Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a múlt héten 1800-kilométert gurultam,igaz csak FZ 750-es mocim van. Sok mindent cseréltem ez évben,a mocimon. Például,kerék csapágyakat,láncot,lánckereket,olajat,olajszürövel,akkumlátort.
Jogsi... legfeljebb megbüntetnek pár ezresre, manapság ez a módi. A nyár viszont hamar eltelik ha csapatban mész, tutira nem bux meg. Persze papírossal jobb lenne.

Ui: én pont tegnap fizettem egy záróvonalas előzésért 5 rugót, igaz, ótóval. (mielőtt leba..tok, a 40el menő buzuki és rajtam kívűl csak a rendőr volt 1 km-en belül, és a vonal befejező vége volt, csak már nem bírtam menni utána, mer felbaxott a köcsög, hogy nem nyomta a xarát, pedig sík egyenes tiszta út. )
És aha szétesik akkor meg lesz csinálva puff, tök min1 előtte vagy utána esik szét pénzt kell kiadni érte úgyis. Most már úgyse kell vele menni mert csak papírmunka van. Szétbontom a himbát hátul a karbit is szétkapom darabokra. Gyertya légszűrőket megpucolom veszek brigéciolt és lemosom a motort az összes vezetéket átnézem és megpucolom. Szerdától rengeteg időm van végre.
És jöhet a duma mé nem motorozol vazze inkább. NINCS JOGSI ÉS NEM AKAROM LETÍLTANI MAGAM AZÉRT.
Nekem mindig ugyanott van a nyomáspont (mer fém a csű ) de ez is ruganyzik egy kicsit a kezem alatt
Az a baj, hogy 1x fogtam egy új Bimota fékjét azóta találom ruganyosnak az enyém...
Ez mind tök szép meg jó hogy mit akarsz a géppel kezdeni, de majd akkor kezdj el gondolkodni az átépítésen ha gurultál vele 1-2 ezer kilométert és nem esett szét alattad. Mert ha pl a kpl. vezérlésed meg kell újítani a csattogás miatt akkor baszhatod a fém fékcsöveket.

Különben meg hülye vagy mert a hozzáértők azt mondják hogy az R1 az igazi. Szóval add el az FZR-t a picsába ha nem akarsz vele égni.
Én még a Zadriján leszek 20-án. akkor jövünk el, talán a 21 vagy a 22 OK lenne
Ja és szép lila lesz mint a motorom télen.
Nembaj ártani nem árt kerül annyiba mint a gyári gumi. 22 éves fékcsőbe én nem bízok, és amúgy is ajánlott 4 évente lecserélni a csövet.
gyémánt korongért mentem de amiest megláttuk már tudtam is ,hogy jön haza 2 egy női meg egy nekem elégé meg is örültem neki
nálunk az aldiban végkiárusitás van van ha jól emlékszem 38-40-41-42 a 43 ast én hozztam el az utsot vagy talán még egy lehetett 44 és felette már nem volt sajna
Melyik üzletben?
Gratula. Az állam leesett, 5 ezer? 44-es nincs?
Én sem éreztem szükségét soha a fém fékcsőnek még a H.ringen sem.Pedig mentem jó néhány "tempós" kört.A tárcsáim sötétlilák lettek a nap végére (ilyen eddig nem volt) de a fékem se nem puhult el se a hatásfokából nem veszített.Ez az én tapasztalatom,a döntés a Tied,de szerintem egy utcai gépen csak az esztétikai előnyeit fogod élvezni.Ha csak nem repedezett,sérült én biztos nem cserélném le.
kemény 5 ropi volt az űzletben van még kb 6-8 pár
jó, mert nem rossz.
idesetek ma mit szereztem
Mi a tökömér akarsz te fékezni vazee? Az a gyengéknek való.
ott a helyem.
Nekem is gumifékcső van,de atomstabil a fék,és bizony nem lehet behúzni markolatig,mert kő kemény,és nagy hasalás lenne a vége.
Ja és 50Km/h végsebességhez neked elég 1 vastagtalpú cipő is hogy megállj.
ja és
Jajj de pöcs vagy nem vagyok olyan erős.
De én jobban bízok1 szakember véleményébe mint a tiedbe.
Mert neked nem telik rá és irigykedsz mert nekem lesz, azért nem kell azt mondani minek.
Azért mert 10 emberből 8 azt mondja jobb és ez nekem elég.
Ja és
Na azért nem gondolod komolyan h te olyan bika vagy ha megtágítgatod a szorításoddal azt a gumi-fékcsövet.. ez a 10. gyors körnél számítana a ringen. mutathatok pár gyilkos satut gyári gumifékcsővel..
Sakacok a gyújtásjeladó jobb oldalon van vagy baloldalon