Megy vagy 5 ilyesmi, állandóan. Én meg kapcsolgatok, de ezeket 5 percig se bírom... a "mondj igent a ruhára"-t meg kb. fél percig 😅 és az aztán 100% eszencia Ámeriká 🤣 Én az OCC-t se bírtam, már akkor se, mikor még nem volt ciki nézni.
Amit bírtam, az a Kojak meg a Starski és Hutch volt, de a Hazárd megyétől már gyerekként is vert a frász.
Nem tudom, mennyire vagy "usa rajongó", de eddig nem úgy tűnsz, hogy akár csak a gyertyát tarthatnád több ismerősömnek... :D
(személyszerint ki nem állhatom őket és pl. a Harley-k 99.8 százalékáért kettő forintot nem adnék, de azt még én is el kell ismerjem, ha valami jól néz ki vagy jól sikerült, pl. az említett Camaro, a vele egykorú Trans Am vagy a 10 évvel korábbi Impalák, GTO Judge-ok, stb. - akkor is, ha itthonra nem kéne)
Igazából sosem jöttem rá, hogy velem kapcsolatban ezt az "usák" dolgot csak viccesnek tartod, vagy tényleg komolyan gondolod. De arra már igen, hogy ezekre értelmetlen lenne válaszolnom.
Tuti kizárt. Ebben meg is erősít mindig, mikor az ismeretterjesztő csatornákon ilyen usák pimpelős izéket nézek... Az autók grófja, meg Amcsi verdák meg hasonlók... azt az igénytelen foshalmazokat, amiket összehánynak.... 😅 csilliárd pénzből persze.
Igazából nekem is egy 1.6 Taunus volt az álom autóm, csak 8-10 évvel hamarabb, mint neked 😅 85 környékén a haverom húgának udvarolt egy szerb srác, azé volt, vitt minket - elég nagy kontraszt volt az akkori 12 éves Ladám után...
Viszont ha fiatalon te is egy BMW-vel találálkozol, akkor nálad is kimaradt volna ez az usák fos mánia 😅 engem 88-ban fertőzött meg egy új bömbi, ami felvett stopposként... azóta nem nagyon akartam mást 😀
Jó leírás 😁 Épp mostanában gondolkoztam rajta Jaltába elmennék szívesen meg van e az épület ahol aláírták az egyezményt. Szerinted utasbiztosítást hol lehet kötni? 😂
Mi most csináltunk végig egy motorcserét Opel Vivaróba. Tulajdonképp egyszerű volt, és olcsó, de mindenhova neten kell foglalni időt, amit hetekre adnak. Volt benne NKH vizsgálat, okmányiroda új törzskönyv. A bekerült blokk egy Pezsóé volt, hogy azért annyira eccerű ne legyen, de a motorkód első 5 karakter stimmelt, a többit meg nem feszegettük 😃 de az NKH se... Kérték a blokk számláját, meg a beszerelésről papírt - ami nehezebb volt, mert persze swarcban rakták bele. A szemle vicces volt 😃 az egész nem került 10 rugóba.
Na igen, vizsgáztatni úgy lehet hogy a váz- és motorszám első három karaktere megegyezik. Tehát nem építhetsz be egy 3LE vázba egy 2GH blokkot, egyrészt mert lehet nem is kompatibilis, másrészt az unióban nem kap műszaki adatlapot ha ezek a karakterek nem egyeznek. Az eredetvizsga szempontjából annyit tudok mondani hogy ha unión belülről jön a blokk, a kutya sem nézi honnan van ha van egy korrekt adásvételid. Most csinálta meg a haver egy YBR125-tel ugyanezt. A blokk a franciáktól jött számlával adásvételivel, a váz a sajátja volt de elrepedt a blokköntvény, ezért kellett cserélni. A motorkód egyezett a vázzal, a számlát adásvételit nem is kérték be. Simán átment és mehetett műszakira.
Saját. (Mk3 2,3V6 Ghia, automata)
Nem ez, de ugyanilyen (csak kicsit sötétebb metál kék) volt, mint a képeken.
Nemrég elgondolkodtam, hogy akkoriban (90-es évek közepe) a 16 éves benzintemetőt mennyire nem volt pénzem fenntartatni, azaz minden fizetésem ráment hogy olyan legyen (persze nem lett) mint amilyennek szerettem volna látni, így rendszeres vendég voltam a Capri Club "szervizében".....le is vették a naiv kis álmodozót. (21 éves voltam, és persze valójában 79-es, 5,7-es Camarot szerettem volna😸)
Viszont akkoriban bármibe ültem épp (Capri, Taunus, Alfa Sprint, 300ZX, Galant, stb.) mind 12-16 évesek voltak (bár hasznos volt, hogy van itthon aknás garázs) és minél fiatalabbat szerettem volna, aztán 26 évvel később meg egy 24 éves dízel traktorral járok. (406hdi)
Néha elnézem a céges parkolót mikor sétálok be/kifelé, hát eléggé kontrasztos.😸
Én 96-ban csináltam végig egy Ford Capriban a 2,3-as V6-os blokk 2,0V6-ra cserélését. (soha többet ilyet)
Már akkor sem volt egyszerű, pedig minden hivatalosan ment (kértem átalakítási engedélyt Sz.fehérváron a kpm-nél, meg is adták) és elvileg nem volt akadálya. (de pénz persze mégis kellet hozzá, mert a Mozaikban a vizsgasoron már akkor sem mentek simán a dolgok "csak úgy")
Értem, bár itt az egyetlen difi néhány év meg a ráncfelvarrott önindító.
Mindenesetre továbbra is úgy vélem, hogy ebben az országban túl sok kört kell futni felelsleges dolgok miatt.
A típus azonost úgy értettem, hogy egyezik a motorkód. (a pözsóba se tehetném be az RHY blokk helyett az RHZ-t, pedig szerkezetileg ugyanazok, csak az egyik 90Le, a másik meg 109 és van rajta cooler...és persze mindkettővel szerelték egyidőben)
Én marattam már ki motorszámot és ütöttem is be (akkoriban még az eredetvizsgálatnak híre sem volt) de kiöregedtem már ebből.
A blokk félrészt meg nem érdemes cserélni, mert azok párban vannak vonalba fúrva. (a csapágyhelyek miatt nem mindegy)
Ha valami marha különleges ritkaságról lenne szó, vagy valami nagyon értékesről, akkor esetleg megérné, de itt nem erről van szó.
Amit bírtam, az a Kojak meg a Starski és Hutch volt, de a Hazárd megyétől már gyerekként is vert a frász.