomd vissza. (épp hogy csak lazán fogják a tárcsákat)
Ekkor nyomkodd össze párszor az elejét (ne fékezd be hanem csak ülj rá vagy gurítsd neki valaminek az első kereket és nyomkodd le párszor a kormányt)
Utána húzd meg a csavarokat. (az a lényege hogy a szárak alja a féknyergekkel feszültség nélkül egyenesbe állhatnak)
Nem én találtam ki, futóművesek írják.
Én úgy szoktam.
Felül fedő le, alul cső a légtelenítőre valami bödöge a cső alá, először a balossal kezdem, jobb kéz villás bal fék kar, bal kar meghúz 8as villás vagy csillaggal fellazít és kijön 1 csomó anyag kar beesik, csavar zár, kar kienged pumpál pumpál felkeményedik és fogy a cucc a tartályból, figyeled ne fogyjon ki teljesen, kar behúz csavar kinyit jön a cucc, csavar bezár kar kienged, ha majdnem kifogy a cucc töltesz frisset bele és ismétled míg a bal oldalon meg nem jelenik a friss folyadék, ha megvan ugyan ezt a jobboson is megcsinálod, kb 10 perc ott már könnyebb ha megvan lesz bodottá.
hát ne teljesen mert ekkor kiesik

Pár menetet hogy ne legyen teljesen összehúzva, figyeld közbe a menetes oldalt és ha már eltűnt a csavar vége még 1-2 tekerés és jó lesz.
úgyis ráérsz.
elmagyarázod hogyan tudok fékfolyadékot cserélni, és légteleníteni?
hülye vagyok hozzá, úgy magyarázd.
oszt meddig tekerjem ki a tengelyt?
keréktengelyt
1 igen
0 nem
0 tartózkodás mellett az akksit megsavaztam
a manualja szerint 5 óra pihenés után, egy töltési ciklust követően munkára fogható. reggel rárakom töltőre.
új fékbetétek a helyükön. Ábrus. hogy is mondtad, mit lazíccsak fel, és hogy rugóztassam meg az elejét? (addig ok, megfogott fékkel)
a tavaly októberi teli tankot egy hokizós benzincsővel leszívtam. megy bele friss a holnapi indításhoz. (a 8 hónapos benyát ugye még megitathatom a Corollával? Tegyem bele, és telitank rá vagy járjam ki minnél hamarabb? hogy jobb?)
szevasztok
Feri bátyám!
Ez a találka meg lesz tartva? Jelentkezők?