Be tudnám de nem tökölök vele. Elviszem a Mazda szervizbe és megcsinálja a srác géppel.
Akkor ez a fékcső garnitúra kicsit meg van csúszva....úgy 29 évvel. Nem lehet már csak pár mm-t mozdítani a karon és kő kemény a rendszer. Mivel kicsit fog is, így elkezdtek színeződni a tárcsák is. (a nyergekben szépen járnak a dugattyúk....de csak egymás között, a tartályba alig megy vissza a folyadék)
Mondjuk elég régóta áll már.
A kuplung hidraulika rendszere meg full levegős lett, a kar húzására semmi sem történik.
ETZ deluxe https://www.kepesmotor.hu/mz-v...
Nem emlékeztek véletlenül a 80-as években talán az autó-motor újságban volt bemutatva egy nagyon szépen átalakított ETZ Lauter néven azt hiszem....
A szelepeket te is be tudod csiszolni nem? Van ilyen csiszolópor talán kapni is lehet készen. Azt hiszem köszörű kőből is lehet csinálni el kell morzsolni és összekeverni olajjal.
Szerviz intervallum előírás szerint a gumi fékcsöveket 4 évente cserélni kellene újra.
Nemrég így ahogy most van, el akarták velem cserélni egy piros-fehér (nagyon szép) CBR600-ra.
Pont ilyen: https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_600_f3/honda_cbr_600_f3-15447930
Egyrészt látni akarom a henger falát és az égésteret, 33 éves a hfej.tömítés (ebben még biztosan nem cseréltek) másrészt el akarom vinni a szelepeket becsiszoltatni. (csak csiszolás, nem marás)
Aztán új sz.szár szimeringekkel összerakni (ha már szét lesz szedve) meg új szelepfedél tömítés is kell mert kicsit szivárog alóla az olaj.
Lefestem a hengert-hfejet mert elég kopott rajta a festék, aztán kb. kész a blokk része. A karbiba megy egy zöld tömítésszett, cserélni kell a fékcsöveket (gumicsövek de még a gyáriak,be vannak már szűkülve teljesen)
A többi esztétikai dolog. (persze nem most csinálom)
Én se értem, miért vesznek az emberek 1000-es motort.
Gondolom ez olyan farok méregetés, hogy azt hiszi hogy ő a Jani mert 1000-es motorja van, mint például ábrus fórumtársunk.
Most meg haragszik rám, pedig én nem tehetek róla hogy ő csak József, és én vagyok a JANI.
"a versenytársak előnyeit kívánják feltérképezni, tanulni szeretnének a másik megoldásaiból." - ezt lehet rövidebben is mondani: LOPNI de hiába izmoznak, Musknak van annyi esze, hogy körbevette mindenét szabadalmakkal - meg persze pénze is volt rá.
HHO lófaxt... elég lenne kicsit meghajtani MZ-nél is működött, de tudom, 140 lovas 1000-est meghajtani más műfaj Minek vettél ekkorát?
Pont ezt írtam vmelyik nap - ha egy ilyen motorral mindig 5000 alatt poroszkálnak, ilyen lesz
Esetleg megpróbálhatnád a 6-os pályán (az néptelen) kicsit kikormolni. Tenni bele valami adalékot, amit Józsi írt, meg esetleg drága benzint (98) és tolni egy 100 km-es darabot 250-el. Kitisztulna, és olcsóbb lesz, mint a HHO-s szarakodás, ha nem VÉDA alatt csinálod
Gondolom senkit nem érdekel, de azért írok róla.
A normál benzines motort is könnyen átalakíthatjuk elektromossá, és nem is bonyolult.
Persze ezt nem reklámozza a TESLA.
Akkor ez a fékcső garnitúra kicsit meg van csúszva....úgy 29 évvel. Nem lehet már csak pár mm-t mozdítani a karon és kő kemény a rendszer. Mivel kicsit fog is, így elkezdtek színeződni a tárcsák is. (a nyergekben szépen járnak a dugattyúk....de csak egymás között, a tartályba alig megy vissza a folyadék)
Mondjuk elég régóta áll már.
A kuplung hidraulika rendszere meg full levegős lett, a kar húzására semmi sem történik.