Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig szép nekem tetszik
Hát az RC30 árban is kissé feljebb helyezkedik el, bár az tény hogy szép.
El szokott dugulni a kis furat, amin a működtető vákuum megy a membrán fölé, akkor nem csinál semmit. De úgy is működik a gép, nagy dolgok nem történnek.
Maga a gép jó lett volna (ez a vfr elődje) csak nem véletlenül került ez a mondat "Ez már a stabilabb vezérműtengelyes kivitel." a hirdetésbe.
Sajnos a vezérműlánc feszítés (hogy a vfr-nél ezt eleve kizárják, jelent meg a fogaskerekes meghajtás) és a hengerfej nem egy jól sikerült darab, ha jól emlékszem az olajfuratokkal és a vezérműtengelyek anyagával volt baj, ezért -a régi szakmai oldalak szerint- a megjelenés után nem sokkal elég sok blokk ment tönkre. (a Honda gariban javította őket és asszem görgős vezérműláncra cserélték a fogasláncot, átdolgozták a hengerfejet is, de ha egyszer a rossz hír elterjedt ugye....)
Nekem valami vízpumpa zűr is dereng.

Én arra emlékszem, hogy a 90-es évek elején mikor elkezdték behordani a "nyugati" gépeket, nem kevés hirdetésben volt eladó motorhibás VF500-750, illetve kerestek hozzájuk blokkot/hengerfejet. (a közvetlen ismeretségemben is volt egy ilyen eset, persze még akkor is irigyeltük a gazdáját az MZ-ről/Jáwáról nézve)

Rövid ideig is gyártották őket, ez a konkrét példány meg még elég szakadt is. Én VF750S-sel mentem párszor (idom nélküli csőkormányos naked változat) az kimondottan tetszett, noha ugyanez a blokkos de ebben visszább vették a teljesítményét és állítólag tartósabb is volt. De azért nem mertem volna megvenni.
Egyszer volt itt egy ilyen javításon, hát a karburátoraihoz hozzáférni és úgy összességében bármihez hozzáférni elég körülményes rajta. De ha ment, akkor úgy egy kellemes gép volt.

Létezik ezresben is, az már jobban sikerült, tanulva a hibákból.
Sztem ez egy rendkívül csúnya öreg pusztulat Esetleg, ha ilyen lenne, mert ez szebb sokkal: https://en.wikipedia.org/wiki/...
Mlas klasszikussal válaszolva ...város Kicsit medmexes
köszönöm...
hát időnként durrog kicsit... én beállítás hibára gondoltam...lehet, hogy páros szemrevételezés után berakom a jobbikOt
de azt jól érzem, hogy nagy galibát nem csinál, ha nem működik rendesen.? mondjuk kosz is volt a membrán alatt, lehet, hogy az se tett jót...

elvileg cm119202 a cikkszáma de nem igazán elérhető... illetve 20-25 eurotól van/volt az ára
bár még nem mélyedtem anynira bele a keresésbe
Meg ne forduljon a fejemben? Pedig olyan szép nekem tetszik. Mi baja?
NEM!
Persze . (ugyanolyan Walbro mint a veszpáé de pötty nincs rajta)
Cut off valve néven közismert, a vidón egy Keihin CVK karni van, ilyen rendszerű pl. a GTR-é is.
Az a dolga, hogy motorfék üzemben a pillangószelep előtti vákuum meghúzza, így kinyit egy megkerülő levegőcsatornát a karburátoron belül. Ekkor nem tud a fúvókákon keresztül benzint felkapni és feleslegesen beszívni az égéstérbe. (azaz egy bypass--megkerülő szelep)
Ha nem működik. akkor motorfék üzemben hajlamos a gép a kipufogóba durrogásra.
http://youtu.be/QlXTE2bLWMI
33 percnél szedi ki azt...
Mondjuk ez nem walbro karburátor de gondolom egyik piros alma a másik meg zöld alma...
Illetve a foszlott nem jó szó
Ki van puposodva, nyulva ott ahol mögötte van a furat
Ábrus! A hexagonban van ilyen membrán?
Valami olyat hamoztam ki egy Vespas amcsi videóból, hogy motorfek esetén van szerepe...
Ott oldalt van amin a piros pötty van...
Kicsit foszlott. Vettem egy másik karbit abban is olyan. ...
Pl előtte menjen el a Dodorhoz kanyar és fékezés/gyorsítás képzésre
Klasszikus urban legendeket puffogtatott..szép volt, na
Abban azért igaza van, hogy ezen korszakból származó gépeken a fék, váz, futómű max egy MZ-hez képest elfogadható, amúgy felejtős. A másik dolog, hogy miből rakták össze őket, még az RD500 "dzsípimasín" is több, mint 2 mázsa nedvesen, ropi villa/váz/felni/gumi-berugókar kombóval
Akkor még nagyon ritkák voltak az erős motorok beszerezni is elég nehéz volt autók meg alig voltak az úton... Mostanra már gyökeresen megváltozott a helyzet
Biztonsági szempontból volt rosszabb - minden hülyegyerek ráülhetett a legerősebb motorra is, amit meg tudott venni. Akkor ez tetszett, de most szülőként másképp éltem meg
Miért volt az rosszabb?
Igazából régen, mikor még csak "A" volt elsőre 17 évesen, akkor rosszabb volt. Most van 1000 kategória, és korlátlan "A" csak 24-től - aki még olyan idős korában is hülye, az így járt
Egyébként ha lenne korlátozás, mihez kötnéd? Korhoz? HRing köridőhöz? Testsúlyhoz?
nyilván hülye vagyok és járjak biciklivel, de én simán megszüntetném a "bárki bármire ráülhet, ha megvan a jogsija rá"
azt hiszem kevesen vannak akik maguknak, is be merik vallani, ha sok nekik egy motor "tudása"...
sokszor leírtam már, részemre kb 600 ccm és 50-60 nyugodt lóerő a felső határ...

Apám vtr-jét is egy Pécs-Orfű-Pécs után örökre kitiltottam az életemből...
Borsónyi jégeső, villám épp... nem tudom, meddig lesz netem . Nyári idő, mehetünk motorozni
Nem is tudtam, hogy a VTEC nagy fordulaton +2 szelepet bekapcsol hengerenként. Azt hittem hogy a nyitási zárási időket módosítja...
Volt egy ilyen kisvárosunkban 87-ben Kortárs srác, apu valami pártember volt (akkoriban nem sokat foglalkoztunk ezzel) anyunak meg 2 butikja a Balcsin. Nekünk többieknek MZ-ink voltak, ilyet addig csak az Autó-Motor újságban láttunk Nagy hatással volt ránk a gép, pörgette álló helyzetben a kis pöcs, mi meg leesett állal hallgattuk
Aztán el is ette őket a fene a városból családostól, szűk volt itt nekik

Ha egy újszerűt láttok Svácból eladót 2000 juróért, azért szóljatok!
https://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2020/02/10/honda_vfr800_elso_motornak/
Hát igen, modern időket élünk.
Ma már egy nagymotorral kimondottan tapasztalatlan kezdő is elboldogul egy 240 kilós, 4 mp alatt 100-ra gyorsuló sporttúra géppel. Gyakorlatilag már biciklizni sem kell tudni hozzá. (lassan már az ezres fájerbléd is lecsúszik ebbe a tartományba)