Ahhoz nem elég annyi, hogy megforgatom a kereket? Akkor már a ávolabb kerül.
Nyúljak be egy csavarhúzóval, és feszítsem kifelé a betétet a tárcsától? Nem hiszem, hogy jót tesz
Akkor a féknyereg dugattyúit. (próbáltam egyszerűen fogalmazni)
Csak annyi hogy a betét ne támaszkodjon neki a tárcsának és a telószár alja oda igazodhasson ahová akar.
A bejelölt pontokat és a fékbetéteket kicsit nyomd vissza. (épp hogy csak lazán fogják a tárcsákat)
Ekkor nyomkodd össze párszor az elejét (ne fékezd be hanem csak ülj rá vagy gurítsd neki valaminek az első kereket és nyomkodd le párszor a kormányt)
Utána húzd meg a csavarokat. (az a lényege hogy a szárak alja a féknyergekkel feszültség nélkül egyenesbe állhatnak)
Nem én találtam ki, futóművesek írják.
Én úgy szoktam.
Felül fedő le, alul cső a légtelenítőre valami bödöge a cső alá, először a balossal kezdem, jobb kéz villás bal fék kar, bal kar meghúz 8as villás vagy csillaggal fellazít és kijön 1 csomó anyag kar beesik, csavar zár, kar kienged pumpál pumpál felkeményedik és fogy a cucc a tartályból, figyeled ne fogyjon ki teljesen, kar behúz csavar kinyit jön a cucc, csavar bezár kar kienged, ha majdnem kifogy a cucc töltesz frisset bele és ismétled míg a bal oldalon meg nem jelenik a friss folyadék, ha megvan ugyan ezt a jobboson is megcsinálod, kb 10 perc ott már könnyebb ha megvan lesz bodottá.
1 igen
0 nem
0 tartózkodás mellett az akksit megsavaztam
a manualja szerint 5 óra pihenés után, egy töltési ciklust követően munkára fogható. reggel rárakom töltőre.
új fékbetétek a helyükön. Ábrus. hogy is mondtad, mit lazíccsak fel, és hogy rugóztassam meg az elejét? (addig ok, megfogott fékkel)
a tavaly októberi teli tankot egy hokizós benzincsővel leszívtam. megy bele friss a holnapi indításhoz. (a 8 hónapos benyát ugye még megitathatom a Corollával? Tegyem bele, és telitank rá vagy járjam ki minnél hamarabb? hogy jobb?)
Nyúljak be egy csavarhúzóval, és feszítsem kifelé a betétet a tárcsától? Nem hiszem, hogy jót tesz