Hát ez tényleg ilyen. Elsőre mi is anyáztunk, aztán beletörődtünk és alkalmazkodtunk. Én egy megfelelő hosszúságú vörösréz csővel oldottam meg, amit betekerés közben folyamatosan tudok hajlítgatni minden irányba.
Telefon:
-szia, motort vinnék műszakira, mikor menjek? "mindegy, motor belefér szinte bármikor"
-holnap 9-re? "jó, beírlak"
Másnap: " told be légyszi!"
Öntapadós prizma felhelyez a rendszám alá, fotó elölről, oldalról, hátulról, kip. dobon a gyári számsorról, vázszámról, műszerfalról, prizma levesz.
"kitolhatod."
Papírmunka, 12e Ft és kész.
Most voltam a pözsóval: fékpad, lengéscsillapító vizsgálat, emisszió mérés, fényképezés, papírmunka, 24e Ft.
Az mondjuk igaz, hogy én mindig korrekt állapotú gépeket viszek oda. (szemetet nem engednek át)
Épp ott volt egy BMW K1600, hárman, 10 percig keresték rajta a vázszámot. 😸
Ma voltam műszakin. Lebeszélt idő 1órára. Elzavartak hogy nincs mára már hely. Fasza mondtam. Holnap reggel menjek. Ez sport dob? Hallottad a hangját mikor bejöttem? Nem. Akkor nem az ez szög gyári bátyja.... Nem úgy néz ki... Mondom yamaha 3he 14xxx... Az üléspúpot vegyem le ez 2 személyes motor... Jó leveszem és hazajöttem. De vettem rá gyorsan prizmát nehogy abba álljon bele minden működik faszán azon kívül. Várom a holnap reggelt végre legálba mehessek. Ja ez a motor még nem volt itt.. tényleg? 10 éve hozzátok hozok mindent 2018ba is itt járt és mutattam a forgalmit.. vagy szar napja volt a vagy menstruált vagy mind2ő.
Ezek nagyon ormótlanok. Nem mennek. Nem jó az úttartásuk. Rengeteget fogyasztanak. Nem is biztonságosak. Nagyon csúnyák.
Egyszer megérteném, mit lehet ezekben szeretni... 🤔
Ui: nálad még a gyerekkori nosztalgia se jáccik, ennél a korszaknál sokkal fiatalabb vagy.
Nekem is zsiráf, mert nincs elég lé rá hogy fenntartsam és használjam. (meg sajnos itt nálunk se út, se parkoló sincs nagyon hozzá)
Pedig szeretem őket nagyon. (60'-70'-es évekbelieket, de max. 1983-ig....kivéve a Corvette)
Gandalf... Ez nem a Bozo Karcsi veletlenul?
-szia, motort vinnék műszakira, mikor menjek? "mindegy, motor belefér szinte bármikor"
-holnap 9-re? "jó, beírlak"
Másnap: " told be légyszi!"
Öntapadós prizma felhelyez a rendszám alá, fotó elölről, oldalról, hátulról, kip. dobon a gyári számsorról, vázszámról, műszerfalról, prizma levesz.
"kitolhatod."
Papírmunka, 12e Ft és kész.
Most voltam a pözsóval: fékpad, lengéscsillapító vizsgálat, emisszió mérés, fényképezés, papírmunka, 24e Ft.
Az mondjuk igaz, hogy én mindig korrekt állapotú gépeket viszek oda. (szemetet nem engednek át)
Épp ott volt egy BMW K1600, hárman, 10 percig keresték rajta a vázszámot. 😸
https://www.motorgumishop.hu/m...[0]=3&sc=1&mids[0]=&cpi[0]=4&cpi[1]=5&cpi[2]=6&cv4[0]=35&cv5[0]=31&cv6[0]=10&custom_parent_id=4
https://www.r17.hu/meret-keres...
https://www.kekhold.hu/advance...
Egyszer megérteném, mit lehet ezekben szeretni... 🤔
Ui: nálad még a gyerekkori nosztalgia se jáccik, ennél a korszaknál sokkal fiatalabb vagy.
170-es kéne.
Pedig szeretem őket nagyon. (60'-70'-es évekbelieket, de max. 1983-ig....kivéve a Corvette)
Szépek, de nekem "zsiráf"
1973 Daytona Beach