Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amugy asszem 18 ban siman megvolt obertauernből a sasfeszek, onnan a 305 zell am see, onnan glocner, ott majd kifogytam ugyhogy heiligenblutban tankolaa, vissza obertauern.
Szoval kurvajo turamotor.
Ha most gyártana a Szuszuka olyasmit, mint a DR volt, árban se sokért, akkor az tetszene. Sajna most csak a V2 650 van nekik abban a kategóriában, az nehéz, lomha, baxxák meg bár az igaz, az összes japó 600 körüli közül ez a legolcsóbb 2,5-ér.
Alkudj belole.
Nekem is csak azért kéne a Moto2, mert különleges - de pézé nem vennék, annyiért meg főleg de biztosan jó móka. Kényelmetlenség nem zavar, nekem minden kényelmes, mert jó állapotban van a szervezetem (testem egy halálos fegyver ) szóval nem fáj az izületem meg hasonlók, kövér se vagyok + ahogy írtam, rövid etapokat megyünk, szállóról-szállóra.
Nagyon bejönne a Street Triple R, de az is már 3,7... nekem nem IKEA hálózatom van...
Olyan opció fel sem merült, hogy bármilyen 15 évesnél fiatalabb gépet megvegyek, szóval a rovarszemű műanyag fosveszély nem áll fenn.
Gondoltam a Frézire is, meg sok más hasonlóra is, ami régebben is célpont volt. Vannak még olyan öregebb vasak, amikből ha találnák egy szebbet, arra átülnék.
Verzik a szivem,de nem.
Pont turafelhasznalasra a legkenyelmetlenebb.
De ha meg akarsz dogleni a terdet-konyokhoz pózban egy csiki-csuki 300 km es etapon az alpokban pont jo valasztas.
Amugy a ktm sem ördögtől való,csak at kell gombolni a túraszokásokat.
A minden nap mashol alvos nagyívű csomagos utvonal helyett egy jo teruleten levo celpontba szallitva a szöcsket lehet egy het alatt 2 ezret elmotorozni elvezetesen,es nem pusztulsz meg a hazaut 700km-e alatt a kis legkalapacs nyergeben.
..de ha pont annyira lenne lóvém, mint amennyire most nincs akkor ilyet vennék hobbyból. Könnyű, erős, pont jó lenne
http://www.triumphbudapest.hu/...
Mar nem is emlitem a vilag leggggggjobbbbb csupasz motorjat.
185 kilo full feltankolva.es van 118 paci.
Hát az igaz, tetszene is... mondjuk 2x annyi pézike, meg 200 kg... egyébként fent van a listámon
Egy uj honda neo bizgere aze jobb mibt az egyhengeres indiai ktm.
Aze nezze má ki komolyabbnak.
Én már megmondtam, mit tennék a helyedben... piacra a nagy tehenet, és ott az 1000 frézi, azt gatyába rázod, kimegy a világból. Megy is, olcsó is, stílusodhoz is inkább illik, mint egy újabb rovarfejű műanyag fos. Jó, tudom, 1000 km-t menni kényelmetlen lenne vele, de a mi adagunk 400/nap alatt szokott lenni...annit meg kibírsz pucsítva is
Bejártuk keresztbe-kasul többx Ausztriát, úgy, hogy nem mentünk 120-nál gyorsabban sose... egyrészt nem akartunk, másrészt kemény a büntetés, meg nem hiányzik a vegzálás. Olaszoknál-horvátoknál kicsit bátrabban mentünk, de a 140 ott is elég volt országúton mindenhol.
Akkor adva lenne egy pillekönnyű új motor, ami 5,5 alatt 100-on van, és tud 160-at - mit akarjak? A faxméregetésből meg az országúti 200-akból már kinőttem, pályán meg rühellek menni amúgy is.
Elég régóta gondolkodom azon, hogy mit vennék a GTR helyett, de még mindig nem jutottam semmire.
A súlyával nincs semmi bajom, csak azzal, hogy nekem túl magas és álló helyzetben néha küzdenem kell vele. Menni viszont tök jó vele, műszakilag is megbízható, elindulnék vele bárhova.
Azt én is tudom, hogy nekem nem ez a legideálisabb méret, minden évben eljön hogy meghirdetem (mindig nézem hogy mennyiért vannak kitéve és mennyire kelendőek) aztán csak az van, hogy egyrészt sajnálom, másrészt meg jó, de mit vennék helyette?
Hát ezzel biztos nem mész 200-zal,de még 160-nal sem. Ez nem egy nagy durranás,nem gondoltad te sem komolyan.
http://youtu.be/5WelRhHOYvE
http://youtu.be/7c7oEPyuEOs
na jó, egy picitt több ló jó lenne, mondjuk 60 körül, de olyan japók már 180-200 kilósak
Józef, adjuk el ezeket a nehéz szarokat, vegyünk valami sor4 600-as nakedet, oszt' csá - bár jobban belegondolva, az én motorom nem nehéz, csak traktorosan jár
Felmérgelem magam a nagy tömegeken, és veszek egy 390-es KTM-et
http://www.ktmkecskemet.hu/ter...
43 LE, jót túráznék én ezzel is, 200-al meg úgyse megyek mostanában sose... és ez ugye 150 kg...
Rád nem dőlne, mert rendesen leér a lábad, úgy nem gond kezelni. (a Kawasakit is csak ritkán borítom magamra, többnyire a másik oldalra dől)
Pedig neked leérne a lábod és ne feledd, láttuk a képet, amin úgy néztél ki, mint Hulk szóval nem olyan nehéz az
Nekem tetszenek,csak nagyon nehezek. Úgy járnék mint a gazdája. Ha rám dőlne ott múlnék ki.
Ez annak is néz ki
Hát amelyiken majd az új tulaja megcsináltatja.
Igen, ez pontosan így van. Ez a fekvő sor4-es blokk egy nagyon jó konstrukció. Sajnos ez is annyira magas, hogy nekem nem lenne jó.
Melyik tavasz elején?
Hát azért ezeket a BMW motorokat meg lehet magázni futásteljesítményben. Még régebben kérdeztem tőled,hogy ezek hogy az istenbe mennek el ennyit. Azt mondtad hogy ezek a motorblokkok hasonlítanak karakterisztikájukban egy autó motorjához,azért ilyen tartósak.
Nem az a legjobb pontja, ez tény, könnyen meg lehet égetni fakézzel.
Egyébként biztos vagyok benne, hogy az enyém sem elkopott, hanem olajos, valszeg egy szimering miatt, de lusta voltam eddig szétszedni. Majd tavasz elején