ha már emlegeted a keletieket...
a romet könyöke kb 12 cm-t lóg bele a dobba, jót tesz neki ha levágom? a simsonoknál sokszor levágták, aztán jobban ment állítólag...
én ilyen tisztítót sosem mertem 2t be beleönteni...
Mivel ez egy hagyományos "szívócsőbe karburátoros" és nem közvetlen befecskendezésű gép, így ilyen "varázslatok" csak a bankszámládat könnyítenék.
Egy szeleptisztító adalék pl. ez: https://autoalkatreszabc.hu/wy... kivisz mindent a karburátortól a kip. dob végéig.
Beleöntés után (MZ-Jawa) az első kb. két km után egy darabig nem lehetett látni mögöttem semmit a tükörben, aztán lassan csendesedett a füst, majd megszűnt. Aztán levéve a hengert-hengerfejet, szinte fényesek voltak a dugattyútetők, az égéstérből is eltűnt a több mm-es koromréteg.
Egy hosszabb procedúra.Betolnak egy csövet és azon keresztül hidrogén keveréket nyomatnak az égéshez szükséges levegőhöz, megemelik az égéstér hőmérsékletét és a korom leég a rendszerről. Olyan mintha katalizátor tisztítás lenne az égéstérben. Nekem 8 ezret mondtak még novemberben egy ilyen műveletre. HHO a technológia neve.
Az lesz. A kompresszió két középső hengerben fele a megengedettnek de szerintem azért mert álláskor nyitva voltak a szelepek korom vagy rozsda került rá. Majd kidolgozza.
Már tavaly is játszottál ezzel Egyébként van egy tuti recept a tökéletesen egyforma gyertyaképre: 200 km-enként cserberéld össze őket!
hogy konstruktív is legyek: én alacsonyabb hőértékűeket tennék be - úgyse jellemző, hogy full terhelésen a piros vonal körüli fordulaton jársz, inkább 3-5000, ott meg tisztulna legalább.
Nézd át a csatlakozásokat,mintha valamelyik kontaktos lenne,van egy kis átmeneti ellenállás,és ott leesik egy kis feszültség.Asszem neked már volt gondod a testkábellel,nézd meg ott ahol a vázra van kötve,hajlamos bekoszolódni a rézsaru acélvázzal.való érintkezés.
Mikor utoljára (több mint két éve)használtam az öccászat,az is leköhögött nyolcezernél,de ez nem a töltés hibája volt,hanem az hogy a karbikat még Ábrus pucolta ki utpljára,2010-ben.Azóta nem voltak tisztítva,és egy kis kosz összegyúlt már bennük,pucolni kell.
Az akkun ne legyen több 14.4 V-nál,semmilyen körülmények közt,ez a gázképződési határ,efölött már forralja az akkut.Nekem csak egytizeddel volt több,(14.5V)és fél múlva csak kétujjnyi sav maradt az akkuban.
a romet könyöke kb 12 cm-t lóg bele a dobba, jót tesz neki ha levágom? a simsonoknál sokszor levágták, aztán jobban ment állítólag...
én ilyen tisztítót sosem mertem 2t be beleönteni...
Egy szeleptisztító adalék pl. ez: https://autoalkatreszabc.hu/wy... kivisz mindent a karburátortól a kip. dob végéig.
Beleöntés után (MZ-Jawa) az első kb. két km után egy darabig nem lehetett látni mögöttem semmit a tükörben, aztán lassan csendesedett a füst, majd megszűnt. Aztán levéve a hengert-hengerfejet, szinte fényesek voltak a dugattyútetők, az égéstérből is eltűnt a több mm-es koromréteg.
hogy konstruktív is legyek: én alacsonyabb hőértékűeket tennék be - úgyse jellemző, hogy full terhelésen a piros vonal körüli fordulaton jársz, inkább 3-5000, ott meg tisztulna legalább.