Én a múlt héten 1800-kilométert gurultam,igaz csak FZ 750-es mocim van. Sok mindent cseréltem ez évben,a mocimon. Például,kerék csapágyakat,láncot,lánckereket,olajat,olajszürövel,akkumlátort.
Jogsi... legfeljebb megbüntetnek pár ezresre, manapság ez a módi. A nyár viszont hamar eltelik ha csapatban mész, tutira nem bux meg. Persze papírossal jobb lenne.
Ui: én pont tegnap fizettem egy záróvonalas előzésért 5 rugót, igaz, ótóval. (mielőtt leba..tok, a 40el menő buzuki és rajtam kívűl csak a rendőr volt 1 km-en belül, és a vonal befejező vége volt, csak már nem bírtam menni utána, mer felbaxott a köcsög, hogy nem nyomta a xarát, pedig sík egyenes tiszta út. )
És aha szétesik akkor meg lesz csinálva puff, tök min1 előtte vagy utána esik szét pénzt kell kiadni érte úgyis. Most már úgyse kell vele menni mert csak papírmunka van. Szétbontom a himbát hátul a karbit is szétkapom darabokra. Gyertya légszűrőket megpucolom veszek brigéciolt és lemosom a motort az összes vezetéket átnézem és megpucolom. Szerdától rengeteg időm van végre.
És jöhet a duma mé nem motorozol vazze inkább. NINCS JOGSI ÉS NEM AKAROM LETÍLTANI MAGAM AZÉRT.
Nekem mindig ugyanott van a nyomáspont (mer fém a csű ) de ez is ruganyzik egy kicsit a kezem alatt
Az a baj, hogy 1x fogtam egy új Bimota fékjét azóta találom ruganyosnak az enyém...
Ez mind tök szép meg jó hogy mit akarsz a géppel kezdeni, de majd akkor kezdj el gondolkodni az átépítésen ha gurultál vele 1-2 ezer kilométert és nem esett szét alattad. Mert ha pl a kpl. vezérlésed meg kell újítani a csattogás miatt akkor baszhatod a fém fékcsöveket.
Különben meg hülye vagy mert a hozzáértők azt mondják hogy az R1 az igazi. Szóval add el az FZR-t a picsába ha nem akarsz vele égni.
nálunk az aldiban végkiárusitás van van ha jól emlékszem 38-40-41-42 a 43 ast én hozztam el az utsot vagy talán még egy lehetett 44 és felette már nem volt sajna
Én sem éreztem szükségét soha a fém fékcsőnek még a H.ringen sem.Pedig mentem jó néhány "tempós" kört.A tárcsáim sötétlilák lettek a nap végére (ilyen eddig nem volt) de a fékem se nem puhult el se a hatásfokából nem veszített.Ez az én tapasztalatom,a döntés a Tied,de szerintem egy utcai gépen csak az esztétikai előnyeit fogod élvezni.Ha csak nem repedezett,sérült én biztos nem cserélném le.
Jajj de pöcs vagy nem vagyok olyan erős.
De én jobban bízok1 szakember véleményébe mint a tiedbe.
Mert neked nem telik rá és irigykedsz mert nekem lesz, azért nem kell azt mondani minek.
Azért mert 10 emberből 8 azt mondja jobb és ez nekem elég.
Ja és
Na azért nem gondolod komolyan h te olyan bika vagy ha megtágítgatod a szorításoddal azt a gumi-fékcsövet.. ez a 10. gyors körnél számítana a ringen. mutathatok pár gyilkos satut gyári gumifékcsővel..
Ui: én pont tegnap fizettem egy záróvonalas előzésért 5 rugót, igaz, ótóval. (mielőtt leba..tok, a 40el menő buzuki és rajtam kívűl csak a rendőr volt 1 km-en belül, és a vonal befejező vége volt, csak már nem bírtam menni utána, mer felbaxott a köcsög, hogy nem nyomta a xarát, pedig sík egyenes tiszta út. )
És jöhet a duma mé nem motorozol vazze inkább. NINCS JOGSI ÉS NEM AKAROM LETÍLTANI MAGAM AZÉRT.
Az a baj, hogy 1x fogtam egy új Bimota fékjét azóta találom ruganyosnak az enyém...
Különben meg hülye vagy mert a hozzáértők azt mondják hogy az R1 az igazi. Szóval add el az FZR-t a picsába ha nem akarsz vele égni.
De én jobban bízok1 szakember véleményébe mint a tiedbe.
Mert neked nem telik rá és irigykedsz mert nekem lesz, azért nem kell azt mondani minek.
Azért mert 10 emberből 8 azt mondja jobb és ez nekem elég.
Ja és