Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó,te a 250-el is már Supersportban indultál,de Laci csak egy nyugger motoros. 😁
A műhelyklímától.
Ami azt illeti, ezeknél a harli fejidomoknál rondábbat még télleg nem láttam 😁 meg gondolom a hajtómű járás kultúrája se egy sor4 japó...
Egyéb megj.: Fatboy? hát a te alkatod nem épp ugyanaz, mint Swarcié 😅
Hát a cirkálóik eléggé azok. https://www.rideapart.com/revi...
Azért egy cruiserrel szívesen kipróbáltam volna. (ha a Terminátornak jó volt a Fat Boy....)
De tudom hogy te nem bírod őket. 😺
Megnéztem volna, ahogy ezen a túrán végigszopsz egy HD-val 😅 A HD télleg minden, csan nem túra motor... haver V-ROD-jával 20 km-t mentem, az is elég volt 😁
Akkor az vegyen HD-t, annak még stílusa is van. (és nem úgy néz ki, mint a németek bandzsa, Notre Dame-i toronyőre)
Egyébként megértem, hogy neked bejön ez a terepezős zúzás a gs-sel, de engem ez nem vonz. Ha bmw, akkor az RT még talán oké az LC-től, de drágállom nagyon. A K75/100-tól viszont már régen sem idegenkedtem, az a blokk szerintem nagyon ki lett találva.
Az nem traktor járású, teeeeeee, hanem férfias! 😁
Ülsz a 40 cm széles fotelon, egyenes derékkal, előtted ablaküveg, tele idom, surrog a vizes sor4... Az igazi motoros küzd a menetszéllel, hasal a karján támaszkodva, és vereti a tökeit a tankkal, és hallgatja a 2 hengeres légest!
A soros szépen, finoman jár, a boxer megy egy bányagép. Bármelyikkel mentem, nagyon zavart, hogy egy traktor járású gép, azért nem is vettem. (R1100/1150)
Az újabbak (1200LC) már valamivel jobbak, de nem soros azért az sem. (a legenda része, a rizsa hogy miért jó, nem érdekel)
A hosszában K1200 szerintem jó, az újabb, keresztben K1200-zal tudom hogy voltak gondok. Az 1300-nál viszont már megoldották. (csak ne lenne ilyen qrva drága)
Azon gonodlkoztam, de a gyerek szülinapi bulija lesz délig, onnan leszopódni azért vagy másfél óra és végig béna egyenesben :/ Nemtom
1: Azoknál azért vannak nyűgök a váltóval. Mindenki 1300-as váltót-hajtást tesz bele. (tenne ha lenne annyi)
2: Pontosan milyen nyavajára gondolsz, amikor nincs olyan? 0-200-ig hibátlan még a gyenge gs is.
Kb így túrázunk vele:
http://youtu.be/Og1XSlUcTRY;t=77s
mert nem buziskodni kell a gázzal, vagy húzni vagy nem. 😁
Hogy fázott meg a derekad nyáron?
Éppen ma beszéltem Sanyival,ő is szereti a BMW-t,neki is bejött.Sajna az ismert okok miatt idén még nem sokat mentem vele,mondjuk a nagyszénási találkozó jó volt,de az nem volt messze.Most szombaton lesz motoros fagyizás Soltvadkerten,ha a megfázott derekam engedi,oda elmegyek.
Ennél közelebbit nem tudtam. 😺
Chat lapon a kőccség tábla
De jó és ez itt van Szentendrén. 😃
Megnyitod valamelyik képet, majd shift+D-vel le lehet kapkodni őket. (a videókat nem)
Hát, ha már aszfaltos opció, akkor inkább (Sanya-Gyula féle) K1200RS/GT. Lesz egy (sokkal) több mint 100 lovas motor, jó futómű, különösebb nyavalyák (pl. boxermotor) nélkül. Vagy az újabbK1200/1300GT.
Nem tudtok véletlenül tommot-on kívül jó motor ülés kárpitost?
Nekem se engedte, 1enként meg nem próbáltam.
A motorom olaj fogyasztása: hát most fogyott, igaza volt Eko-nak, minden boxer eszi 😁 - az Arni féle erdélyi meg a mostani után össz 4 decit töltöttem utána... mennyi lehetett, 3500-4000 km? 😁 szóval ez a fogyasztás lényegtelen...
Az enyém 1100 ugye, most is 100 LE (98 😁) és épp ez a baja... darabosan jár kis fordulaton, a zsernyákok 1100-1150 RT-i sokkal finomabban, csendesebben járnak, nem rángatnak 2500 alatt. Ezzel 1-esben gyakorlatilag nem lehet menni, akármilyen finoman kezeled a gázt, ugrál... csak úgy jó, ha pörög legalább 2500-3000-et. Túrázni meg annyira így nem ideális, sztem 3x annyit kell váltanom, mint egy sor4 FZR-nél.
Ezt anno sportmotornak hangolták, de az annyira nem jött be, mert a sor4 600-ak is legyorsulják bármikor 😁 de kanyorogni jó volt vele a hegyekben.