minden extra nélkül egy ER6 is 225 kiló. Akkor még egy dobozsszett, csomikkal min ttúrán van és máris több, mint negyed tonna. És annál csajmotorabb nincs
Mindet könnyű kormányozni, ha megy... de sajna tolni is sokszor kell. Kicsit arréb a benzinkúton, a parkolóban, az Alpok egyik kanyarjában megálláskor, stb. - és tolni általában mindig a legszarabb helyen kell ☹️ Nekem pl. már nincs kedvem bírkózni ilyen 300 kilós géppel.
A gyenge forinttal is alig 800000,az emyém itthon majd kétszer ennyi volt.Egyébként tolni kurva nehéz,részben kiújult töle a sérvem,de ha már a saját lábán gurul,megleően könnyű kormányozni.És olyan egyenletes alapjárata van,mint egy dízelnek,ezért hívom traktornak.Én nagyon megszerettem.Baszki ha lenne pénzem megvenném másodiknak.
Azt tudom mondani amit eddig is: ülj rá, próbáld ki hogy tényleg egy 280 kilós (21 éves) géppel akarsz-e motorozni. (de ha igazából túraendúrót szeretnél.....akkor?)
Nyilván nem az én szempontjaim számítanak, de szerintem neked egy (jóval) fiatalabb, könnyebben kezelhető gép lenne jobb. Persze ha "nagytúrázni akarsz" akkor jó egy ilyen romboló is, de egyre öregebb lesz a gép, és egyre foglalkozósabb is.
Amennyire én ismerlek, szerintem egy (a már sokszor említett DL650-nel, vagy egy 650-es Versyssel -bár számomra mindkettő ronda mint az ördög-) könnyebb-újabb géppel jobban éreznéd magad. (persze tudom, ez orr van Károlyban) 😺
...de aug még jó lehet...
http://youtu.be/mTrdQdBSGwo
Sztem ez a motorozás kafkai értelmezése 😁
Nyilván nem az én szempontjaim számítanak, de szerintem neked egy (jóval) fiatalabb, könnyebben kezelhető gép lenne jobb. Persze ha "nagytúrázni akarsz" akkor jó egy ilyen romboló is, de egyre öregebb lesz a gép, és egyre foglalkozósabb is.
Amennyire én ismerlek, szerintem egy (a már sokszor említett DL650-nel, vagy egy 650-es Versyssel -bár számomra mindkettő ronda mint az ördög-) könnyebb-újabb géppel jobban éreznéd magad. (persze tudom, ez orr van Károlyban) 😺