"Egyébként elég ha csak típus azonos, és úgy bejegyzik, csak kérdés hogy honnan van. (ehhez kell a forgalmi másolat, na meg egy adásvételi)"
Ebben ne legyél biztos. XV750-ben cseréltünk blokkot, mert dízelt tankolt a mandró és az eleve nem túl egészséges blokkot ez lökte át a holtponton. Kerítettünk német bontóból számlával, mindennel XV750 blokkot, nem hajlandók átírni, mert nem stimmel az első 3 karakter (ami nem mellesleg 1-2 évente változott akkoriban Yamaháéknál).
5 éve járkál emiatt "csukottszemes" műszakival.
"Lehet eredet vizsgán beírják más a blokk szám nem körözik azt kész"
Hát az szerintem egy másik országban van, nem itt.😸 (megkérdezem "itt" mert voltam már a Jawa forgalomba helyezés miatt)
Azt én is hallottam úgy, de ha beleállok és ott pont nem úgy hallják, akkor már nem éri meg a projekt.
Úgy van, hogy kell a forgalmi másolata hogy miben volt a blokk és annak ki kell lennie vonva forgalomból. (oké, ez itthon nem is volt forgalomban, de attól még látni akarhatják a forgalmi másolatát eredetvizsgán)
Egyébként elég ha csak típus azonos, és úgy bejegyzik, csak kérdés hogy honnan van. (ehhez kell a forgalmi másolat, na meg egy adásvételi)
Adás vételi valakitől? Bontóból? Én úgy hallottam már nem nagyon foglalkoznak müszaki vizsgán blokk számmal.... Már csak motorkód van. Lehet eredet vizsgán beírják más a blokk szám nem körözik azt kész.
Tegnap előtt felhívtak hogy kéne egy papíros váz. Mondom még van 2db. Hát neki kéne mert most vett egy motort de nem tudja milyen csak hogy FZR1000. Nagy nehezen kiderítettük hogy (be)vásárolt egy papír nélküli 2GH-t (!!!) ami ki tudja hány évig volt a szabad ég alatt...
Ez a kicsi 750-es de a nagy is be van ütemezve. 😊 Nekem is kell műszakiztatni ezt ősszel másik július körül asszem. Meg kell nézni nehogy meglepetés érjen.... 😮
Valaki nagyon komolyan veszi ezt a motor felkészítést... nekem azon mód van, ahogy olaszból megjöttünk, tavaly túra után vagy 2x ültem rajta... de megint vinni kell müszire, asszem, nem bírom fejben tartani, melyik 2 évente kell. Szerencsére arra a ződ papírra ráírták 😁
Így láttam neves motor szerelőktől először ki kell teríteni kártyáinkat. Az adu ászokat is oda kell tenni. 😂 Legalább megvan a bibi. Végül szétszedtem mind a négyet összerakok belőlük két jót...
Közérdekű: a citroméles címem meg fog szűnni áprilistól (ezek a hülyék tényleg elhiszik, hogy 1999Ft/hóért majd ott marad bárki?) szóval innentől csak a gmélemre (az ami eddig is megvolt) írjon aki keresne. (meg persze itt is vagyok mindennap)
Ebben ne legyél biztos. XV750-ben cseréltünk blokkot, mert dízelt tankolt a mandró és az eleve nem túl egészséges blokkot ez lökte át a holtponton. Kerítettünk német bontóból számlával, mindennel XV750 blokkot, nem hajlandók átírni, mert nem stimmel az első 3 karakter (ami nem mellesleg 1-2 évente változott akkoriban Yamaháéknál).
5 éve járkál emiatt "csukottszemes" műszakival.
Hát az szerintem egy másik országban van, nem itt.😸 (megkérdezem "itt" mert voltam már a Jawa forgalomba helyezés miatt)
Úgy van, hogy kell a forgalmi másolata hogy miben volt a blokk és annak ki kell lennie vonva forgalomból. (oké, ez itthon nem is volt forgalomban, de attól még látni akarhatják a forgalmi másolatát eredetvizsgán)
Egyébként elég ha csak típus azonos, és úgy bejegyzik, csak kérdés hogy honnan van. (ehhez kell a forgalmi másolat, na meg egy adásvételi)
https://youtube.com/shorts/T6D...