Szokott lenni utángyártottban sima gumi szilent, az valamivel feszesebb úttartást ad, viszont sokkal zajosabb tőle a futómű.
Én pl. vettem egy váltótartóbakot a szétment helyére, az sima gumi volt. Főleg télen, mikor még ridegebb volt a gumi, úgy rázta a kasznit a motor mint egy MTZ trakiban.
Szereztem bele egy bontott gyárit (az olajos) azzal megszűnt a traktor mód.
valahova leraktam thai karbifelújító berkakva olaj víz cserélve generátor felújítva új fesszab a magyar. beindult 4 henger járt mentem vele pár 100 métert de dadog még néha 😕 majd tavasszal most meló van.
Eddig a legtöbb 1.500 km volt abban az évben amikor a székelyföldi túrán voltunk együtt.Tavaly motoroztam 90 kilómétert,tavaly előtt 1.200 kilómétert.Szóval csak remélem,hogy évente ha szerencsém van és idő is rá,2-3 ezer kilómétert tudok motorozni majd a DL 650-el.
Ha 4-5e km-t megy évente (és most van benne 44e) akkor mikorra fogja akár csak megközelíteni pl. a 120e km-t? (ami még messze van a 200e-től)
És lehet hogy Arni még 4-5e km-t sem fog, mert napiban az öreg Transalpot használja. (szóval neki ez a DL örök élet lehet, de én pl. nem tudok arról, hogy ez a 650-es blokk ne lenne tartós)
az a vicces, hogy kint az ezresek ugyanannyiba kerülnek mint a kicsi, de sokan fújnak rá, lehet nem mernék.
A "mikorra megy 200ezret" kérdés ugyanolyan ostoba mint a 0-100%-ra töltés a villanyosoknál. Ugyanúgy, ahogy sosem nulláról töltesz és áltlaában 80%-ig (mert addig megy a gyorstöltés), a motort sem nullával vesszük, na. :D
Én is szeretem ha tiszták a gépeim (le is mosom őket néha) de ilyen hatféle vegyszerrel való küllőnyalogatást, meg fogkefével baszkurálást és hasonlókat sosem szoktam csinálni. Mikor túráztunk külföldön és megáztunk valahol a hegyekben, akkor sem álltunk neki motort mosni sehol, itthon mostam le egy hét múlva (vagy több?) miután hazaértünk.
Ha erősebb kellene, akkor az ember ezrest választ. (volt ezres is a közelben, de nem véletlenül lett a 650-es)
A futómű meg Arninak bőven elég, az átlagos utcai motorozásra. (ahogy nála a 200e km is kb. 2048-ra várható)
jó, hát azt tudjuk milyen, meg a futóműve is szinte használhatatlan közepesnél komolyabban. Sőt az egyik barim az új 650-esbe megvette előre-hátra a wilberst, aztán ment egy kört a mátrában a lefosott gs-sel és nagyon el volt keseredve mikor visszaért :D De legalább közepes km-ig nem megy tönkre és olcsó. (Érdekes, hogy a 70 éves barim által motorozott strom -gondolhatod mennyire cibálta- 200ezernélm, ahol egy rendes motor tökéletes még, annak már totál kivolt a blokkja is. hengerfejet kellett cserélni, etc. Valami negyvenx lóerőt tudott padon, a mamisok lemérték. :D
Ez egy most behozott motor Németországból, amit épp letettek az udvaron a tulajnak. (mellesleg örül neki, te meg.....) Ott régóta állt már használat nélkül, szóval milyennek kéne lennie?
Szerintem meg azokkal nincs semmi baj, amit egy mosás ne tudna gyárivá tenni. Ahol Arni ül a gépen, ott a képeket nagyítva semmi olyat nem látok, ami ne lenne rendben. (új nagyplexi, új gumik, szép a fényezés, gyári cuccok vannak rajta)
Sztem a fémek és a műanyagok felületéből, színéből. Nem volt pucolgatva állandóan, meg valszeg sokat volt szabadban.
Persze ettől még lehet jó a tekknyika, pl. láncolajzót se szerel fel olyan, aki nem törődik a géppel.
Én pl. vettem egy váltótartóbakot a szétment helyére, az sima gumi volt. Főleg télen, mikor még ridegebb volt a gumi, úgy rázta a kasznit a motor mint egy MTZ trakiban.
Szereztem bele egy bontott gyárit (az olajos) azzal megszűnt a traktor mód.
Ebbe valami olaj töltésű szilent van vagy mi?
https://fb.watch/i696D3jq3b/
És lehet hogy Arni még 4-5e km-t sem fog, mert napiban az öreg Transalpot használja. (szóval neki ez a DL örök élet lehet, de én pl. nem tudok arról, hogy ez a 650-es blokk ne lenne tartós)
A "mikorra megy 200ezret" kérdés ugyanolyan ostoba mint a 0-100%-ra töltés a villanyosoknál. Ugyanúgy, ahogy sosem nulláról töltesz és áltlaában 80%-ig (mert addig megy a gyorstöltés), a motort sem nullával vesszük, na. :D
A futómű meg Arninak bőven elég, az átlagos utcai motorozásra. (ahogy nála a 200e km is kb. 2048-ra várható)
Persze ettől még lehet jó a tekknyika, pl. láncolajzót se szerel fel olyan, aki nem törődik a géppel.