Itt a Sportmotor híreiben is benne van,én itt olvastam.Lehet hogy kemény leszek,de ha egy fából készült épületben felbecsülhetetlen értékű muzeális tárgyakat tartanak,akkor nem kéne alapból egy automata tűzoltó rendszer?Meg a tűzzáró szintén magától záródó szakaszoló kapuk?A biztosító nem írta elő?Vagy nem is kötöttek biztosítást.Úgy tudom a motorok egy része már semmiképp se pótolható mert már nincs belőle több,sok volt az egyedi gyártású.Nagy kár értük,de nem tudok együttérezni a tulajjal,ez részéről felelőtlenség volt.
Igen csak átmenőre jó.Itt a gyárban egy darabig csak gépi fúrókat vettek,aztán rászóltam a művezető srácokra hogy rendeljenek már kézi menetfúrókat is,na most van nekik sok.
Gyulám ilyenek nekem már 25 éve is voltak, nincs ebben semmi különös. A szerszámboltban is adnak, ha kell.
Azzal együtt a hagyományos 3 lépcsőst jobban szeretem.
A románok nagyon rá vannak állva a kéziszerszámokra,de a csehektől is lehet venni mindenféle kézi megmunkáló eszközt.Egyszer itt a helyi piacon árult egy romániából átjáró kreol srác,de tökéletesen beszélt magyarul.Olyan menetfúrókát árult,amik kúposak voltak,az eleje elővágott,a hátulja meg készre,egy fogással tudtál menetet fúrni kézzel!Én hülye nem vettem belőle,pedig voltak benne különleges menetek is,és azóta meg elment,már nem árul itt.
Igen,a közepest néztem én is,a kicsi az gyerekjáték,azzal a 25 százados pontossággal csapágyillesztést nem tudsz csinálni.Meg a két sebességges váltó is kevés.A középső már pontosabb,és fém fogaskerék szettet adnak hozzá.
Majd akkor megy hozzád Cső kölcsönkérni Rémlik, mintha az valami gyakran használt méret lenne, valami levegő vagy hidraulika, nem tudom, ezt neked kéne tudnod.
Jó dolog a kis eszterga ma épp a Jawa benzincsapra gyártok adaptert. Szerencse hogy volt itthon 17-es réz rúdanyag viszont 14x1,5-es metszőm nincs azt majd holnap szerzek valahonnan.
Áááá ilyenkor gyalog járunk. Nagyon meredek,keskeny kétirányú az utcánk. Ha mész lefelé és szembe jönnek,nem lehet elférni de még félreállni is kevés helyen. Ilyenkor van a probléma.
Azt hirtelen nem tudom, de max. 2,8 kW bemenő, és egy 3x400 V 1,5 kW-s motort elhajt. Valami 6-700 W körüli motor van most rajta. Potival szabályozhatom a fordulatot, kapcsolóval az irányt, fékz, lágyindít, túláram védelem, mindent tud.
Nem olyan kicsi, a főorsó kb 25 mm-t átenged.Ami vastagabb is, hosszabb is - ahhoz nem ilyen gép kell.
Menetet is tudnék vágni, ha lenne megfelleő cserekerekem. Majd szerzek.
Ne mondd már, hogy nem tudod, hogy műxik a frekiváltó A 220 (240) egyenirányítva, pufferkondival, 320 V egyen körül van. Ezt szaggatja egy 3 utas FET-es kapcsolás 120 fok időeltolással. Így lesz 3x320 V váltó belőle, ami csilllag helyett deltában pont megfelel egy sima 3F motornak.
https://totalbike.hu/hirek/2021/01/18/leegett_a_timmeljochi_motorkerekpar_muzeum/
Azzal együtt a hagyományos 3 lépcsőst jobban szeretem.
Árulják... nem fogadtam volna rá...
Menetet is tudnék vágni, ha lenne megfelleő cserekerekem. Majd szerzek.
Ne mondd már, hogy nem tudod, hogy műxik a frekiváltó A 220 (240) egyenirányítva, pufferkondival, 320 V egyen körül van. Ezt szaggatja egy 3 utas FET-es kapcsolás 120 fok időeltolással. Így lesz 3x320 V váltó belőle, ami csilllag helyett deltában pont megfelel egy sima 3F motornak.