Na beindult a kecske pöcc röff, mentem is vele vagy 100 métert az idei első motorozás megvolt. Csak olyan erőtlen volt alig bírtam elindulni vele aztán ahogy pakoltam a sebességet akkor döbbentem rá hogy fordítva van minden. Fent van az egy többi lefelé. Lehet rosszul raktam össze a váltót.
Mért? eladja ezt a az öreg csettegőt 300-ért, hozzádob 5 750-et, és máris hozhatja ki a szalonból...
Használt űrsiklót amúgy se vennék, megbízhatatlan szarok, 4-et gyártottak, 2 leesett
Olyan helyről tessék informálódni, ahol motorokkal foglalkoznak. https://www.motorcyclespecs.co...
A ZXR 250 volt sor4, ahogy az FZR, CBR, GSXR250 is.
Egyébként valóban sor2, a kollégám a tulaj. (van mellette egy Yamaha YZF600 Tánderkettye is)
sziasztok!
ma elvitték a Pannoniat,
szinte pont egy hónap hirdetés, télidőben
sokan ígérgettek 500-at, de csak messziről...
az első ember aki idejött (elvakult fiatal, lelkes, mint én voltam) boldogan vitte kicsi alkuval.
rögtön látta és elfogadta minden hibáját.
Mindenki nyert az üzleten :)
Ne nyavalyogj, a legnagyobb is csak 50 kg... a kicsik meg... A Lada blokkot beemeltük lapátnyél-kötél kombóval, pedig ott is kellett illeszteni a váltóhoz na jó, 20 éves voltam
Most nem játékról van szó, hanem mikor egy ilyet http://hawle.hu/termekeink/tol... 80-150 a kilójával kell berakni a két csőperem közé úgy, hogy még a tömítéseket is be kéne közéjük csúsztatni. Aztán még lyukra is álljon. (persze csövekkel körbevéve, hogy még véletlenül se lehessen odaférni)
Ott a kikattintott racsnival aztán pozicionálgathatod az állandóan befeszülni akaró tolózárat. (tapasztalat, amikor ~20 perc után a tervezőtől a gyártóig mindenkinek a családja szóba kerül)
Voltam házat bontani,a barátomnak segítettem. Tegnap födém leszedés,falbontás,ma pedig bontott tégla teherautóra rakás volt két forduló. Szerencsére már végeztünk is.
Kikattintod a racsnit, és a tekerő karral tartva mm-eket is tudsz pozícionálni... amikor raktam le a garázs padlónak a födém béléstest lapokat, én is gondolkodtam egy csörlős bakdaru megépítésén, mert kurva nehéz volt (2-2,5 q/db) de a végén csak odacibáltam őket a helyükre. Gondoltam, a bakdaru úgysem kell többx - aztán mikor szedtem ki a tuja tönköket, milyen jó lett volna megint
Egyetértek,össszekombinálta az emelő zsiráfot az én csörlős emelőmmel,de a kettő együtt felesleges.Vagy hosszabb hengert tesz fel és akkor nem kell a csörlő,vagy magasabbra építi,és akkor a hidraulikus emelő nem kell.
Nem kerestem ilyeneket, így csak láttam AHOGY megcsinálja a srác, az meg tök jó.
A csörlővel a kötél hosszától függően akár egy aknából is felhúzhat bármit, míg a zsiráffal nem. Az emelő arra jó, ha valaminek a beillesztésénél millimétereket akar mozdítani, az a csörlő racsnijával nem fog menni.
Egy általad linkelt gyári zsiráfot használ(t)unk a munkahelyen tolózárak, csövek, kompresszor alkatrészek ki-be szereléséhez ahol a híddaruval nem lehet fentről emelni (nem egy csodafegyver, mert pl. egy kompresszorházban emelésnél az emelőkar ostoba köríves mozgása miatt sokszor el sem fér) de nem véletlen, hogy a lakatosok egy ugyanilyen rendszerű emelőt csináltak és azt használják a zsiráf helyett. (állítható az oszlop magassága 4 lépcsőben és vastag falú profilból van az egész, komolyabb kerekekkel)
A zsiráf inkább nyílt terepen jó ahol nincs útban nagyon semmi. (de arra meg ott a villás targonca)
Egy ilyen oszlopos fúró épp készülődik nekem hazafelé.
Nem néztem végig, beletekertem... saccoltam a súlyt. Én meg azon csodálkoztam, hogy a tyúbon lévő többszáz DIY videó közül pont ez tetszett meg neked...
Sztem nem is jó konstrukció. Először is, azzal a csörlővel tudna emelni 500 kilót lazán - akkor mi szükség az emelőre?
Másodszor: az emelő 2 tonnás minimum, kb. 10 cm lökettel - vagyis 10x áttétellel 1 m-en tudna emelni 200 kilót (vagy 1,5 m-en 130 kg-t, szabadon választható), ennél többet meg az a zártszelvény úgysem bírna ki - de akkor meg mi szükség a csörlőre?
Ha én csináltam volna, kihagyom az emelős részt, és lett volna egy könnyebb, egyszerűbb zsiráf max. 100 kg mozgatására.
Ember feltalálta a zsiráfot? Ha már hozzáfogott, csinálhatta volna ilyenre is, pont ugyanannyiba került volna: https://szerszambolt.com/motor...
Az a darab sínt meg csak tegye már fel, kb. 40 kg... bár elég gizda a csóka
Az AWI tényleg jó, az lesz a következő, amit veszek. 60 körül már van használható. Palackom, reduktorom, pisztolyom már van. Igazából kellen tudnom már hegeszteni is, de az inverterem csak a koppintós gyújtást támogatja, és az nem megy, mindig odakap a wolfram hegy, és baxhatom (ill. köszörülhetem, de a lényeg uaz )
http://youtu.be/tke4Dn_ecWs
Használt űrsiklót amúgy se vennék, megbízhatatlan szarok, 4-et gyártottak, 2 leesett
A ZXR 250 volt sor4, ahogy az FZR, CBR, GSXR250 is.
Egyébként valóban sor2, a kollégám a tulaj. (van mellette egy Yamaha YZF600 Tánderkettye is)
https://www.autoevolution.com/...
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/zzr_250/kawasaki_zzr_250_ex250_h5-16378486
ez is több, mint amennyire egyszerre rá tudok ülni :)
de "igazi" motor nem valószínű... bár még 3 éve is úgy gondoltam sose fogom eladni a pannoniát...
ma elvitték a Pannoniat,
szinte pont egy hónap hirdetés, télidőben
sokan ígérgettek 500-at, de csak messziről...
az első ember aki idejött (elvakult fiatal, lelkes, mint én voltam) boldogan vitte kicsi alkuval.
rögtön látta és elfogadta minden hibáját.
Mindenki nyert az üzleten :)
szép vasárnapot :)
Amikor én fiatal voltam...
Ott a kikattintott racsnival aztán pozicionálgathatod az állandóan befeszülni akaró tolózárat. (tapasztalat, amikor ~20 perc után a tervezőtől a gyártóig mindenkinek a családja szóba kerül)
Amúgy szia, Sanyi!
A csörlővel a kötél hosszától függően akár egy aknából is felhúzhat bármit, míg a zsiráffal nem. Az emelő arra jó, ha valaminek a beillesztésénél millimétereket akar mozdítani, az a csörlő racsnijával nem fog menni.
Egy általad linkelt gyári zsiráfot használ(t)unk a munkahelyen tolózárak, csövek, kompresszor alkatrészek ki-be szereléséhez ahol a híddaruval nem lehet fentről emelni (nem egy csodafegyver, mert pl. egy kompresszorházban emelésnél az emelőkar ostoba köríves mozgása miatt sokszor el sem fér) de nem véletlen, hogy a lakatosok egy ugyanilyen rendszerű emelőt csináltak és azt használják a zsiráf helyett. (állítható az oszlop magassága 4 lépcsőben és vastag falú profilból van az egész, komolyabb kerekekkel)
A zsiráf inkább nyílt terepen jó ahol nincs útban nagyon semmi. (de arra meg ott a villás targonca)
Egy ilyen oszlopos fúró épp készülődik nekem hazafelé.
Sztem nem is jó konstrukció. Először is, azzal a csörlővel tudna emelni 500 kilót lazán - akkor mi szükség az emelőre?
Másodszor: az emelő 2 tonnás minimum, kb. 10 cm lökettel - vagyis 10x áttétellel 1 m-en tudna emelni 200 kilót (vagy 1,5 m-en 130 kg-t, szabadon választható), ennél többet meg az a zártszelvény úgysem bírna ki - de akkor meg mi szükség a csörlőre?
Ha én csináltam volna, kihagyom az emelős részt, és lett volna egy könnyebb, egyszerűbb zsiráf max. 100 kg mozgatására.
de a hegesztő faxa, meg az oszlopos fúró is
Ennél azért többet vártam tőled.
Az a darab sínt meg csak tegye már fel, kb. 40 kg... bár elég gizda a csóka
Az AWI tényleg jó, az lesz a következő, amit veszek. 60 körül már van használható. Palackom, reduktorom, pisztolyom már van. Igazából kellen tudnom már hegeszteni is, de az inverterem csak a koppintós gyújtást támogatja, és az nem megy, mindig odakap a wolfram hegy, és baxhatom (ill. köszörülhetem, de a lényeg uaz )