Nemrég mentünk egy kanyart Szlovákiában pár nap múlva mentem Pestre akkor éreztem 50-60 között darálást. Megnéztem laza volt feszítettem rajta jobb lett de azért még érezni. Szerintem szakaszosan akkor nyúlik meg ha túl feszesen használják mert ugye amikor berugózik feszesebb lesz ránt egyet rajta.
Nincs megadva ilyesmi.
Ha a gyári hosszúságú lánc és lánckerék fogszámú lánckerekek esetén a lengővillán nincs már feszítési lehetőség, akkor az annyit nyúlt, hogy cserélni kell. Ha szakaszosan nyúlt meg (hol megfeszül, hol lelazul, nekem ilyen szokott lenni) akkor szintén.
Egyébként a dokumentáció és az emlékeim szerint az FZR-nél 10 csap távolságát kell megmérni, ha 150mm-nél nagyobb ez a hossz, akkor cserés.
De ha darál, akkor az már nem hangzik jónak. (30e km pedig kb. jó élettartamnak)
Láncra én még soha, sehol nem láttam így szervizintervallumot megadva.
Olyat ellenben igen, hogy pl. mérd meg 20 tag hosszát és ha X értékhez közelít, csere.
30e km van a láncban érzem kicsit darál akkor az már lehet cserés ugye? Van valami előírás milyen időközönként kell cserélni, mert nem találtam ilyet....
Az a baj, hogy a te gyerekkorod qrva régen volt 😅 Egyébként akkor a melós fizetés is 2000 Ft volt, most meg 200 ezer...
...mondjuk sztem is jó lenne az akkori árak a mostani fizuval 😅
Nemcsak az energia árak szálltak el,minden elszállt.A tej,kenyér,tojás ára az L-es tojás darabja 130-forint.Gyerekkoromban 1.30 forint volt egy tojás!Nekem is megvan a tábori napelemes rendszerem,csak nekem kihajtható mobil napelemem van,mindig ki kell rakni meg este bevenni,mert ellopnák.
De a korral általában nem jó irányba. 😸 (privátban leírtam nektek hogy mi a szitu, bár erről már volt szó régebben is)
Megvenném (persze csak elméleti síkon, mert annyira drága) de szerintem előbb adná el bárki másnak, mint nekem.
Változnak az emberek rá kell menni. 😉 Szívesen karban tartod ingyen lecseréled az olajat, fékfolyadékot csak tolja át aztán ott is maradhat. 😁 Mondjuk egy szinkron állítással lehet bajban lennél pedig az különösen fontos ezeknél. 🙂
Áááh, esélytelen.
Tudja hogy motorozom régóta, még a CB900-as Bol d'or Hondám is állt a CBX mellett anno, de nekem is csak egy kisebb vagyonért adná oda. (még qrvarégen, mikor szintén gondolkodott rajta hogy eladja és vegyen egy kisebbet-könnyebbet, akkor lett volna 10e euro körül az ára)
Beszélni szoktunk a gépről, ha épp összejövünk valami családi összejövetelen, de sosincs még csak egy hang sem róla, hogy közöm lehetne hozzá. (94-ben vette 270e-ért, akkor még nem volt nagy szám ez a gép, csak egy öreg Honda volt)
Egyébként költött is rá sokat, hogy mindig penge állapotban legyen a gép, nagyon kényes volt mindig a dolgaira. (lé meg volt rá)
Kicsit kellene barátkozni azzal a nagybácsival. 😁 Elmondani neki mennyire szereted a veterán motorokat van neked is és te ugyan olyan jól tudnál rá vigyázni talán még jobban is. 😁
Nem véletlenül nincs hozzá ár írva.
A nagynéném férjének a 78-as CBX1000-e is el lesz adva valamikor. (71 évesen már nem fog ráülni, bár az utóbbi 28-30 évben sem sokat ment vele)
Vagy 20 éve bombázzák ajánlatokkal, de sosem adta el. Azóta is sor áll érte ha meggondolná magát, és ott sem neki kell árat mondania.
Pont ilyen, még állapotra is. (meg szerintem árban is) https://www.theparking-motorcy...
14 évesen láttam ilyet a Balatonnál... MZ-hez, JAWA-hoz szokott szemem elég sokáig nézegette 😁 Manapság sztem arany árban mennek... érdekes lenne vele egy nosztalgia túrát lenyomni az Alpokban!
Ui: az ott a hátsó agynál jobb oldalt egy fakötésű alátét? Pont úgy néz ki 😁
Ha a gyári hosszúságú lánc és lánckerék fogszámú lánckerekek esetén a lengővillán nincs már feszítési lehetőség, akkor az annyit nyúlt, hogy cserélni kell. Ha szakaszosan nyúlt meg (hol megfeszül, hol lelazul, nekem ilyen szokott lenni) akkor szintén.
Egyébként a dokumentáció és az emlékeim szerint az FZR-nél 10 csap távolságát kell megmérni, ha 150mm-nél nagyobb ez a hossz, akkor cserés.
De ha darál, akkor az már nem hangzik jónak. (30e km pedig kb. jó élettartamnak)
https://itthonvagy.blogspot.co...
Olyat ellenben igen, hogy pl. mérd meg 20 tag hosszát és ha X értékhez közelít, csere.
...mondjuk sztem is jó lenne az akkori árak a mostani fizuval 😅
Megvenném (persze csak elméleti síkon, mert annyira drága) de szerintem előbb adná el bárki másnak, mint nekem.
Tudja hogy motorozom régóta, még a CB900-as Bol d'or Hondám is állt a CBX mellett anno, de nekem is csak egy kisebb vagyonért adná oda. (még qrvarégen, mikor szintén gondolkodott rajta hogy eladja és vegyen egy kisebbet-könnyebbet, akkor lett volna 10e euro körül az ára)
Beszélni szoktunk a gépről, ha épp összejövünk valami családi összejövetelen, de sosincs még csak egy hang sem róla, hogy közöm lehetne hozzá. (94-ben vette 270e-ért, akkor még nem volt nagy szám ez a gép, csak egy öreg Honda volt)
Egyébként költött is rá sokat, hogy mindig penge állapotban legyen a gép, nagyon kényes volt mindig a dolgaira. (lé meg volt rá)
A nagynéném férjének a 78-as CBX1000-e is el lesz adva valamikor. (71 évesen már nem fog ráülni, bár az utóbbi 28-30 évben sem sokat ment vele)
Vagy 20 éve bombázzák ajánlatokkal, de sosem adta el. Azóta is sor áll érte ha meggondolná magát, és ott sem neki kell árat mondania.
Pont ilyen, még állapotra is. (meg szerintem árban is)
https://www.theparking-motorcy...
Ui: az ott a hátsó agynál jobb oldalt egy fakötésű alátét? Pont úgy néz ki 😁