lehet nekem se artan kicserelni ott.bar meg nem jottem ra,h szimmering,v lancvedo spraytol mocskos ott minden.bar szerencsetlen motoron szinte mindenhol foylik az olaj.a szelepfedel kornyeken is:) egyszer felujitom az egeszet,de most elviszi minden penzem az auto.most vettem hozza 50 ezerert alkatreszt. es ez csak a legsurgosebb...
sajna igazad van.nekem is sportlegszuro van a motoron(igy vettem,es nem kaptam vele a gyarit),de barkivel szivesen elcserelnem gyarira.csak szoljon:) 600 3he
Érdemes akkor a váltókar szimeringet is cserélni, konfekció méret, filléres termék.
A cseréje (Klasszikust csak pontosan)
"Zégergyűrű le,alátét le,majd fogsz egy jó minőségű vékonyélű csavarhúzót és egyszerűen beszúrod a pereméhez és kifordítod a szimeringet. Az újat egy hosszú csővel beütöd és kész.(az egész kb:10 perc)
Szia!Nekem is felvillan néha.Hétvégén cserélek olajat és átnézem.Pesten vettem Rákospalotán a motort áprilisban!Idáig nagyon bejön.Egy karbiszinkronon és két új gumin kivűl még nem kellet rá költenem.Elötte egy cbx 550 hondám volt,ég és föld a különbség számomra.Bár a váltója finomabb volt a hondának.Köszi a segitséged!Szép napot!
Természtesen a kuplung munkahengert is le kell venni.
Ha asztalra fel tudod tenni akkor nem kell lebontani, de szerintem a dekli bontással egyszerűbb, és jobban át lehet látni a kábeleket, jobban hozzá lehet férni. Nem nagy meló. Az oldalsztender kapcsolója is ez miatt szokott rakoncátlankodni. A váltókar szimering ha ereszt egy kicsit akkor az ott kifilyó olaj megkeményíti a vezetékeket, és egyszerűen letörik róla a szigetelés.
Nincs olajnyomás érzékelő a motoron, hanem olaj szint érzékelő van.
A kábelei valószínűleg valahol zárlatosak ezért világít nálad össze-vissza.
A kábeleket az oldalsztender környékén kell keresgélni, a váltókar dekli levétele után jobban lehet látni hogy melyikről jöhetett le a szigetelés. Nálam menet közben is felvillant a lámpa, a szigetelés újrahúzása megoldotta a problémát.
Ezt a gépen idén hirdették Mór-on ha jól emlékszek.
Egyébként milyen a vas?
Az nem olajnyomásjelző hanem olajszint jelző lámpa ha jól tudom , mert én is azt hittem az, elvileg ezen nincs olajnyomásjelző . Majd jön az emre és a többit ő válaszolja mert neki van fz je.
Sziasztok!Én egy Fz750-t használok!Olyan problémával fordulok hozzátok,hogy az olaj nyomás jelző lámpám a gyújtás feladásakor nem ég,de inditózás közben igen.Amior a motor beindul,el is alszik!Kérdésem az lenne,hogy mi lehet a hiba oka?Továbbá az olajnyomás érzékelőt hol találom a motorblokkon?3kt-s motorom van!
Köszi a segitségeteket előre is!
jaj a sportlégszűrőt bírom.. és fogod legalább hetente levenni, kimosni, befújni, nézegetni elég taknyos-e? mert ha nem max arra jó, hogy egy galambot ne szívjon be.. isten mentsen az ilyen sportlégszűrős motoroktól. és most nem fogok kiselőadást tartani a különböző fítusú szűrők működési mechanizmusáról, de elég legyen annyi h gáázzz az ilyen utcára.
a data.hu-st használjátok ! Arról le lehet tölteni, még ha lassan is,