Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez elég erősnek tűnik, de lehet, hamarabb megesz téged, mint a farkast... írják, hogy makacs...
Cső, a chaten szójj má az időpontra valamit. Ha mind1, azt is.
Egyébként meg farkas ellen farkasölő Sarplaninai kutyát kell vinni nem vadász kutyát. Olvasd el és tanulj!
https://www.amarqt.com/allatok...
Ők is falkában vannak és legyőzték a farkasokat.
Persze ezután is lesz majd sportmotor,csak már nem ez a tipus,teljesen újat fejlesztenek.Azért nem leszünk nagymotor nélkül.Visszaveszik a teljesítményt,illetve jön majd ezekre is a feltöltő.
Ez az a film, amiben a kutya (aki az ember legjobb barátttya) megmenti a gazdája életét? Ja, nem, ebben életveszélybe sodorta
Köszi olvastam én is
https://infostart.hu/belfold/2...
Meg ugye az RC30 bajnok motor,Fred Merkel azzal lett kétszeres világbajnok.Ezért is drága,igaz az utcai verzió nem azonos a pályagéppel.
Hát ezzel a fogással se jutna messzire.
Cső, tegnap láttam a TV-ben, hogy megint vannak farkasok a hegyekben. Vadkamerával fel is vettek 10-15 fős falkákat. Nyilatkozott is egy szagértő, hogy nem kell félni tőlük, mert ők jobban félnek az embertől, elkerülik. Egy veszély van, ha kutyát sétáltat, mert azt bizony megtámadják mindenképp, mert azt rivális falkatagnak tekintik - és így elég ijesztő tud lenni, mikor melletted a kutty, és egy 15-ös falka elkezd keringeni körötted szűkülő körben valszeg te is szűkülni fogsz, ja, nem - szűkölni!
Asszem a retekklubon volt a műsor, keresd meg, neten ott van.
Néha meg kell egy kicsit pihenni.
Így nem haladsz, rosszul fogod a fát a helyes mód:
Túrázunk a Börzsönyben.
Ja, itt wellnesezget a csajokkal, miközben más meg dolgozik
Akkor vissza kell utazni. Nem lehet csak úgy elutazni ilyen súlyú döntések esetén.
El vagyok utazva hétvégén megnézem.
Akit érint, a chat-lapot nézegesse, kerülnek fel kérdések, részletek.
Még a tizedét sem, de nem erről van szó.
De most 4-5-600e-ért vannak azok a keleti gépek, amik akkor szinte semmit sem értek a "nyugatihoz" képest és az álom volt egy ilyen ZX9, most meg olcsóbb a fiatalabb japán technika mint ezek.
köszi
Sztem amikor te csepptankos Jawával jártál, akkor a fizetésed is a tizede volt a mostaninak...
A szomszédomnak is van egy ilyen ocsmány Jawája, bordó, elég eredeti állapotban. Letéve egy zárt száraz melléképületben - van egy tizenéves 600-as Banditja is, amivel jár, az lassan kevesebbet ér
(ugyanitt keresek Csepptankos Jawa 250 láncbúrát és a karburátor fölé alu fedelet)
Megidézem magam régről. Előzmény.
Itt áll nekem a garázsban a ~20 éve nem ment csepptankos Jáwa, tankjában a 20 éve tankolt benzinnel, aminek olyan büdös szaga van mint a bedöglött nitrofestéknek, és ez így többet ér mint a mellette álló Sanya FZR?
Elmebeteg hogy mi lett itt az elmúlt 5-10 évben.
Elnézem itt a "veterán??" részleget, MZ-Pannonia, Jawa, Simson, Izs meg ilyen sz&rok papírok nélkül többszázért? Riga Delta 115e Ft ért, amiért már új korában sem volt szabad egy fillért sem adni?
https://www.kepesmotor.hu/jawa...
https://www.kepesmotor.hu/kawa...
Miért nem működött ez abban az időben, amikor én egy ennél 100x szebb Jáwával jártam? Csak odagurultam volna a ZX9-es sráchoz, lazán bedobva hogy "Csere? Esetleg beszámítom a ZX-et 430-ba."

Hihetetlen.
A szépségére nem mondtam semmit, csak mire ehhez beszerzed a hiányzó darabokat, újrafested, stb. az még azért kéne ahhoz hogy megint szép legyen. (a műszaki állapotáról sem tudni semmit, szóval én inkább keresnék egy jobb állapotút, ha már ilyen kellene)