A simson 2 ütemű mégis külön olaj kell a váltóba. Gondolod a keverék kenné a fogaskerekeket? Érdekes lenne. Az fzr1000 emben egy olaj ken mindent. Konstrukció kérdése
gyerekek! most lehet huyleseget kerdezek,de hany olaj valo a 4T motorba? valto, hajtomu egy es ugyanaz?vagyis a valtoba es a henger ala a keneshez ugyanaz az olaj megY? mond mar mindenki mindent,es megint ossszezavarodtam. ha jol tudom 2Tnel egyfajta kell,mert ott a kenes az uzemanyagban van. autonal 2fajta kell. egy a valtoba,egy a motorba. a 4T motorknal ez hogy van?
ne fajditsd a szivem! en mikor a motorom kozelebe kerulok hetvege van.akkorra meg mindig rossz ido van,v jon asszony hozzam,es nem hagy se TVzni se motorozni,se gepezni.allando "figyelmet" kovetel
ha szerencsedvan ,egesz konnyen meguszod. tedd atl egy ugyanolyan tipusu winyo elektronikajat,es ugy nezd meg. ha a tap kilotte az elektronikat,igy le tudod meg masolni a cuccost.ha mechanikus hibaja van,akkor sajna ne mtudok segiteni. persze nem veszelytelen a muvelet,de kis kezugyesseggel meg lehet oldani.mi tobb terranyi adatot mentettunk mar meg igy. (persze nem egy winyorol )
Nincs meg véletlenül valakinek a Motorozás mesterfokon c könyv PDF- formátumban? Nekem megvolt csak a 5 winyó közül sose tudom melyiken van, ráadásul ugynézki hogy az egyik 120as ki is dölt a szar tápom miatt ami miatt nem kicsit vagyok mérges mert azon volt egy csomo prg meg fontos cucc... De nem adtam fel a reményt lehet h még nem döglött meg...Ja mellesleg sztem azon van/volt az emlitett könyv is....váááá
jo,akkor szep sorjaban a valaszokat.bocsi,h nem kulon kulon valaszlok,de enm akarom sok hozzaszolassal novelni a forumot.
1. a tuningolas csak egy otlet,nem letfontossagu szamomra.a angyobb gepekkel az a bajom,h heves vermersekletu vagyok, ami annyit tesz,mindig teljes gazon hajtok.na most ez egy600-asnal,v egy ezresnel az eletembe kerulhet,ezert is vette m250-est a lenyeg,lemondtam a tuningrol,max a dobot cserelem le a hangja miatt.
2. olaj. ahogy osszegeztem a hozzaszolasokat,akkor marad a 20W50-es,mert nekem fontosabb az elettartam,mint a teljesitmeny. nyaorn ez nekem munkaeszkoz lesz (munkaba fogok bejarni vele), szoval inkab legyen megbizhato. en is a Castrol fele hajlok,bar nekem meg az Agip is bejott. a 125-osnel iszonyat jo volt az illata a fustnek,es erezhetoen szerette a moci.igaz az 2T volt.
3. teleszkop.odaig ok,h ne terjek el,de honnan tudom,h nem fogok elterni? va negy kis dokumentumom,de abban csak a motorolaj szerepel,meg hogy milyenek a teleszkopok (olaj, rugos, olaj, gazrugos). igy a teleszkopnal az olaj tipusa erdekelne. ha nincs senkinek otlete,akkor marad a 10W-s,aztan meglatjuk.
Madmax, köszi a képeket!állat lehet az fzr xenon lámpákkal, lehet ezzel fogom kezdeni dob helyett, és leszek a sötétség hercege Olajakkal én úgy vagyok, hogy tökmindegy a márka, nekem a castrol a szimpi. Villába tilos a gyáritól eltérő viszkozitásút önteni, mert a nyomófokozat lehet hogy a neked azzal jobb lesz, de más lesz a visszatérése a telónak a nyugalmi helyzetébe.Ezzel szívtam meg amikor hajtóműolajat raktunk az mz-m első lengéscsillapítóiba hidraulika helyett, 20km után nem tudott rugózni úgy összement az eleje, tök sokat kellett várni amíg széthúzódik a teló.Hígabbat ez alapján lehetne rakni, de minek... Pesten van egy szervíz, www.ohlins.hu itt át tudják szelepelni, meg amit akarsz, csinálnak rengeteg pályagépet, nekem is ők állították be, full profin. Motorolajjal kapcsiban nézd meg ezt: http://www.olajdepo.hu/index.p...
látszik,hogy a 20w olaj mennyivel nagyobb viszkozitású a 10w-nél. Szerintem ez lefog a motor teljesítményéből egy kicsit, de cserébe jobban védi, és ami a lényeg hogy kopott motorba ez kell, mert a hígat könnyen kiviszi.
De tulajdonképpen mégiscsak van olyan tuning amiért az értelmesebbje pénzt ad... Vegyük pl azt az FZR-t amin 3 dugós féknyereg van elöl akár xenon rendszerü világitás van ,azt el lehet adni többért mint az átlag FZR-t de a tuning árát nem hozza be... Az tuti
Valóban kidobott pénz a tuning... Bár vannak akik megértik a dolgot és egy icipicit meg is veszik többért,de az ritka nagyon. Pl én adnék többet egy igényesen tuningolt jármüért (de nem irreálisan sokat). A tuningot az ember ugy csinálja hogy tudja a lové nem jön vissza csak a saját szorakozására költötte el a pénzt.
hogy a 10W a felső határ nem tudom. nekem szépen dolgozik persze csak köz úton. 10w30 lehet kapni csak nagyon borsos áron. az időseb gépekbe ásványit ajánlottak, nekem jól mükszik tőle de most akarom majd ki próbálni a castrolnak a 20w50 olaját.
10W? a felso hatar tokmind1? mennyire vagy megelegedve az olajjal amit a motorba raksZ? kicsit szetneztem,de sehol nem talalni 20W40 v 10W30-as olajat,igy en is a 20W50 fele hajlottam.
ujabb kerdes: szerintetek egy 250es felujitasa miennyibe fajna?(dugo gyuru,csapszeg,ilyesmi) ha valaki vegzett mostanaban,irhatna egy reszletes arlistat, lehet ne martanan nekem.
sracok 250-es gepbe,ami majdnem ugyanaz,mint a 400-as, milyen elso teleszkop olajat ajanlotok?
valamint jo olaj se artana a gepbe,mert ne mtudom,h az elozo szerelo valoban lecserelte-e, es ha igen mire,mert lassan utan kell tolteni,en meg nem akarom keverni,inkabb ujra lecserelem.
1. a tuningolas csak egy otlet,nem letfontossagu szamomra.a angyobb gepekkel az a bajom,h heves vermersekletu vagyok, ami annyit tesz,mindig teljes gazon hajtok.na most ez egy600-asnal,v egy ezresnel az eletembe kerulhet,ezert is vette m250-est a lenyeg,lemondtam a tuningrol,max a dobot cserelem le a hangja miatt.
2. olaj. ahogy osszegeztem a hozzaszolasokat,akkor marad a 20W50-es,mert nekem fontosabb az elettartam,mint a teljesitmeny. nyaorn ez nekem munkaeszkoz lesz (munkaba fogok bejarni vele), szoval inkab legyen megbizhato. en is a Castrol fele hajlok,bar nekem meg az Agip is bejott. a 125-osnel iszonyat jo volt az illata a fustnek,es erezhetoen szerette a moci.igaz az 2T volt.
3. teleszkop.odaig ok,h ne terjek el,de honnan tudom,h nem fogok elterni? va negy kis dokumentumom,de abban csak a motorolaj szerepel,meg hogy milyenek a teleszkopok (olaj, rugos, olaj, gazrugos). igy a teleszkopnal az olaj tipusa erdekelne. ha nincs senkinek otlete,akkor marad a 10W-s,aztan meglatjuk.
http://www.olajdepo.hu/index.p...
látszik,hogy a 20w olaj mennyivel nagyobb viszkozitású a 10w-nél. Szerintem ez lefog a motor teljesítményéből egy kicsit, de cserébe jobban védi, és ami a lényeg hogy kopott motorba ez kell, mert a hígat könnyen kiviszi.
10W olaj kell a teleszkópba, a motorba meg én 20W50 ásványit használok elf
valamint jo olaj se artana a gepbe,mert ne mtudom,h az elozo szerelo valoban lecserelte-e, es ha igen mire,mert lassan utan kell tolteni,en meg nem akarom keverni,inkabb ujra lecserelem.
A Sima Béla féle kipuffról én eddig jót hallottam, és elég régóta benne van a szakmában! szerintem nem rossz ötlet felkeresni!
mit hallottatok a Sima Bela altal keszitett kipufogokrol?
király ötlet!