Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Á, már azt is kipóbáltuk Az idén más ment helyettünk az Alpokba, mert valaki nyavajgott, hogy nincs szabadsága, aztán 1 hónapig a garázst festegette otthon
Majdnem le is csukták a határon hazafelé a kis pálesz meg sör miatt
Tulajdonképpen jó ötlet és olcsóbb is.
Talán a következő szint az lehetne, hogy kiküldjük előre a (szervizteam által felkészített) motorokat, mi meg majd jövünk a reptéri transzferrel. A csúcs gondolom az lesz, mikor már motorozni is másokat küldünk magunk helyett, amíg mi pezsgőzünk a szállodában.
Ugyanúgy lehet haladni... hisz legtöbbx mentünk az oszlopban az autókkal együtt semmi előzgetés, mert akkor szétszakadunk, meg sebesség-túllépünk
Egyébként ezek a túrák nagyon jók voltak, én legalábbis élveztem mind egyedül ezt a motorozás dolgot kellene kivenni belőle Kényelmetlen, fárasztó, állandóan öltözni-vetkőzni, csomagokkal genyázni - ha meg esik, xopni Autóval sokkal kényelmesebb és a szerpentinen legalább annyira élvezetes - a sofőrnek, mert a többinek halálfélelem
Na jó, az talán nem kényelem, hanem kényszer volt. De nekünk pont jól jött
Nekem úgy rémlik, h az első erdélyi túrára valaki autóval jött.
Motorral jobban lehet haladni csak többször kell tankolni azért lassabb. Ruhák eddig is befértek nem kellett vinnünk olyan sok cuccot.
És mit csinálnánk útközben a Ducatóban beszélgetnénk? Jobb azt este pálesz mellett.
Pakolok a garázsban, elővettem a fiam régi motorját. Akku benne, mondom húbazmeg kb. 6 éve nem ment, le van oda baxva, meg előtte már 3-at használta. Kiveszem, mérem, 5,5 V. Hát ez karcsú, van itt egy másik 12 V-os, gondoltam, ráteszem negyed órára, hátha megindul.
és igen, feltöltődött, a 55 W-os H1 izzó fullosan világít... szóval jónak tűnik. Ja, nem szar savas, hanem spirálcellás Topin, 6 Ah. Annak idején az FZR beindult vele...
Ja, csak a mi motorozási szokásainkkal kell 1-1 plusz nap, hogy elérjünk addig, ahol motorozni érdemes Plusz cipelni magunkkal a dobozokat, ruhákat..
Bebaxni a Ducatóba mindent, lehúzni azt a 800 km-t napközben, másnap reggel meg frissen, csomagok nélkül a reggeli után indulva lehet csapatni egy 200 km-es karikát a hegyekben... azért ebben van valami jó
... különben ha megveszem a köv. motorom (oldtimer Harley) akkor eleve csak a motorvivős módszer jáccik
Nem kicsit Motorozni motorral szoktak vagy nem?
Ma béreltem egy Ducatót. 10 rugó/nap, 400 km-ig árban, felette 25 Ft/km, több napra lehet alkudni is. Megfontolandó égy csillagtúrás olasz Alpokos mókára, 3 motor biztosan, 4 talán belefér (bár az már 4 emberrel a max. tömeget súrolgatja.)
Kicsit buzis, tudom, de rohadtul kényelmes, praktikus és lehet, még olcsóbb is
és akkor még ott vannak a gumiabroncs szelepek, az exup szelep..húú ez tényleg bonyesz, 20 szelep felett megáll a világ...a nyitott papucs sem segít..
Most mondtam épp, hogy túl sok bennük a szelep. Az megkomplikálja és nem lehet ennyi felé figyelni egyszerre.
Mondjuk én azóta is figyelemmel kísérem az úr munkásságát és elég kevés Yamahát javít. Vagy azért mert kevés van belőle vagy nem romlik el annyira... Talán ezért is megy nehezebben neki az ilyen motorok beállítása.
Hát igen, tovább tart. Kb. 10 perccel.
Dehogynem szokott.
Látod hogy a 750-esedben is 110e km körül van és mennyire nem jó. (még a csomagtartó sem igazán megbízható ezeken)
A típushibája meg annyi, hogy ilyen sok szelepbe még a Mester is belezavarodott és talán azért kellett neked megcsinálni otthon, miután "megcsinálva" hazavitted. (pedig karburátorból ezeken is csak négy van, bár ezek is biztosan a Yamahákra gyártott különlegesen sz&r karburátorok és még a Mester is csak ennyit tudott kihozni belőlük a mérhetetlen zsenialitásával)

Persze ha vettél volna az ezresbe "nyitott" vezérmű tengelyeket és egy "nyitott" karburátorsort, akkor akár 100Le-sre is megcsinálhatta volna neked. (te meg belekontárkodsz otthon és 145Le-s lett de ez biztosan azért van, mert nem vettél hozzá ilyeneket és azt is megmondta hogyha nem értesz hozzá akkor nem kell hozzányúlni, max. kicserélheted az indexet vagy felpolírozol rajta ezt-azt)
A Mester egyébként jól mondta "a pék süsse a kiflit, a szerelő meg szereljen" lehet hogy neki is jobb lenne nyitni egy pékséget.
Csak annyi van vele,hogy a szelepek cseréje/felújítása meg beállítása tovább tart a húszszelepes hengerfejnél,mint a tizenhetosnál.Lehet hogy kicsit lusta a mester?Az a simó próbatank nálam is vicces volt.Egyébként a négy márka közül a Suzuki a leggyengébb,elég csak megnézni,milyen géppel nyerik a vébéket,viszont árban meg az a legjobb.
...mindenből a japppán a legjobb, abból is a Toyota meg a Honda! És kész! mit nem ércc ezen?
... és te hozzá vitted a xar 5 szelepes jahamádat de jól meg is csinálta biztos azt is plafonról lógatott Simson tankból próbálta
Igazán az 5 szelepnek nem szokott Baja lenni. Típus hibája se nagyon van. Igaz a többi japán motornak se bár azokat nem ismerem...
Nehéz ehhez bármit hozzátenni.
Figyeljétek ahogy 5:30 tól elmegy a ..csába a mester
https://www.facebook.com/29970...
Legalább most már tudom, hogy miért Dodor a Donát. Mert Fodor.
Ezt már felraktam ide egyszer, sőt, a második részét is.
Nem először dobta el a vasat Dodor:
http://youtu.be/-VTvNkEXol0